Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחירון של בורה וגולף - מוצדק או לא?


maxim
שימו לב! השרשור הזה בן 7607 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כולם כאן תוקפים את המחירון של רכבי WV על כך שהוא גבוהה ולא מוצדק.

אבל שימו לב שלבורה/גולף יש למשל 4 כריות אוויר כאשר למשפחתיות המקבילות יש רק 2.

לפי מה שידוע לי מחיר של כל כרית אוויר הוא באיזור ה 10 אלף שקל. והנה בערך ההבדל במחיר.

בטיחות גם עולה כסף, ויש אנשים שזה אחד העדיפויות העליונות שלהם כאשר הם קונים רכב.

בנוסף יש עוד דברים כמו למשל ג'נטים וצמיגים גדולים(16") שמייקרים את הרכב אבל לזה אני כבר לא אכנס .......

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כולם כאן תוקפים את המחירון של רכבי WV על כך שהוא גבוהה ולא מוצדק.

אבל שימו לב שלבורה/גולף יש למשל 4 כריות אוויר כאשר למשפחתיות המקבילות יש רק 2.

לפי מה שידוע לי מחיר של כל כרית אוויר הוא באיזור ה 10 אלף שקל. והנה בערך ההבדל במחיר.

בטיחות גם עולה כסף, ויש אנשים שזה אחד העדיפויות העליונות שלהם כאשר הם קונים רכב.

בנוסף יש עוד דברים כמו למשל ג'נטים וצמיגים גדולים(16") שמייקרים את הרכב אבל לזה אני כבר לא אכנס .......

 

לא כל כך הבנתי על מה אתה מדבר. אבל בגדול - אתה טועה.

 

אני לא יודע מאיפה הנתון המופרך של 10000 ש"ח לכרית אוויר, אבל לדוגמה אחת מני רבות: 307 XR בעלת שתי כריות עולה 115 אלף ש"ח. 307 XS בעלת 6 כריות ועוד הרבה איבזור עדיף, עולה 122 אלף ש"ח.

 

עכשיו, אם דיברת על מכוניות חדשות, אין לי שום בעיה להפריך כל דבר שתגיד בנוגע לעדיפות רכבי פולקסווגן. לדוגמה גולף חדשה 1.6 אוטומטית עולה 139 אלף ש"ח ברמת איבזור אמצעית. קסארה מאובזרת עולה 114. פוקוס עולה 118. 307 מאובזרת עולה 129. מגאן מאובזרת עולה 125.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כולם כאן תוקפים את המחירון של רכבי WV על כך שהוא גבוהה ולא מוצדק.

אבל שימו לב שלבורה/גולף יש למשל 4 כריות אוויר כאשר למשפחתיות המקבילות יש רק 2.

לפי מה שידוע לי מחיר של כל כרית אוויר הוא באיזור ה 10 אלף שקל. והנה בערך ההבדל במחיר.

בטיחות גם עולה כסף, ויש אנשים שזה אחד העדיפויות העליונות שלהם כאשר הם קונים רכב.

בנוסף יש עוד דברים כמו למשל ג'נטים וצמיגים גדולים(16") שמייקרים את הרכב אבל לזה אני כבר לא אכנס .......

 

לא כל כך הבנתי על מה אתה מדבר. אבל בגדול - אתה טועה.

 

אני לא יודע מאיפה הנתון המופרך של 10000 ש"ח לכרית אוויר, אבל לדוגמה אחת מני רבות: 307 XR בעלת שתי כריות עולה 115 אלף ש"ח. 307 XS בעלת 6 כריות ועוד הרבה איבזור עדיף, עולה 122 אלף ש"ח.

 

עכשיו, אם דיברת על מכוניות חדשות, אין לי שום בעיה להפריך כל דבר שתגיד בנוגע לעדיפות רכבי פולקסווגן. לדוגמה גולף חדשה 1.6 אוטומטית עולה 139 אלף ש"ח ברמת איבזור אמצעית. קסארה מאובזרת עולה 114. פוקוס עולה 118. 307 מאובזרת עולה 129. מגאן מאובזרת עולה 125.

 

רוני

 

אני לא יודע אם אתה טועה או לא,

אבל אין פלא שהשווית את הבורה/גולף לצרפתיות.

ומסיפורים ששמעתי - את ההפרש תשלם במוסך.

172

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כולם כאן תוקפים את המחירון של רכבי WV על כך שהוא גבוהה ולא מוצדק.

אבל שימו לב שלבורה/גולף יש למשל 4 כריות אוויר כאשר למשפחתיות המקבילות יש רק 2.

לפי מה שידוע לי מחיר של כל כרית אוויר הוא באיזור ה 10 אלף שקל. והנה בערך ההבדל במחיר.

בטיחות גם עולה כסף, ויש אנשים שזה אחד העדיפויות העליונות שלהם כאשר הם קונים רכב.

בנוסף יש עוד דברים כמו למשל ג'נטים וצמיגים גדולים(16") שמייקרים את הרכב אבל לזה אני כבר לא אכנס .......

 

לא כל כך הבנתי על מה אתה מדבר. אבל בגדול - אתה טועה.

 

אני לא יודע מאיפה הנתון המופרך של 10000 ש"ח לכרית אוויר, אבל לדוגמה אחת מני רבות: 307 XR בעלת שתי כריות עולה 115 אלף ש"ח. 307 XS בעלת 6 כריות ועוד הרבה איבזור עדיף, עולה 122 אלף ש"ח.

 

עכשיו, אם דיברת על מכוניות חדשות, אין לי שום בעיה להפריך כל דבר שתגיד בנוגע לעדיפות רכבי פולקסווגן. לדוגמה גולף חדשה 1.6 אוטומטית עולה 139 אלף ש"ח ברמת איבזור אמצעית. קסארה מאובזרת עולה 114. פוקוס עולה 118. 307 מאובזרת עולה 129. מגאן מאובזרת עולה 125.

 

רוני

 

אני לא יודע אם אתה טועה או לא,

אבל אין פלא שהשווית את הבורה/גולף לצרפתיות.

ומסיפורים ששמעתי - את ההפרש תשלם במוסך.

 

קודם כל גולף זה מ-מ-ש לא שיא האמינות.... ממש לא, אני למשל (וכמובן שזה לא מייצג) שמעתי על הרבה יותר בעיות בגולף/פולו מאשר בכל הצרפתיות ביחד (לא כולל סיטרואן :) ) ולאמא שלי יש קליאו בת 3 וקצת וחוץ מחיישן הצתה קטן לא היו שם שום בעיות אחרות וזו הקליאו השניה שלה וגם לקודמת לא היו בעיות.

 

ושים לב שלא רק שהגולף הכי יקרה, ופחות מאובזרת, היא גם החלשה ביותר, אז גם מנוע חלש גם איבזור דל וגם מחיר בשמיים ??? לא משתלמת בעליל.

 

ינון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כולם כאן תוקפים את המחירון של רכבי WV על כך שהוא גבוהה ולא מוצדק.

אבל שימו לב שלבורה/גולף יש למשל 4 כריות אוויר כאשר למשפחתיות המקבילות יש רק 2.

לפי מה שידוע לי מחיר של כל כרית אוויר הוא באיזור ה 10 אלף שקל. והנה בערך ההבדל במחיר.

בטיחות גם עולה כסף, ויש אנשים שזה אחד העדיפויות העליונות שלהם כאשר הם קונים רכב.

בנוסף יש עוד דברים כמו למשל ג'נטים וצמיגים גדולים(16") שמייקרים את הרכב אבל לזה אני כבר לא אכנס .......

 

לא כל כך הבנתי על מה אתה מדבר. אבל בגדול - אתה טועה.

 

אני לא יודע מאיפה הנתון המופרך של 10000 ש"ח לכרית אוויר, אבל לדוגמה אחת מני רבות: 307 XR בעלת שתי כריות עולה 115 אלף ש"ח. 307 XS בעלת 6 כריות ועוד הרבה איבזור עדיף, עולה 122 אלף ש"ח.

 

עכשיו, אם דיברת על מכוניות חדשות, אין לי שום בעיה להפריך כל דבר שתגיד בנוגע לעדיפות רכבי פולקסווגן. לדוגמה גולף חדשה 1.6 אוטומטית עולה 139 אלף ש"ח ברמת איבזור אמצעית. קסארה מאובזרת עולה 114. פוקוס עולה 118. 307 מאובזרת עולה 129. מגאן מאובזרת עולה 125.

 

רוני

 

אני לא יודע אם אתה טועה או לא,

אבל אין פלא שהשווית את הבורה/גולף לצרפתיות.

ומסיפורים ששמעתי - את ההפרש תשלם במוסך.

 

קודם כל גולף זה מ-מ-ש לא שיא האמינות.... ממש לא, אני למשל (וכמובן שזה לא מייצג) שמעתי על הרבה יותר בעיות בגולף/פולו מאשר בכל הצרפתיות ביחד (לא כולל סיטרואן :) ) ולאמא שלי יש קליאו בת 3 וקצת וחוץ מחיישן הצתה קטן לא היו שם שום בעיות אחרות וזו הקליאו השניה שלה וגם לקודמת לא היו בעיות.

 

ושים לב שלא רק שהגולף הכי יקרה, ופחות מאובזרת, היא גם החלשה ביותר, אז גם מנוע חלש גם איבזור דל וגם מחיר בשמיים ??? לא משתלמת בעליל.

 

ינון.

 

צודק צודק, לא טענתי שהיא משתלמת.

על ה-307 יש המון סיפורי מוסך, על הפוקוס גם שמעתי, ועל המגאן אין בכלל מה לדבר מכיוון שזהו רכב חדש של ממש.

אבל על המגאן הקודמת גם ממש אין מה לדבר בגלל שהרכב היה קטסטרופה.

172

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל גולף זה מ-מ-ש לא שיא האמינות.... ממש לא, אני למשל (וכמובן שזה לא מייצג) שמעתי על הרבה יותר בעיות בגולף/פולו מאשר בכל הצרפתיות ביחד (לא כולל סיטרואן :) ) ולאמא שלי יש קליאו בת 3 וקצת וחוץ מחיישן הצתה קטן לא היו שם שום בעיות אחרות וזו הקליאו השניה שלה וגם לקודמת לא היו בעיות.

 

ושים לב שלא רק שהגולף הכי יקרה, ופחות מאובזרת, היא גם החלשה ביותר, אז גם מנוע חלש גם איבזור דל וגם מחיר בשמיים ??? לא משתלמת בעליל.

 

ינון.

 

אולי זה לא שיא האמינות, אבל יחסית אמין. אני אישית שמעתי על יותר בעיות בצרפתיות.

למה קבעת שהיא הכי פחות מאובזרת?

אצלינו בבורה למשל יש חיישנים שמפעילים את המגבים אוטומאטית, מתקן לכוסות גם מאחור, ויש עוד דברים .... אני פשוט לא זוכר בשעה כזאת של הלילה.

על סמך מה קבעת שהיא הכי חלשה? נתוני כ"ס?

בהאצה מהמקום הבורה אכן דיי איטית, כנראה בגלל משקל גדול יחסית.

אבל בהאצות ביניים שזה לדעתי חשוב יותר מ"פתיחה מהמקום" היא דיי טובה ביחס למתחרות. בוא נגיד שקורולה 2003 היא אחת המשפחתיות המהירות שיש ובבדיקת מיאוץ 100-140 אני עושה את זה מהר יותר עם הבורה.

 

וינון, לך יש וולו אם אני לא טועה?

למה על וולו לדעתך שווה לשלם הרבה יותר ועל WV לא?

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל גולף זה מ-מ-ש לא שיא האמינות.... ממש לא, אני למשל (וכמובן שזה לא מייצג) שמעתי על הרבה יותר בעיות בגולף/פולו מאשר בכל הצרפתיות ביחד (לא כולל סיטרואן :) ) ולאמא שלי יש קליאו בת 3 וקצת וחוץ מחיישן הצתה קטן לא היו שם שום בעיות אחרות וזו הקליאו השניה שלה וגם לקודמת לא היו בעיות.

 

ושים לב שלא רק שהגולף הכי יקרה, ופחות מאובזרת, היא גם החלשה ביותר, אז גם מנוע חלש גם איבזור דל וגם מחיר בשמיים ??? לא משתלמת בעליל.

 

ינון.

 

אולי זה לא שיא האמינות, אבל יחסית אמין. אני אישית שמעתי על יותר בעיות בצרפתיות.

למה קבעת שהיא הכי פחות מאובזרת?

אצלינו בבורה למשל יש חיישנים שמפעילים את המגבים אוטומאטית, מתקן לכוסות גם מאחור, ויש עוד דברים .... אני פשוט לא זוכר בשעה כזאת של הלילה.

על סמך מה קבעת שהיא הכי חלשה? נתוני כ"ס?

בהאצה מהמקום הבורה אכן דיי איטית, כנראה בגלל משקל גדול יחסית.

אבל בהאצות ביניים שזה לדעתי חשוב יותר מ"פתיחה מהמקום" היא דיי טובה ביחס למתחרות. בוא נגיד שקורולה 2003 היא אחת המשפחתיות המהירות שיש ובבדיקת מיאוץ 100-140 אני עושה את זה מהר יותר עם הבורה.

 

וינון, לך יש וולו אם אני לא טועה?

למה על וולו לדעתך שווה לשלם הרבה יותר ועל WV לא?

 

 

קודם כל אמרתי שזה לא מדגם מייצג... יש סיפורים על צרפיות שעושות בעיות ויש סיפורים על גולף/פולו שעושות בעיות, אני נתקלתי בחלק ואתה גם... השורה התחתונה זה ששתיהן לא יפניות והם ממוצעות וזה לא שיקול רלוונטי כשבאים לבחור בין אירופאיות.

 

לגבי איבזור, גם אני לא זוכר בשעה כזאת את הכל, אבל אני כן זוכר שה-307 למשל יותר מאובזרת מהגולף 1600, אולי בבורה זה שונה, בכל מקרה לא אכפת לי אפילו אם היה שיוויון באיבזור לצורך העניין.

 

לגבי ביצועים, יצא לי ליסוע בכל המכוניות המדוברות, אבל לא בבדיקות אלא סתם נסיעות, אז את נתון הביצועים אני מביא לפי נתונים רשמיים, ה-1600 של הגולף/בורה הוא החלש ביותר ממנועי ה-1600 של האירופאיות האחרות, הוא מיושן וותיק יותר גם, והמשקל העודף של גולף/בורה בטח לא עוזר.

האצות ביניים זה באמת דבר חשוב ביותר, אתה אומר שבדקת מול קורולה, אז אני רק יכול להאמין לך, אבל אני אוסיף שזה נשמע לי מוזר, כי הקורולה חזקה יותר וקלה יותר, אבל אני לא בדקתי בעצמי אז רק נשאר לי להאמין עם הפתעה מסויימת.

בכל מקרה, תאמר לי אתה למה גולף צריכה לעלות 139K ???? זה יותר פשוט.

 

ולגבי וולוו, תשווה מול המתחרות שלה ותראה שהיא במחיר טוב, זה משהו אחר לגמרי, אתה לא אמור להשוות אותה למשפחתיות רגילות, ההבדל הוא במנועים, באיבזור, בפינוקים, בנוחות, בפאר... זה עולם אחר, תשב באחת אפילו בלי להתניע ותבין.

 

הבעיה של גולף/בורה היא שיש דברים שנותנים יותר ועולים פחות, הרבה פחות, אתה לא יכול לומר את זה על וולוו, אין משהו טוב יותר שעולה פחות.

אני לא חושב שגולף/בורה זה רכב לא טוב, להיפך אלא רכבים מצויינים, אבל התמורה שלהם כאן בארץ מול המתחרות לא טובה, תשווה גולף ל-A3 עם אותו מנוע במחיר המגוחך של170K ופתאום הגולף נהיית אטרקטיבית... ויותר משתלמת... הכל יחסי.

 

ינון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל אמרתי שזה לא מדגם מייצג... יש סיפורים על צרפיות שעושות בעיות ויש סיפורים על גולף/פולו שעושות בעיות, אני נתקלתי בחלק ואתה גם... השורה התחתונה זה ששתיהן לא יפניות והם ממוצעות וזה לא שיקול רלוונטי כשבאים לבחור בין אירופאיות.

 

לדעתי עדיין יש לצרפתיות יותר בעיות ומישהו פה אמר כמה בעיות שיש לכל הדגמים, אבל באמת זה לא כזה רלוונטי לעכשיו.

 

לגבי איבזור, גם אני לא זוכר בשעה כזאת את הכל, אבל אני כן זוכר שה-307 למשל יותר מאובזרת מהגולף 1600, אולי בבורה זה שונה, בכל מקרה לא אכפת לי אפילו אם היה שיוויון באיבזור לצורך העניין.

 

אין לי מושג מה יש בגולף, אבל אמרתי לך מה יש בבורה.

האבזור היחיד שאני יכול לחשוב עליו שיש ב 307 זה מע' אינטגרלית שזה דווקא חיסרון בעיניי.

 

 

לגבי ביצועים, יצא לי ליסוע בכל המכוניות המדוברות, אבל לא בבדיקות אלא סתם נסיעות, אז את נתון הביצועים אני מביא לפי נתונים רשמיים, ה-1600 של הגולף/בורה הוא החלש ביותר ממנועי ה-1600 של האירופאיות האחרות, הוא מיושן וותיק יותר גם, והמשקל העודף של גולף/בורה בטח לא עוזר.

האצות ביניים זה באמת דבר חשוב ביותר, אתה אומר שבדקת מול קורולה, אז אני רק יכול להאמין לך, אבל אני אוסיף שזה נשמע לי מוזר, כי הקורולה חזקה יותר וקלה יותר, אבל אני לא בדקתי בעצמי אז רק נשאר לי להאמין עם הפתעה מסויימת.

בכל מקרה, תאמר לי אתה למה גולף צריכה לעלות 139K ???? זה יותר פשוט.

 

לי יש בורה 2002, לחבר שלי יש קורולה 2003.

עשינו כמה בדיקות מיאוץ עם הרכבים. 0-100 הוא לקח בהפרש דיי גדול אפילו.

אני זוכר ש 100-140 בוודאות האצתי מהר יותר.

לגבי הכח של המנוע, אתה מסתכל על נתוני הספק וזה לא אומר הכל.

המנוע בנוי לחיסכון ולא לכח, שים לב ששיא המומנט שלו הוא כבר ב 3800 סל"ד.

 

 

ולגבי וולוו, תשווה מול המתחרות שלה ותראה שהיא במחיר טוב, זה משהו אחר לגמרי, אתה לא אמור להשוות אותה למשפחתיות רגילות, ההבדל הוא במנועים, באיבזור, בפינוקים, בנוחות, בפאר... זה עולם אחר, תשב באחת אפילו בלי להתניע ותבין.

 

הבעיה של גולף/בורה היא שיש דברים שנותנים יותר ועולים פחות, הרבה פחות, אתה לא יכול לומר את זה על וולוו, אין משהו טוב יותר שעולה פחות.

אני לא חושב שגולף/בורה זה רכב לא טוב, להיפך אלא רכבים מצויינים, אבל התמורה שלהם כאן בארץ מול המתחרות לא טובה, תשווה גולף ל-A3 עם אותו מנוע במחיר המגוחך של170K ופתאום הגולף נהיית אטרקטיבית... ויותר משתלמת... הכל יחסי.

 

למה אני לא אמור להשוות וולו למשפחתיות רגילות?

גם כאן יש הפרש גדול במחיר ולא הרבה הפרש בתמורה. גם כאן אתה משלם על שם.גם ל WV יש שם.

איזה הבדל יש? למשל S40 במנוע 2.0 מוציאה 136 כ"ס שזה דיי רגיל למנועים כאלה.

באבזור אני מניח שיש הבדל, האם זה מצדיק את הדבלי המחיר?

מה שאני לא מבין זה שנגיד מישהו אומר שהוא מחפש משפחתית ויש לו 150K, ושהוא חשב על בורה, ישר יגידו לו להתרחק.

אבל אם מישהו יגיד שיש לו 200K והוא מחפש משפחתית וחשב על BMW סדרה 3 אף אחד לא יגיד לו שלא שווה לו לשלם מחיר כזה כשהוא יכול לקנות רכב דומה בחצי מזה בערך.

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נאלץ לבגוד בקונצרן ולהסכים עם ידידיי כאן,

אין שום סיבה לקנות מכונית פולקסווגן חדשה מהחברה.

המחיר שערורייתי יחסית לתמורה.

אם נשווה את הגולף/בורה לקורולה החדשה, אני חושב שהקורולה לוקחת ובגדול

מכל הבחינות. אולי הסלון קצת פחות מפואר, אבל בשביל 20 אלף ש"ח פחות

היא נותנת הרבה יותר.

יש לציין גם שהאחריות של רכבי פולקסווגן היא שנתיים בלבד , וגם זה עודכן

רק לאחרונה , כאשר האחריות היתה שנה אחת בלבד.

בנוגע לאמינות, הקורולה תהיה יותר אמינה, למרות שיש יוצאים מן הכלל.

כיום , היצרניות המובילות דיי שוות מבחינת האבזור ואיכות ההרכבה,

ואין שום הצדקה להפרשי מחירים עצומים כאלה.

לדעתי היבואן יכול לתת את הגולף במחירים תחרותיים , אבל הרצון שלו למצב אותה

גבוה , מקום אליו היא איננה שייכת , גורם למחיר הגבוה.

 

אגב, אני אישית מכיר אנשים שמוכנים לשלם 139K רק בשביל לקבל לוח שעונים כחול-אדום

:shock:

 

נ.ב. אין סיכוי שהבורה תיקח קורולה בשום מיאוץ.

מנועי ה VVT-I של טויטה מצויינים וזריזים משמעותית מה1.6 העגלתי של הקונצרן.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי עדיין יש לצרפתיות יותר בעיות ומישהו פה אמר כמה בעיות שיש לכל הדגמים, אבל באמת זה לא כזה רלוונטי לעכשיו.

 

יכול להיות, אני לא יודע בודאות ולכן לא פוסל.

 

לי יש בורה 2002, לחבר שלי יש קורולה 2003.

עשינו כמה בדיקות מיאוץ עם הרכבים. 0-100 הוא לקח בהפרש דיי גדול אפילו.

אני זוכר ש 100-140 בוודאות האצתי מהר יותר.

לגבי הכח של המנוע, אתה מסתכל על נתוני הספק וזה לא אומר הכל.

המנוע בנוי לחיסכון ולא לכח, שים לב ששיא המומנט שלו הוא כבר ב 3800 סל"ד.

 

שוב נשמע לי מוזר, אבל אם אתה אומר אז אולי זה נכון, ואני אומר אולי לא כי חס וחלילה אני מפקפק בדבריך, אלא כי יכולות להיות סיבות לתוצאה כזאת, אפילו אם זה שני רכבים אוטומטים, האם זה היה בפער גדול ?

ואני יודע שכ"ס זה לא הכל, טרחתי ובדקתי וגם במומנט יש לקורולה יתרון קטן, אבל השיא הוא ב-4800 לעומת 3800 באמת אצל הבורה, כנראה זו הסיבה.

 

למה אני לא אמור להשוות וולו למשפחתיות רגילות?

גם כאן יש הפרש גדול במחיר ולא הרבה הפרש בתמורה. גם כאן אתה משלם על שם.גם ל WV יש שם.

איזה הבדל יש? למשל S40 במנוע 2.0 מוציאה 136 כ"ס שזה דיי רגיל למנועים כאלה.

באבזור אני מניח שיש הבדל, האם זה מצדיק את הדבלי המחיר?

מה שאני לא מבין זה שנגיד מישהו אומר שהוא מחפש משפחתית ויש לו 150K, ושהוא חשב על בורה, ישר יגידו לו להתרחק.

אבל אם מישהו יגיד שיש לו 200K והוא מחפש משפחתית וחשב על BMW סדרה 3 אף אחד לא יגיד לו שלא שווה לו לשלם מחיר כזה כשהוא יכול לקנות רכב דומה בחצי מזה בערך.

 

אני אענה לך בכנות שדווקא דוגמת ה-S40 הרגילה (שעולה 168K) זו לא הדוגמא הכי טובה, זאת ה-"גירסת כניסה" לוולוו בעצם (לא כולל הדיזל), אז שוב, תשווה מול מכוניות מנהלים אחרות, והכי טוב מהבית שלך... פאסאט 2 ליטר... מנוע חלש הרבה יותר עם רק 115 כ"ס ביצועים נחותים, פחות איבזור ועדיין עולה 2K יותר מה-S40 (כלומר 170K), ואם תשווה מול האחרות C5/6/לגונה/אקורד והשאר הוולוו באמת יקרה יותר אבל "רק" ב-10K-15K שזה אפילו פחות מהפער בין גולף לפוקוס וכשזוכרים שמכוניות מנהלים יותר יקרות הפער באחוזים הוא עוד יותר קטן, אבל אני מסכים שזו לא מציאה לקנות את ה-S40 הרגילה (או פאסאט) כיום כי יש דברים שנותנים יותר או אותו דבר ועולים פחות, אגב גירסת כניסה של אודי A4 עם מנוע 2.0 ו-130 כ"ס עולה 209K וגם מאוד לא משתלמת לדעתי מול כל שאר המכוניות מנהלים, אז אתה רואה שמול המתחרות שלהן הוולוו זולה יותר - 43K במקרה הזה...

אם תיקח את הדגמים היותר טובים והיותר גדולים, תראה שמול המתחרות שלהן יש לוולוו מחירים תחרותיים ביותר.

בכל מקרה כל הרכבים כדוגמת וולוו/BMW/אודי/מרצדס נמצאים ברמות מחירים אחרות, הן באמת יקרות, חלקן אפילו יותר מידי ובלי הצדקה, אבל הרוב כן מצדיקות את המחיר לדעתי, זה כבר שונה מאדם לאדם, מה שבטוח גולף 1600 לא שווה 139K, על זה אין ולא יכול להיות ויכוח, הגולף לא נותנת כלום יותר לעומת המתחרות שלה וסתם עולה יותר, וכך כל הדגמים של פולקוואגן מהפולו ועד הפאסאט, לכולן יש מתחרות טובות יותר וזולות יותר.

 

ואל תשווה בורה 2.0 ב-150K ל-BMW, תשווה אותה לכל מה שכתבתי קודם ל-C5/מאזדה 6/אקורד/לגונה ותראה איך שכל אלא נותנות הרבה הרבה יותר ועולות אותו דבר או פחות, ואם תשווה אותה לפוקוס 2.0 שהיא הכי דומה לה מבחינת גודל תראה שהיא יקרה מאוד, בגלל זה יאמרו למישהו שרוצה בורה ב-150K שלא כדאי לו.

 

ינון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש בורה 2002, לחבר שלי יש קורולה 2003.

עשינו כמה בדיקות מיאוץ עם הרכבים. 0-100 הוא לקח בהפרש דיי גדול אפילו.

אני זוכר ש 100-140 בוודאות האצתי מהר יותר.

לגבי הכח של המנוע, אתה מסתכל על נתוני הספק וזה לא אומר הכל.

המנוע בנוי לחיסכון ולא לכח, שים לב ששיא המומנט שלו הוא כבר ב 3800 סל"ד.

 

שוב נשמע לי מוזר, אבל אם אתה אומר אז אולי זה נכון, ואני אומר אולי לא כי חס וחלילה אני מפקפק בדבריך, אלא כי יכולות להיות סיבות לתוצאה כזאת, אפילו אם זה שני רכבים אוטומטים, האם זה היה בפער גדול ?

ואני יודע שכ"ס זה לא הכל, טרחתי ובדקתי וגם במומנט יש לקורולה יתרון קטן, אבל השיא הוא ב-4800 לעומת 3800 באמת אצל הבורה, כנראה זו הסיבה.

 

ההבדל במומנט בין הבורה לקורולה לא משמעוטי לעומת זאת נק' השיא שונה ב 1000סל"ד וזה דיי משמעותי. אם שיא המומנט במנוע של הבורה היה מכוון ל 4800 אני בטוח שההספק היה גדול יותר משל הקורולע(הספק=מומנטXסל"ד).

פער גדול כל אחד יכול להגדיר באופן שונה, ואני גם לא ממש זוכר את הפער, אבל נגיד ככה.

אני והוא נוסעים על 100, אני מתחיל לעקוף והוא מחליט שהוא לא נותן לי ולוחץ, ב 140 אני יוכל כבר לסיים את העקיפה בביטחה.

 

 

בכל מקרה כל הרכבים כדוגמת וולוו/BMW/אודי/מרצדס נמצאים ברמות מחירים אחרות, הן באמת יקרות, חלקן אפילו יותר מידי ובלי הצדקה, אבל הרוב כן מצדיקות את המחיר לדעתי, זה כבר שונה מאדם לאדם, מה שבטוח גולף 1600 לא שווה 139K, על זה אין ולא יכול להיות ויכוח, הגולף לא נותנת כלום יותר לעומת המתחרות שלה וסתם עולה יותר, וכך כל הדגמים של פולקוואגן מהפולו ועד הפאסאט, לכולן יש מתחרות טובות יותר וזולות יותר.

 

אז מה ש WV מנסים לעשות לדעתי זה להגיע לרמת מחירים של חברות היוקרה.

אם היא שווה 139K הצרכן יחליט, ואני רואה שקונים גולפים.

אני אישית לא הייתי קונה WV חדשה עכשיו, אבל זה לא אומר שהיא לא שווה את המחיר.

גם לא הייתי קונה BMW ומשלם בשביל השם.

ולפני שאתם מתנפלים עליי, את הבורה קנינו ב 2002 כשהיא עלתה בערך 110K.

 

 

ואל תשווה בורה 2.0 ב-150K ל-BMW, תשווה אותה לכל מה שכתבתי קודם ל-C5/מאזדה 6/אקורד/לגונה ותראה איך שכל אלא נותנות הרבה הרבה יותר ועולות אותו דבר או פחות, ואם תשווה אותה לפוקוס 2.0 שהיא הכי דומה לה מבחינת גודל תראה שהיא יקרה מאוד, בגלל זה יאמרו למישהו שרוצה בורה ב-150K שלא כדאי לו.

 

סבבה שיגידו שלא כדאי לו.

אבל למה BMW ב 200K ויותר כדאי כשאפשר למצא מכוניות שלא נופלות הרבה ברמה ואף טובות יותר בזול יותר עדיין אף אחד לא יגיד שלא כדאי?

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההבדל במומנט בין הבורה לקורולה לא משמעוטי לעומת זאת נק' השיא שונה ב 1000סל"ד וזה דיי משמעותי. אם שיא המומנט במנוע של הבורה היה מכוון ל 4800 אני בטוח שההספק היה גדול יותר משל הקורולע(הספק=מומנטXסל"ד).

פער גדול כל אחד יכול להגדיר באופן שונה, ואני גם לא ממש זוכר את הפער, אבל נגיד ככה.

אני והוא נוסעים על 100, אני מתחיל לעקוף והוא מחליט שהוא לא נותן לי ולוחץ, ב 140 אני יוכל כבר לסיים את העקיפה בביטחה.

 

אה..... זאת הייתה עקיפה מקרית ? זה לא נחשב, אולי הוא לא לחץ עד הסוף ? זה מסביר כמה דברים... ואני אישית הכי אוהב את אלא שלא נותנים... גזון קטן והם במראה :D

בקיצור, זאת לא בדיקה, אני לא אומר שבדיקה יהיו תוצאות שונות, אבל עד שלא תהיה בדיקה לא נדע, אל תשכח שאתה גם היית בתנופה עד שהוא שם לב, כלומר הוא לחץ אחריך.

 

 

אז מה ש WV מנסים לעשות לדעתי זה להגיע לרמת מחירים של חברות היוקרה.

אם היא שווה 139K הצרכן יחליט, ואני רואה שקונים גולפים.

אני אישית לא הייתי קונה WV חדשה עכשיו, אבל זה לא אומר שהיא לא שווה את המחיר.

גם לא הייתי קונה BMW ומשלם בשביל השם.

ולפני שאתם מתנפלים עליי, את הבורה קנינו ב 2002 כשהיא עלתה בערך 110K.

 

נכון, זה בדיוק מה ש-VW מנסים לעשות... וקונים הרבה פחות גולפים, יש ירידה של 60% במכירות VW, ואני יודע שיש ירידות אצל כולם חוץ ממאזדה ועוד כמה, אבל הירידה אצל VW היא הגדולה ביותר נדמה לי ובעיקר בגלל המחירים.

וזה לא שהיא סתם לא שווה את המחיר 139K, הקטע הוא שפחות כסף אתה מקבל משהו יותר טוב.

אתם אגב עשיתם עיסקה טובה, וגם בגלל עליית המחירים הגדולה בשנה וחצי האחרונות השווי של הרכב שלך עלה והרווחתם מזה, גם אני קניתי את הרכב שלי ב-2002 ואז הוא היה הרבה יותר משתלם, גם וולוו העלו מחירים לא מעט ומשלמים על זה בפגיעה במכירות ובצדק.

 

אבל למה BMW ב 200K ויותר כדאי כשאפשר למצא מכוניות שלא נופלות הרבה ברמה ואף טובות יותר בזול יותר עדיין אף אחד לא יגיד שלא כדאי?

 

שוב, אתה לוקח את גירסת הכניסה... זה קצת שונה פה, אבל גם היא נותנת יותר מסתם מנהלים 2 ליטר, בכל מקרה אני מדבר על הגירסאות הבכירות והיותר יקרות, שם למרות מחירים של 300K+ אתה מקבל הרבה הרבה יותר מרכב רגיל ולמי שיכול להרשות לעצמו זה שווה את זה.

 

לילה טוב..................

 

ינון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון להיום הבורה/גולף לא נותנות יותר מאחרות.

אבל צריך לזכור שהן יצאו ב-98.

ה-306 נראתה מבפנים כמו סבתא זקנה והטויוטה... שלא נדע מצרות.

אל תשכחו שלקח לשאר היצרנים להגיע לכזה פאר כמעט 6 שנים.

הגימור בשתיהן ד"א, זהה.

 

נ.ב

ינון, אל תשווה את הוולוו לפאסאט/6/מונדיאו.

ה-S40 מבחינת גודל היא גולף/אסטרה/מגאן (כריזמה להזכירך).

אם משווים אותה להן, אז היא יוצאת די יקרה.

 

מה גם שמניסיון (לאמא שלי היתה בורה ולדודה שלי T4) הוולוו פחות אלגנטית/יוקרתית מבתוכו, ובפער לא קטן.

אני זוכר שעברתי מה-A8 של דוד שלי אל הבורה, ולא הורגשה נפילה ברמת הסלון של האוטו.

לעומת זאת בוולוו היתה נפילה (לא משמעותית, זאת עדיין לא מאזדה אפורה).

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון להיום הבורה/גולף לא נותנות יותר מאחרות.

אבל צריך לזכור שהן יצאו ב-98.

ה-306 נראתה מבפנים כמו סבתא זקנה והטויוטה... שלא נדע מצרות.

אל תשכחו שלקח לשאר היצרנים להגיע לכזה פאר כמעט 6 שנים.

הגימור בשתיהן ד"א, זהה.

 

נ.ב

ינון, אל תשווה את הוולוו לפאסאט/6/מונדיאו.

ה-S40 מבחינת גודל היא גולף/אסטרה/מגאן (כריזמה להזכירך).

אם משווים אותה להן, אז היא יוצאת די יקרה.

 

מה גם שמניסיון (לאמא שלי היתה בורה ולדודה שלי T4) הוולוו פחות אלגנטית/יוקרתית מבתוכו, ובפער לא קטן.

אני זוכר שעברתי מה-A8 של דוד שלי אל הבורה, ולא הורגשה נפילה ברמת הסלון של האוטו.

לעומת זאת בוולוו היתה נפילה (לא משמעותית, זאת עדיין לא מאזדה אפורה).

 

אני לא יודע על איזה פאר אתה מדבר, נסעתי גם בגולף וגם בבורה וראיתי הרבה פלסטיק שחור ולא שום פאר, ובטח שלא ברמה של A8... ולגבי הוולוו, אני לא יודע איזה שנה היה הדגם של דודה שלך ואיזה רמת גימור היא לקחה, אבל הנה תמונה (בתחתית ההודעה) פנימית של S40, כך זה גם אצלי, זה יותר טוב/אלגנטי/יוקרתי מכל גולף/בורה שאני אי פעם ראיתי והרבה יותר נוח, ולגבי ההשוואות, הגודל של ה-S40 ממש לא כמו של גולף/מגאן הוא כמו של מכוניות מנהלים (יותר מ-4.5 מטר אורך, לא זוכר בדיוק), יש לה בסיס גלגלים קצר יותר ולכן זה קצת יותר צפוף מאחורה, אבל המנועים והאיבזור והכל בעצם זה לא של משפחתית/קומפקטית רגילה, זה רכב מנהלים וזו הקבוצה שצריך להשוות אותה אליו, היא פשוט קצת יותר ותיקה.

 

ינון.

s40_Inside.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע אם אתה טועה או לא,

אבל אין פלא שהשווית את הבורה/גולף לצרפתיות.

ומסיפורים ששמעתי - את ההפרש תשלם במוסך.

 

על ה-307 יש המון סיפורי מוסך, על הפוקוס גם שמעתי, ועל המגאן אין בכלל מה לדבר מכיוון שזהו רכב חדש של ממש.

אבל על המגאן הקודמת גם ממש אין מה לדבר בגלל שהרכב היה קטסטרופה.

 

here we go again...

 

אה, הבנתי, אז בעצם כן שווה לקנות גולף/בורה, כי למרות שהן יקרות יותר, הן פי 7000 יותר אמינות.

 

תגיד לי - מה הקשר בין הדיון הזה לבין אמינות? אנחנו מדברים נטו מחיר מול תמורה. כאן, מה לעשות, הגרמניות האלו פשוט לא משתלמות.

 

אהבתי איך קטלת לחלוטין את הצרפתיות והפוקוס בשלושה משפטים. "יש סיפורי מוסך", "גם שמעתי" והשיא - "קטסטרופה".

 

אתה מדבר מניסיון? כי זה מדהים אבל אני מכיר שתי 307 ללא תקלות, 3 פוקוסים אמינות ביותר והשם ירחם - גם כמה רנו מגאן אמינות להפליא. אכן, קטסטרופה.

 

:p:p:p

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7607 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...