Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7363 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סביר להניח שיש לי תקלה חשמלית במפוח ,

כאשר אני מנסה להדליק מאוורר - לא קורה כלום

 

הבעיה הזאת הופיע ונעלמה כמה פעמים - להיתים רחוקות , אבל כבר ימיים מאוורר לא נדלק

 

אני צריך מזגניסט או חשמלאי ?

 

מבקש המלצה לבעל מקצוע מקצוען אמין ולא יקר באיזור שרון , מרכז או נתניה

פורסם

לא קריטי בנושא זה, אך היה רצוי שתרשום סוג רכב דגם ושנת ייצור, והאם טופל מתישהו המזגן.

 

 

בברכה

 

דני

 

.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
לא קריטי בנושא זה, אך היה רצוי שתרשום סוג רכב דגם ושנת ייצור, והאם טופל מתישהו המזגן.

 

בברכה

 

דני

 

.

דני - אתה מכיר את הרכב מקרוב

 

קסנטיה , שנת 1997

פורסם

אני צריך מזגניסט או חשמלאי ?

יש שרשור המלצות באוף טופיק. בכל מקרה, הנה ההמלצה שלי.

אמנם יש אצלו קצת לחץ בגלל שהתחיל הקיץ, אבל אני מבטיח לך שלא תצטער. מדובר בבעל מקצוע מהשורה הראשונה.

 

צבי

פורסם
סביר להניח שיש לי תקלה חשמלית במפוח ,

כאשר אני מנסה להדליק מאוורר - לא קורה כלום

 

הבעיה הזאת הופיע ונעלמה כמה פעמים - להיתים רחוקות , אבל כבר ימיים מאוורר לא נדלק

 

אני צריך מזגניסט או חשמלאי ?

 

מבקש המלצה לבעל מקצוע מקצוען אמין ולא יקר באיזור שרון , מרכז או נתניה

לפני שאתה ניגש לבעל מקצוע - פתח את הריפוד מתחת לתא הכפפות ובדוק את כניסות החוט האדום והשחור אל המפוח.

הכניסות נוטות להתפחם ואז אין לך מגע -מה שמשבית את המפוח.

פורסם
רק אל תשכח לעדכן אותנו.
עדכון

 

היום הייתי שם .

 

תזכורת

יצחק וייס. רב בזל 13, קריית ארייה, פ"ת. 03-9217528.

http://www.d.co.il/65368820/28280/

 

 

קבלת פנים אדיבה מאוד ,

במהירות אותרה הבעיה - מגעים , ביקשתי גם להחליף פילטר

 

תוך זמן קצר קיבלתי רכב חזרה מסודר ומתוקן

 

חשבון : פילטר עלה מחנות 65 ש''ח

עבודה עוד 35 ש''ח

 

סה'כ 100 ש''ח כולל מע'מ

 

מומלץ ביותר !!!!

פורסם

איזה כיף לך, ואיזה כיף לנו שיש צדיקים והנה מקרה שלא שווה להתעסק לבד עם הרכב, הלכת לבעל מקצוע (וכנראה מעולה - אני לא מכיר אותו ולא אף אחד באיזור המרכז) והנה פיתרון בעיה ותשלום מצחיק ומבלי לזלזל ב100 שח.

 

 

מגיע לו פירגון רב!

 

דני

 

.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
איזה כיף לך, ואיזה כיף לנו שיש צדיקים והנה מקרה שלא שווה להתעסק לבד עם הרכב, הלכת לבעל מקצוע (וכנראה מעולה - אני לא מכיר אותו ולא אף אחד באיזור המרכז) והנה פיתרון בעיה ותשלום מצחיק ומבלי לזלזל ב100 שח.

מגיע לו פירגון רב!

דני

גם אדון הכט מסכים איתך בעניין הצדיקות של וייס. הם תלו לו שלט גדול בחוץ "עוד 1 שיצא צדיק".

וכן, הוא אכן בעל מקצוע מעולה.

הכי מצחיק זה לראות גברת שבאה בבקשה למלא גז למערכת (R134) בידיעה שהיא הולכת להוציא 250 ש"ח, ואז הוא מגלה שבכלל המדחס לא נכנס לפעולה. הבדיקה העלתה שרק הפיוז שרוף. הפיוז הוחלף ולאחר שנמדדה טמפרטורה של 10 מעלות בפתח המיזוג בתא נוסעים, הלקוחה שוחררה בחיוב ממש מצחיק.

פורסם

10 מעלות?...

 

איזה אוטו? כי הקייץ עוד לא ממש התחיל ו 10 מעלות עכשיו זה לא ממש מציאה בלשון המעטה..

 

דני

 

.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אופל קורסה. 10 מעלות נמדדו בסל"ד סרק.

זה היה באחד הימים החמים שהיה לנו לאחרונה. אם אני לא טועה, זה היה אפי' שרב.

פורסם

הכי מצחיק זה לראות גברת שבאה בבקשה למלא גז למערכת (R134) בידיעה שהיא הולכת להוציא 250 ש"ח, ואז הוא מגלה שבכלל המדחס לא נכנס לפעולה. הבדיקה העלתה שרק הפיוז שרוף. הפיוז הוחלף ולאחר שנמדדה טמפרטורה של 10 מעלות בפתח המיזוג בתא נוסעים, הלקוחה שוחררה בחיוב ממש מצחיק.

אני מצטער על ההטעייה - הלקוחה שוחררה ללא כל חיוב, ולא חיוב נמוך כפי שציינתי.

×
×
  • תוכן חדש...