Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7366 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מזל טוב איש.

אגב, יש לי בדיוק את אותם פתחי האוורור בלוטוס.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תודה רבה!

 

מצורפת תמונה של פנים הרכב שרק הוסב לגיר ידני.(לפני מספר חודשים)

שימו לב לאורך הידית,פאנל העץ,גלגל ההגה ועוד כל הדברים שכבר שופצו והוחלפו:-P .

DSCF0161.JPG

פורסם

האינטריור נראה מצויין, אגב, אם אתה מעוניין בכל מיני שיפורים\שיבצורים לקורטינה מבחינת אינטריור,דברים שיש בדגמי חו"ל ושאין בארץ,גם מכאני, תוכל למצא הכל באיביי,השמיים הם הגבול.

 

בכל אופן,נראה מצויין.

 

בעבר הייתה לי קורטינה וגם טאונוס, כל מה שיש לי לומר על הרכב הזה שזה רכב מצויין עם הרבה אופי ואגב, אם אתה שם ראש מנוע של 1300 על מנוע 1600, אתה מקבל תוספת נאה ביותר של סוסים בועטים.

פורסם

שינוי יחס דחיסה, אכן כן.

אתה מקבל רכב אחר לגמרי מבחינת תגובת מנוע...כוח.

כל מה שצריך זה רק להחליף ראש ואתה מקבל מפלצת קטנה.

פורסם

טוב שהחלפת ידית, אם לא הייתי מחפש לך אחת, הייתה לי קופסא עם ידיות, זה קטע מוזר שכשאני זורק רכב הידית זה בדר"כ אביזר חובה שבא איתי, אולי בגלל שזה הדבר שיוצא בהכי פחות מאמץ...

טוב נתראה במפגש.

haters will hate

פורסם

לא נורא,אני ממש אוהב את הידית שלי.(מה גם שעידן נהג על הקורטינה ,הוא אמר שנדמה לו שהיא מוסיפה בין 10-15 כוחות סוס :lol: )

 

מקווה שנגיע למפגש.

מחר אני על הבוקר מוציא אוויר מהמשאבת ברקס,נראה איך יתגלגל היום.

 

 

חג שמח.

פורסם

לירון,

 

יש לי ידית 5 הילוכים, רק תבוא (הפעם אתה בא אלי, גמרתם לי על הדלק עם הדווארה ביפו :-P) ותקח.

 

במצב חדש, לדעתי, נראית הרבה יותר טוב מהידית טורבונוס שקנית.

 

אבל יש לי בקשה אחת - תן לי את הידית של ה4 הילוכים.

ככה אני אוכל לעבוד על אנשים שיש לי רק 4 הילוכים, ואז ב100 קמ"ש לומר שיש לי הילוך "אוברדרייב" כמו בMG של קובי מילוא...:lol:

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

פורסם
לירון,

 

יש לי ידית 5 הילוכים, רק תבוא (הפעם אתה בא אלי, גמרתם לי על הדלק עם הדווארה ביפו :-P) ותקח.אני לוקח את זה כהזמנה,צפה לביקור.אכלת אותה:wink:

 

במצב חדש, לדעתי, נראית הרבה יותר טוב מהידית טורבונוס שקנית.לא אוהב ידית מרובעת,רק עגולה!

 

אבל יש לי בקשה אחת - תן לי את הידית של ה4 הילוכים.נראה לי זרקתי אותה,למה לא אמרת שהיית אצלי?

ככה אני אוכל לעבוד על אנשים שיש לי רק 4 הילוכים, ואז ב100 קמ"ש לומר שיש לי הילוך "אוברדרייב" כמו בMG של קובי מילוא...:lol:

חמש תווים:-גם אני רוצה להגיד ''קובי מילוא'':lol:

×
×
  • תוכן חדש...