Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7366 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה ברור .

 

כי כולם חאפרים שמשפרים ב 2 שקל... :?

 

תהנה עם הלאנטיס .

טעית בכתובת, אין לי לאנטיס. וצדקת, רוב השיפורים הם ברמה נמוכה וגורמים נזק ואין שום דרך לוודא את איכות השיפור. אתה יודע מה? גם אם יש, אני מעדיף לשלם יותר על מכונית אורגינלית טובה יותר.

 

השיפור הטוב ביותר שאני מכיר זה צמיגים איכותיים.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא מאמין שמישהו יוסיף לך 40K, קשה לי להאמין שמישהו יתן לך אפילו 15K יותר, וזה בהתחשב

בכך שהרכב יהיה במצב מצויין בזמן המכירה (ק"מ,יד,גג וכו'..)

 

מיאטות כיום נמכרות מעל המחירון, אנשים מתחילים להעריך את המיאטות ושוק המשומשות שלה רק

הולך ותופס תאוצה..ככה שגם ככה אתה יכול לקבל כמה אלפים מעל המחיר מחירון.

 

שורה תחתונה ההשקעה אף פעם לא תחזור אליך (אלא אם תתחרה איתה:wink: ), ככה זה בכל אוטו

אתה צריך להחליט האם הנאה שלך מהרכב שווה את ההשקעה או לא..

1.8T 8)

פורסם

מיאטה מוגדשת תמכר במקרה הטוב במחירון במידה והיא משופרת באיכות טובה ולא נפגע האיזון הכללי המקורי של האוטו (כמעט בלתי אפשרי)

מאידך, מיאטה סטנדרטית ושמורה היטב תמכר מעל למחירון.

Down shift to drift

פורסם
השיפור הטוב ביותר שאני מכיר זה צמיגים איכותיים.
השיפור הטוב ביותר שאני מכיר זה טורבו

 

אז תמשיך להנות עם הצמיגים שלך

 

אני אמשיך להנות עם הטורבו

 

( ותתפלא , יש לי גם צמיגים איכותיים )

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

אין מקום להשוואה בין צמיגים שנותנים שיפור אחיזה לטורבינה שנותנת תוספת כוח,ההשוואה הזאת חסרת בסיס.

 

בשיפור הכוח של הרכב אין כמו טורבינה,ועל זה אין וויכוח.

פורסם

כל מטרת השרשור הזה לא ממש מובנת לי.

 

שיפור הוא לא השקעה, ובטח שלא כלכלית.

 

כשאני במסעדה, ויכול לשתות סודה ב-10 ש"ח או בקבוק יין טוב ב-200 ש"ח - אין פה ענין של השקעה.

יש פה פינוק / מותרות / בילוי / הנאה בלה בלה בלה.

בחרת לשפר את הרכב שלך - תהנה מזה. אל תצפה לעליית ערך נדל"נית.

 

 

החוק היבש אומר שעל שיפורים מקבלים החזר של בערך 50% מההוצאה.

לא שמעתי על חוק שכזה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

אז לצורך הוויכוח, הבחורים (שאין לי שום היכרות אישית איתם) ששיפרו את שתי הפורשים (TTP, 964)

בסכומי עתק, ימכרו את רכבם במחיר מחירון?

 

כי אם זה מקרה, אני מתחיל לחסוך...

 

ועכשיו ברצינות, ניסיתי לקבל חוות דעת מהגולשים בפורום, לגבי דעתם האישית, האם הם היו מוכנים לשלם יותר, על מנת לקבל יותר.

בטח שאני לא מצפה לתשואה שנתית על הכסף, אבל כן הייתי מעוניין לקבל חלק ממנו בחזרה, כמו שאני מצפה לקבל חלק מהמחיר ששילמתי על רכב חדש, בחזרה. (בניכוי ירידת ערך, ידה ידה ידה)

 

פינוק? מותרות? בילוי?

אולי.

פורסם
האם שלדה של רכב פתוח תוכל "לקבל" על עצמה תוספת כוח כזאת? , מילא אם היה גג קשיח אבל כאן גם זה אין..

תערוך חיפוש "מיאטה", ותגלה עולם ומלואו.

השיפור הטוב ביותר שאני מכיר זה צמיגים איכותיים.

כי זה מה שאתה מכיר.

 

בכל אופן, לשפר, זה לא כדאי כלכלית. ממש לא.

אבל שיש כזה הנאה, למי אכפת?

 

הרכב שלי שווה במחירון אולי 18-19 אלף שקל, והוא מושקע כמעט כפול מהמחירון.

SO? שום כסף שבעולם לא משתווה להנאה שלי, מה גם שאני לא רואה את עצמי מוכר את הרכב,

גם בעוד 3 שנים.

 

בשורה התחתונה (למה השורה התחתונה בסוף אם היא הכי חשובה?:-D), לשפר זה לא משתלם כלכלית,

(אלא אם מצאת ילד מתלהב שהפרוטה מצוייה בכיסו).

ואם לא מתכוונים למכור בעתיד הקרוב, לדעתי ההשקעה תחזיר על גמולה- ההנאה כמעט אין-סופית.

למרות שזה ממכר, ותמיד רוצים עוד ועוד אחיזה, ועוד כוח, ועוד כוח. אין לזה סוף.

אביחי

פורסם

כי זה מה שאתה מכיר.

 

 

אביחי

העיניין איבד פרופורצייה. נהגתי כבר לפני כשני עשורים על רנו 5 טורבו משופרת ואני מכיר היטב את הנושא...

כל מה שאמרתי זה שאני על שיפורים לא הייתי משלם ובד"כ אפילו לא הייתי קונה מכונית משופרת. וזה בעצם תגובתי לעיניין ה"כמה זה שווה כשמוכרים". - יש כאלה שישלמו פרמייה על כאב הראש שחסכו (כי מישהו אחר השקיע מזמנו וכספו). ויש כמוני שלא מוכנים לקנות מכונית ששיפרו אותה וחוששים שנגרם לה בלאי מואץ כי סביר להניח שלא כל מה שצריך להתבצע בוצע.

וכן, ברמה הפראקטית, ברור שמגדש זה השיפור המשמעותי ביותר שניתן לבצע.

ד"א, נהנתי מאוד מכל סידרת התאורים של מוטימיאטה על השיפור המקיף והמקצועי שביצע. נידמה לי שבשום מקום הוא לא השתמש במילה השקעה במובן הכספי שלה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
1. ככלל אצבע השקעה בשיפורים אינה מחזירה את עצמה(כספית).

 

אני אומר את הדברים כבעל נסיון...

 

יש לי בבית אופנוע ששווה כלום אבל מושקע בשיפורים יותר מ-80 K

ואני:-D

ג.

לפני או אחרי הפרוייקט האחרון.... לבינתיים:lol:

 

http://www.fullgaz.co.il/forums/showthread.php?t=7804

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

למען האמת,גם אני הייתי חושב פעמיים לפני שהייתי רוכש רכב שעבר שיפורים,ולו רק בגלל הידיעה שהנהג הוא טיפוס חובב מוטוריקה ונהג ברכב בהתאם,גם אם לא התאכזר לרכב לחלוטין.

הענין הוא לקנות את הרכב "בתול" ולשפר ולהוסיף בעצמך מכלולים,וליהנות בידיעה שאף אחד לפניך לא הוסיף/שיפר/שינה מכלולים,יחד עם זאת ישנם תמיד אנשים שיישמחו לקנות רכב אשר עבר שיפורים.

לגבי החזרת עלויות,לדעתי הסיכוי הינו נמוך,יש בעיתונים מודעות שבעליהם מכריזים"ללא שיפורים" וזה לדעתי מושך את העין יותר מאשר אנשים שכותבים "כל התוספות האפשריות"

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

על מכונית ששופרה כמו שכתוב בספר עיי אחד התותחים בתחום שאני מכיר אישית בהחלט הייתי מוכן להוסיף הרבה מעבר למחירון על רכב

 

על אוטו של אידיוט ששם טורבו ציפ צנרת ושלושים שעונים לא הייתי שם לו ביד אפילו מחירון

 

אם אני הייתי משפר רכב זה היה בידיעה שאני לא מתכוון למכור אותו חיים

 

השורה התחתונה אם אתה מחפש החזר להשקעה תמשיך ליסוע על סטנדרטיות

E34 1995 BMW 540I M-SPORT WHITE

2001 SUZUKI GSX-R750 BLACK CUSTOM PAINT

פורסם

קודם כל זה הגיוני לשאול על ערך המכירה. הרי כמעט כולם שקרונים אוטו יודעים שיום אחד הם ימכרו ...

 

אני קניתי את המיאטה ומוכן לקבל ירידת ערך גבוהה אפילו מרכבים סטנדרטיים, אבל אם היו אומרים לי שערך הרכב שלי יירד ב60% תוך שנה הייתי מחפש אלטרנטיבה אחרת ...

 

 

וליעלי שכתבה:

 

מיאטה מוגדשת תמכר במקרה הטוב במחירון במידה והיא משופרת באיכות טובה ולא נפגע האיזון הכללי המקורי של האוטו (כמעט בלתי אפשרי)

מאידך, מיאטה סטנדרטית ושמורה היטב תמכר מעל למחירון

 

אני לא יודע כמה את מכירה את שוק המיאטות אבל ממכירת רכבים בפועל המצב הינו כזה:

 

מיאטה שמורה תקבל קצת מעל המחירון, תלוי בדגם ורכב (דוגמא המיאטה של איתן). מיאטה משופרת תקבל הרבה מעל המחירון בתנאי שהיא שמורה וטובה (דוגמא המיאטה עם הסופרצארג'ר שנמכרה ב 11 מעל המחירון בערך ... עם סופרצארג'ר ועם גג ספייר)

 

בכל מצב להתחשב בערך גרט השיפור זה נורמלי. בפועל התמורה הצפויה תלויה בכמות השיפור - ככל שהרכב יהיה משופר יותר ככה הוא יקבל ערך יחסי נמוך יותר. להתחשבותך ...

פורסם

על פי רוב.

לא מקבלים מעל המחירון (לא מדובר על אלפים בודדים) על רכבים יקרים.

זה מה יש.

כשיש לך ביד סכומים שנעים בין 100-150K המתלהב הראשון שיבקש 40 מעל על מיאטה טורבו, ישמע צחוק והקונה ילך על STI.

בסכומים האלה יש מבחר גדול. ואין שום סיבה ללכת על כל רכב.

 

לעומת זאת כאשר מדובר על רכבים זולים להחריד (וולקן, 106, 306, סיוויק, פיאט בראבו וכו'), מאוד קל לקבל אפילו פי 2 מהמחירון (לפעמים המחירון הוא 4 ספרות ולא יותר).

 

סתם לצורך ההשוואה.

לבן אדם מהישוב יהיה יותר קל לקנות 106 טורבו ב-45K למשל (משהו כמו 20 מעל המחירון).

אין לו תחליפים חזקים במחיר הזה, ובמקרה הגרוע, אם הוא יפול, זה בסה"כ 45K (או 20 מעל, תלוי בזוית ראיה).

אבל לקנות מיאטה טורבו שווה 100K ב-140?

למה לו? יש לו WRX/STI/S2000/Z3 וכו' באותם סכומים.

בלי כאב ראש, בלי חוסר אמינות (בתאוריה) ועם אותו הספק. לפחות.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
אז למה שלא תקנה אחת סטנדרטית במחירון~ (או מקסימום 2-3מעל) - ותשפר אותה כמו שאתה רוצה?

אתה מכיר מיאטה 2003 שנמכרת במחיר מחירון ?

אם כן - פנה אליי.


×
×
  • תוכן חדש...