Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7366 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבל לקנות מיאטה טורבו שווה 100K ב-140?

למה לו? יש לו WRX/STI/S2000/Z3 וכו' באותם סכומים.

בגלל שמדובר במכוניות שונות לחלוטין!

 

Z3 במקום מיאטה טורבו? לא נראה לי!

S2000 בכיף! אם תצליח בכלל למצוא אחת (במצב טוב) ועוד במחיר זול שכזה...

WRX STI חוויות נהיגה שונות לגמרי

 

 

 

תום

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

Z3 2.8? בכל יום בכל שעה במקום מיאטה.

S2000 קשה למצוא... ואני מבין שמיאטה טורבו שנת 2003 יש כמו זבל ברחוב...

STI/WRX חווית נהיגה שונה, אבל למה להגביל לסוג רכב אחד.

 

מי שמחפש רק מיאטה, רק שנת 2003, רק יד שניה ורק עם 20K ק"מ.

אכן אין לו מבחר, שיקח את הראשונה.

 

אבל אם אתה פותח את הראש ומנסה לבדוק עוד כמה רכבים, תראה שסכום הזה יש כמה חלופות יותר טובות ממיאטה טורבו ב-30-40 מעל המחירון.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

תשמע חמודי.

 

אם תצליח למצוא S2000 מהשנים 2001 - 2003 למכירה ללא שאסי ... אני מבטיח לך שאני קונה אותה מייד. ודרך אגב הרכבים הנ"ל נמכרים כמו שהם ב 20K מעל המחירון. בדוק :!:

 

במוו Z3 2.8 אכן אחלה רכב. אבל איזה שנה :?: אתה משווה שנת 97 לשנת 2003 ... השוואה קצת בעייתית. הבימר תהיה כנראה יקרה יותר לתחזוקה וטיפולים ויהיו הרבה יותר תקלות.

 

מיאטה טורבו זה לא דבר נפוץ אבל מיאטה ללא טורבו ניתן להשיג בקלות רבה. גם את הטורבו אין בעיות להשיג ולהתקין ...

אני לא מכיר רכבים בארץ (חוץ מ MR2 שיש מעט מאוד) שנותנים את התמורה למחיר כמו המיאטה - רכב הנעה אחורית פתוח ומשעשע בזיל הזול עם עלויות אחזקה נמוכות ...

מיאטה טורבו היא פשוט הליכה קדימה של התופעה הזאת - רכב הנעה אחורית חזק שעדיין שומר על אמינות רבה מאוד (לדברי מוטי למשל )

 

נכתב על ידי ניב

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out

פורסם

ללא ספק אני רק מסכם את הנאמר

שיפורים לא מחזרים את כסף

כמו כל דבר שעושים לכף הוא לא מחזיר את עצמו

לי יש כמה שיקולים לשיפור הרכב שלי ואף אחד מהם הוא לא כסף

ביצועים

יחודיות

FUN

octavia vrs

פורסם

במוו Z3 2.8 אכן אחלה רכב. אבל איזה שנה :?: אתה משווה שנת 97 לשנת 2003 ... השוואה קצת בעייתית. הבימר תהיה כנראה יקרה יותר לתחזוקה וטיפולים ויהיו הרבה יותר תקלות.

נכתב על ידי ניב

לא חייב Z3 2.8

לפני שנה וחצי חיפשתי מכונית הנעה אחורית ספורטיבית פתוחה\סגורה שלא תקרע את הכיס כמו האסתי ואיבו

ההתלבטות הייתה במוו 323 קופה VS מיאטה

אחרי שעשיתי נסיעות מבחן עצבניות על שניהם בכל חור אפשרי בארץ הבחירה הייתה פשוטה מאוד=הבמוו בנוקאוט גדול - הרבה יותר חזקה בישורת , יותר מהנה בסיבובים , יותר נוחה ליום יום בשיוט , ביטוח יותר זול ובינתיים בלי העין הרע התחזוקה והטיפולים בגבול הטעם הטוב

 

 

אולי סתיתי קצת מהנושא אבל השורה התחתונה המיאטה בסהכ רודסטר קטנה ומכוערת , די מהנה לנהיגה עם תמורה יפה לכסף אבל רחוקה מאוד מלהיות איזה קלאסיקה מוטורית מופלאה כמו שהרבה פה מחזיקים ממנה

 

בקשר להונדה היא בליגה אחרת לגמרי היא מכונת נהיגה עצבנית ביותר ואישית העדפתי אותה על פני הבוקסטר אפילו

E34 1995 BMW 540I M-SPORT WHITE

2001 SUZUKI GSX-R750 BLACK CUSTOM PAINT

פורסם
לא חייב Z3 2.8

לפני שנה וחצי חיפשתי מכונית הנעה אחורית ספורטיבית פתוחה\סגורה שלא תקרע את הכיס כמו האסתי ואיבו

ההתלבטות הייתה במוו 323 קופה VS מיאטה

אחרי שעשיתי נסיעות מבחן עצבניות על שניהם בכל חור אפשרי בארץ הבחירה הייתה פשוטה מאוד=הבמוו בנוקאוט גדול - הרבה יותר חזקה בישורת , יותר מהנה בסיבובים , יותר נוחה ליום יום בשיוט , ביטוח יותר זול ובינתיים בלי העין הרע התחזוקה והטיפולים בגבול הטעם הטוב בנתיים מאחל לך שזה ישאר כך , אבל אם תאלץ להכנס למשהו אז תבין .

שתבין מרצדס ובמוו הן מכוניות שהמוסכים שלהם אומרים לעצמם שאם לאדם יש כסף לקנות במוו או מרצדס יש לו גם כסף לשלם על הטיפול . וכשנכנסים אליהם זה מתחיל לעלות חזק . אם אין לך את היכולת הפיננסית לקנות כזה חדש ולשלם , הנסיון של לחיות עם אחת כזו עלול להיות די כואב

 

אולי סתיתי קצת מהנושא אבל השורה התחתונה המיאטה בסהכ רודסטר קטנה ומכוערת , די מהנה לנהיגה עם תמורה יפה לכסף אבל רחוקה מאוד מלהיות איזה קלאסיקה מוטורית מופלאה כמו שהרבה פה מחזיקים ממנה וזולה מכל הבחינות כך שהרבה אנשים יכולים להרשות לעצמם , להנות מיכולות מוטוריות גבוהות יחסית , בלי להיות עם חשבון בנק די דשן

 

בקשר להונדה היא בליגה אחרת לגמרי היא מכונת נהיגה עצבנית ביותר ואישית העדפתי אותה על פני הבוקסטר אפילו סתם לשם שאלה האם אתה חושב שבימר עדיפה גם על הבוקסטר ? ואם לא למה לא קנית את הבוקסטר ?

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

זאת לא הבמוו הראשונה שלי אתה לא צריך לספר לי על האחזקה והעלויות אני מכיר אותם טוב מאוד

מיאטה זולה מכל הבחינות ? אתה בדקת את המחירים של הביטוח שלה ? אני כבר עוד מעט 10 שנים על הכביש נקי מתאונות ושבדקתי בזמנו כמה יעלה לבטח אותה קבלתי אחושרמוטה שוק

זה לא ספציפית למיאטה אלא לכל המכוניות הפתוחות מה שכן אם מתקינים גג קשיח זה יכול להוריד משמעותית את הביטוח

 

וואלה הפתעת אותי עם השאלה שלך

במוו 323 מול בוקסטר? מה הקשר בינהם בכלל ? בנהיגה ספורטיבית הבוקסטר מפרקת אותה לחתיכות

ההתייחסות שלי הייתה בקשר להונדה מול הבוקסטר ששם יש הרבה קשר ומקום להשוואה

למה לא קניתי בוקסטר? היו חסרים לי 200אלף שקל

E34 1995 BMW 540I M-SPORT WHITE

2001 SUZUKI GSX-R750 BLACK CUSTOM PAINT

פורסם
זאת לא הבמוו הראשונה שלי אתה לא צריך לספר לי על האחזקה והעלויות אני מכיר אותם טוב מאוד

מיאטה זולה מכל הבחינות ? אתה בדקת את המחירים של הביטוח שלה ? אני כבר עוד מעט 10 שנים על הכביש נקי מתאונות ושבדקתי בזמנו כמה יעלה לבטח אותה קבלתי אחושרמוטה שוק

זה לא ספציפית למיאטה אלא לכל המכוניות הפתוחות מה שכן אם מתקינים גג קשיח זה יכול להוריד משמעותית את הביטוח אני בכוונה הזכרתי לך את זה , כי דיברנו על זה בתרד' אחר , שלאנשים רגילים לא צריכים להכנס לבמוו ומרצדס , בגלל העלויות

 

וואלה הפתעת אותי עם השאלה שלך

במוו 323 מול בוקסטר? מה הקשר בינהם בכלל ? בנהיגה ספורטיבית הבוקסטר מפרקת אותה לחתיכות

ההתייחסות שלי הייתה בקשר להונדה מול הבוקסטר ששם יש הרבה קשר ומקום להשוואה הנקודה היא שאתה אמרת שחלק מעובדה שקנית 323 היה ואני אצטט " הרבה יותר חזקה בישורת , יותר מהנה בסיבובים , יותר נוחה ליום יום בשיוט" אז אם תבדוק את המבחן שעשו לבוקסטר נגד ההונדה תגלה ששהונדה נצחה אבל בנקודות מעטות , אבל לחיות אתה זה כמעט בלתי אפשרי , ולא כול היום ,יום יום, נוסעים על המגבלות בכביש סדום ערד . לכן אני אישית חושב שבתור חבילה מאוזנת הבוקסטר עדיפה.

למה לא קניתי בוקסטר? היו חסרים לי 200אלף שקל מאחל לך שתשיג בתנאי שתקנה בוקסטר ולא הונדה

ובנוגע למה שכתבתי אזי נדמה לי שג'רמי קלרקסון מטופ גיר הכתיר בדיוק בגלל הסיבות האלו את המרצדס CL כמכונית הGT הטובה ביותר והיא עברה ע"פ פרארי . ופרארי הרבה פחות נוקשה ממהונדה (ממה ששמעתי) ובוודאי שטובה ממנה.

הנקודה שלי היא שליצור מכונית חדה אבל נוקשה שאי אפשר לנהוג בה מחוץ למסלול , לא אומר שאתה טוב , זה אומר שחסר לך תכנון/ביצוע ליצור מכונית ספורט/GT/על שניתן גם לחיות אתה.

דרך אגב לא קשור אבל מענין מה הוא היה אומר על הSLR ?

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם
אתה מכיר מיאטה 2003 שנמכרת במחיר מחירון ?

אם כן - פנה אליי.

בערך כל המיאטות שמוצעות למכירה כרגע.

Down shift to drift

פורסם
ובנוגע למה שכתבתי אזי נדמה לי שג'רמי קלרקסון מטופ גיר הכתיר בדיוק בגלל הסיבות האלו את המרצדס CL כמכונית הGT הטובה ביותר והיא עברה ע"פ פרארי . ופרארי הרבה פחות נוקשה ממהונדה (ממה ששמעתי) ובוודאי שטובה ממנה.

הבעיה היחידה בהונדה זה המנוע , מצד אחד 240כס מ2 ליטר אטמוספירי אבל מנגד המומנט שהוא מוריד לגלגלים נמוך מאוד

הנקודה שלי היא שליצור מכונית חדה אבל נוקשה שאי אפשר לנהוג בה מחוץ למסלול , לא אומר שאתה טוב , זה אומר שחסר לך תכנון/ביצוע ליצור מכונית ספורט/GT/על שניתן גם לחיות אתה.

ראה ערך - bmw m5 \ mercedes e55amg מצד אחד מכוניות חדות ומדוייקות כמו חרב סמוראים על המסלול שיכולות להחזיק עם מכוניות על כמו פרארי 430\פורד גיטי\לאמבורגיני גיילארדו בלי בעיה אבל בניגוד להם שיוצאים לכביש הפתוח עם המרצדס\במוו יש לך מכוניות סלון נוחה ומפוארת מאוד בעוד שעם המכוניות על אתה שובר את הגב .

דרך אגב לא קשור אבל מענין מה הוא היה אומר על הSLR ?

ראיתי את הפרק הזה מזמן אבל אני זוכר שהוא אמר שהיא מכונית על שבהחלט אפשר להסתדר איתה ביום יום . בכל מקרה התוכנית הזאת זה בולשיט יש שם יותר מידי זיבולי שכל ומעט מאוד דיבור לעניין. מה גם שנראה שכל העסק שם מכור הרבה פעמים.בקיצור אל תסמוך על השטויות שלהם

בברכה יהודה

שבוע טוב

E34 1995 BMW 540I M-SPORT WHITE

2001 SUZUKI GSX-R750 BLACK CUSTOM PAINT

פורסם

לניב, חמודי אני לא, אולי מתוק. גם זה לא בטוח.

 

אל תשכח שהדיון היה על מיאטה טורבו, לא מיאטה רגילה.

למצוא מיאטה טורבו, לקוות שהכל בה תקין, שווה ערך למצוא S2000 תקינה בשנתון הזה.

 

וכן, אני משווה Z3 שנת 97-99 למיאטה 2003.

מעבר לשנתון, אין למיאטה שום יתרון על הבימר מבחינתי.

שתיהן אמינות.

לשתיהן ביטוח מפגר.

שוק שיפורים עדיף לבימר.

טיפולים יקרים (מאוד) לבימר, אם מדובר על חלקים יחודיים.

 

אז כן, לפי דעתי כל בן אדם נורמלי (לפי הגדרתי), שיש לו ביד סכום של כ-140-150K.

יש לו מבחר כ"כ גדול של רכבים מהנים, שחבל לו לחפש מיאטה טורבו ב-40 מעל המחירון (הנושא המקורי של הת'רד).

15 מעל המחירון? נשמע סביר בהחלט למיאטה טורבו במצב תקין.

 

נ.ב.

לג'וקר, אתה לא הבנת את מה שהוא כתב, ההשוואה שלו מבחינת נוחות וכו' היתה בין 323 קופה למיאטה.

והוא צודק.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

שאלת תם: מיאטה טורבו עוברת טסט?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it


×
×
  • תוכן חדש...