Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7368 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני קניתי לקורטינה שלי משענות שמתלבשות על הכיסא. נוח זה כן אבל יפה זה ענין של טעם מה כן שהצבע שקניתי ממש מגעיל ירוק שילוב של סקאי עם בד . הם גם כל הזמן זזים גם משהו שמעצבן

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אההה..... יש לי משום-מה בראש תסריט, שבעת (חס וחלילה) תאונה, המוטות (שדי ארוכים) של המשענת כזו, שרק "תקעת" בכיסא, מסתובבים וניתקעים בגב! אז, אני מניח, שאם באמת עושים דבר כזה, רצוי, כפי שהמליץ ניר, לחשוב על "מבנה" נוסף, שימגן ויחזיק טוב-טוב את כל ה"עסק", ולא רק ליתקוע סתם! כמו כן, מי יעשה את העבודה- צריך להיות רתך-מומחה, שידע לעשות חיזוקים כמו שצריך. אבל זו רק דעתי...

לא צריך לרתך שום דבר, שני חורים רק בריפוד של הכיסא(עם משהו חד ולא משנה מה) ואתה פשוט תוקע את המשענו,זה מחזיק יופי ,לא צריך שום דבר נוסך, כנ"ל גם במושבים האחוריים אותו דבר, שתי שניות ויש לך משענות ראש של איזה רכב שתרצה.

פורסם

תיקון של עצמי:

 

רצוי לפתוח את המשענת של המושב לפני הריפוד מחדש ולרתך לשלדת המושב שני צינורות מקבילים (שירותכו גם לחלק העליון של המסגרת וגם למוט מאוזן (ולא אנכי כמו שכתבתי) נוסף- בקצה התחתון של הצינורות- שירותך בשני קצותיו למסגרת) שלתוכם יכנסו מוטות המשענת.

NIR .Y

פורסם

לירון.

 

בדיוק היום הורדתי בזהירות עם דיסק את המשענות ראש שהיו מרותכות לשלד הספסל האחורי בפונטיאק בניגוד למקור.

 

בכל מקרה אם מתאים לך אני אשמח למסור אותם .

הם במצב טוב מקדימה ומאחורה קצת מפוצצות מהשמש.

מה שכן גם הצבע יתאים לך.

 

אור.

פורסם

בפירוקייה אתה יכול למצא ב 50 שקל 2 משענות במצב חדש של איזה רכב שתרצה.

 

לשים אותם זו לא בעייה בכלל (ראה הודעה קודמת שלי בשירשור).

 

תמונה לדוגמא: מושב אחורי CUSTOM MADE שבניתי וריפדתי לבד, עם 3 משענות שירדו מרנו מגאן חדשה(המשענות עלו 100 ש"ח חדשים דנדשים בפירוקייה).

 

יפה,נעים ונוח להפליא.

22.jpg

55.jpg

11.jpg

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

לירון שים לב איך המשענות המקוריות של פורד ניראות (יש גם יותר קטנות ללא התמיכה לגב), לדעתי הם מאוד יפות ואפילו נוחות, אני ארכיב אותם אחרי שאני ארפד את כל האוטו ואותם.

 

 

אופיר

תמונה041.jpg

תמונה058.jpg

תמונה054.jpg

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.


×
×
  • תוכן חדש...