Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7371 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם כדאי לרכוש ב4600 שח את הסט הבא:

מונובלוק:

jbl gto 601.1

http://www.jbl.com/car/products/product_detail.aspx?prod=GTO601.1%20II&cat=AMP&ser=GTS&language=ENG&country=US&region=USA

סאב:

jbl p1222

http://www.jbl.com/car/products/product_detail.aspx?prod=P1222&cat=SUB&ser=POS&language=ENG&country=US&region=USA

 

אני מוכן להשקיע עוד 1000-1500 שח כדי לקבל סט יותר איכותי ויותר טוב.

 

אשמח לחוות דעתכם.

 

נ.ב.

אני מעונין בSQL. כלומר מוכן להתפשר על החוזק של הבאס עבור צליל מהודק ומדויק.

פורסם

שמע אם תסתכל בקישור תראה שהסאב הזה בתיבה אטומה גרף ההעינות שלו עובד בין HZ20-50 ואח"כ יש ירידה גדולה מאוד לכיוון ה 60-80hz כמעט כל קומפוננט נורמלי שתביא זקוק שהסאב תהיה לו הענות שטוחה לפחות עד 70hz ועדיף עד 80-90hz . דרך אגב בתיבות פורטד/בנדפאס המצב הוא שיש לו עליה ניכרת לכיוון ה40HZ ואח"כ ירידה . זה אומר שבתיבות כאלו לא תשיג ירידה משמעותית מתחת ל40HZ

 

בקיצר לפי הגרף והנתונים SQ אמיתי לא נראה לי שתשיג כאן . תבדוק את הסאבים הבאים:

אטון 10" סדרת כראג במחיר הזה הוא צריך להיות שווה נסיעה לשמוע אותו יתכן וזו המציאה של השנה

סרווין ווגה הד

אטון 12גם טוב וגם קיט איטום לבגאז' ע"מ שתוכל להנות מהסאב שלך

פניקס גולד

אינפיניטי קאפה

JL אודיו 10"

אטון 12 סידרת ההקס

כולם דורגו לך בסדר מחירים וכולם לפי דעתי האישית בלבד עולים על הJBL בכמה דרגות , וחלק מהם יכולים לתת פייט רציני לסאבים שיעלו לך גם 5K . במחיר בניים האינפיניטי קאפה והJL שניהם מצויינים זה תלוי אם אתה רוצה 12" או 10

אני אשים את זה ככה גם אם תעשה את הבחירה שלך בשיטת אנדנדינו לא תיפול באף אחד מהסאבים האלו .

 

לגבי מגברים , תבדוק את הבאים

פניקס גולד קסינון 600

ריינבואו

יש גם בפורום מישהו שמוכר מגנט פנטרה , כי הוא חלש לו מידי , אבל בתלות בסאב שתבחר זה יכול להיות פתרון מעולה וזול

נראה לי שקבלת מבחר הרבה יותר טוב במחיר שבקשת

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

יהודה הארת קצת את עיני.

המון תודה.

 

הייתי שמח לקבל עוד המלצות על מונובלוקים במחיר הגיוני (כלומר, לא האלה של JL ...).

האם kicker או hifonics יעשו עבודה טובה ? או שאלה מגברים לא מספיק SQ ?

פורסם

 

נ.ב.

אני מעונין בSQL. כלומר מוכן להתפשר על החוזק של הבאס עבור צליל מהודק ומדויק.

אילו סגנונות מוזיקה אתה שומע ?
פורסם

שתי סאבים של JL W3 12 ו מגבר הייפוניקס BX1000D או משהו יותר חזק ו אתה מסודר באיכות ו בעוצמה! גם קאפה יעשו את העבודה ו אפילו ב פחות כסף... אבל סאב אחד זה לא מספיק. אני עובד עכשיו אם קסנון סאב מצויין אבל עוד פעם לעוצמה מדוייקת אתה צריך שניים. בין כל אלה הייתי בוחר ב JL אבל הוא הכי יקר.אל תיתפשר על המגבר... לא צריך לקחת סאב שהוא 300 RMS ו מגבר שהוא 290 RMS ו לצפות לנס! אל תישקח תיבות אטומות. שני קסנונים בתיבות 28 ליטר אטומות אם מגבר כמו BX1500D יעשו לך שמח! תיבות ליבנות לבד או לבקש ליבנות ממישהו שבנה פעם. אל תיקנה תיבות בחנות כמו "אוטו דיפו" בקיצור בלי להשקיע לא תיקבל תוצאה מוצלחת.

בהצלחה!

פורסם

רומן -

 

האם זוג של cvr בתיבה מקורית של קיקר יעשו את העבודה ?

והאם בעבודה ב1 אוהם אני לא מאבד איכות סאונד (damping factor) ?

דווקא הבנתי פה בפורום שכן.

(ואיפה אתה קונה היום הייפוניקס באיזור מרכז?)

פורסם

אם המגבר חזק מספיק ישאר לו מספיק דמפינג פקטור . תסתכל על הריינבואו הם אומרים שיש לו 700 ומצהירים על 180 בלבד ב4 אוהם . בחברה כמו JBL הייתי אומר שהם מנפחים(700) ומפרסמים רק מה שהם יכולים להתחייב (180) . אצלהם משום מה אני מאמין שאתה תקבל את זה ואם כן זה מגבר מומלץ

 

בין הקיקר לבין הקסנון אישית הייתי מעדיף שני קסנון.

ודרך אגב לא אומרים כל שבחו של אדם בפניו , אז רק שתדע שרומאנ עושה תיבות לרמקולים וממה ששמעתי הם תיבות טובות . מומלץ שתדבר איתו בפרטי על זה

בברכה ושבת שלום יהודה

בברכה יהודה

פורסם

תודה על האינפורמטיביות.

 

יהודה - האם אפשר בבקשה לדעת איפה אתה מוצא את גרף ההיענות של הסאבים ?

(חפשתי באתר של JL ו...שום דבר.. - רציתי להתפשר על w6 או w3 במקום הw7...)

 

מישהו יודע האם סאב של בוסטון שייך לקבוצה הנ"ל ?

חשבתי על הG5 שלהם עם רדיאטור פסיבי.

לינק:

http://www.bostonacoustics.com/car/car_product.aspx?product_id=300

 

נ.ב.

כנראה שאני אקנה את המונו של phoenix מאתר פומפה.

האם מישהו ניסה פעם לקנות מהם מוצרי hiEnd ?

האם הם לא מוכרים מוצרים מתוקנים או משהו כזה ?

פורסם

אני רק יכול להמליץ לך ממה שאני מכיר - יש לי אינפיניטי קאפה 12 שמגיע בתיבה אטומה 28 ליטר - מחירו 1500 חדש והוא נותן תוצאה מ ד ה י מ ה בתמורה למחיר שלו, הוא עושה לא מעט שמייח והוא גם מאוד מוזיקלי ומדוייק.

 

אותו הסאב בגודל 10 אינטש גם מעולה.

 

יכול גם להמליץ לך על הVMAX 10 אינטש בתיבה אטומה של סרווין.

 

ואם אתה רוצה סאב שנחשב לSQ - תתעניין בDLS...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...