Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7369 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אריה

 

אני לא אגיב על הנושא של של ממס"י היום, אלא בזמן המתאים ולא אפתח פה דיון, רק דבר אחד אני אומר

 

ממס"י מעולם לא רצתה להיות שותפה לחוק,לא השתתפה בדיונים המרכזיים לגבי החוק, (למעט התנגדויות שלהם כל הזמן

בועדת הכלכלה נגד החוק) גם מדינת ישראל והעומדים בראש החקיקה, לא רצו את שיתוף הפעולה של

ממס"י מטעמים שלהם. למה? שאלה טובה!! ותשובה תהיה גם תהיה בזמן המתאים.

ממס"י למעט הזכיון ההסטורי שהיא מנפנפת בו כל הזמן, לו היתה משקיעה ברצינות זמן וכסף במיסוד

הספורט המוטורי, הדבר היה עוזר לנו מאד אך הם בחרו לא לעשות כלום!!!

היום הספורט המוטורי המתהווה וקם אינו זקוק לממס"י בכלל!! (לשון החוק)

בלי שום קשר ואולי להפתעת כמה אנשים אני סבור שאפשר לשתף פעולה איתם,

יותר מזה לא אומר בנושא והמבין יבין.

לגבי המרשלים שהגיעו מקפריסין? עשה לי טובה אריה זה רציני? כך עושים קורס מרשלים?

אישית כבוגר כל הקורסים של הספורט המוטורי באנגליה וצרפת אומר לך ,ככה לא מדריכים

הרעיון מבורך אבל גוף שמתיימר לקחת חלק פעיל בספורט מוטורי עם התקציבים שיש להם ויש להם

היה בהחלט מעמיד פה לא קורס אחד אלא עשרות קורסים כמו שעברנו אנחנו ב MSA .

דני לוי

מירוצי מכוניות

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לגבי המרשלים שהגיעו מקפריסין? עשה לי טובה אריה זה רציני? כך עושים קורס מרשלים?

אישית כבוגר כל הקורסים של הספורט המוטורי באנגליה וצרפת אומר לך ,ככה לא מדריכים

הרעיון מבורך אבל גוף שמתיימר לקחת חלק פעיל בספורט מוטורי עם התקציבים שיש להם ויש להם

היה בהחלט מעמיד פה לא קורס אחד אלא עשרות קורסים כמו שעברנו אנחנו ב MSA .

דני לוי

שלום

פעמים רבות אני נשאל - מה קורה עם קורס מרשלים נוסף ?

אנצל במה זאת כדי לענות על כך .

קורס המרשלים שערכנו היה מקיף מאוד ולימד את המרשלים את תפקידם בתחרויות ,שזה בעיקר מילוי מילוי כרטיס הזמנים למתחרים ,הזנקה ,מדידת זמנים ,סימוני דגלים ועוד ועוד.

בנתיים "אימוני הראלי" שמתקיימים בארץ הינם במתכונת של SSS1 בלבד ,שזה אומר סטייג אחד בלבד שחוזר על עצמו ,ולכן אין מקום באימונים אלו למרשלים למלא את יעודם ,מארגני התחרויות משתמשים במרשלים כתצפיתנים ובקרים על המסלול בלבד,תפקיד פאסיבי זה גורם להם להשבר מלגיע שוב ושוב

כמו כן למטרה זאת אין צורך לעבור קורס מרשלים מקיף .

כל האנשים שנרשמים אצלנו לקורס נשמרים במאגר וברגע שנראה שהולכים להיות תחרויות שיצריכו מרשלים למילוי תפקיד מרשל נקיים קורס נוסף

בברכה אריה פאהן

[B][COLOR=navy]אריה פאהן מפקח בניה - אבן היסוד פיקוח בניה [/COLOR][/B] [URL]http://www.even-hayesod.co.il/[/URL]

פורסם

אריה

 

תגובה קצרה שלי , לא למטרת ויכוח כלל .

קודם כל כאחד שהיה מארשל במירוצי הראלי-קרוס המיתולוגיים באשקלון ושות' , אין כמוני שמעריך את עבודתם הקשה של המארשלים בארוע .

כאחד שנזקק לעזרתם באירוע האחרון , אני מודה להם כל הזמן .

באימון הראלי שערך מועדון מירוצי ישראל בחוות-פיליפ , היו 2 קטעים שונים ולא אחד .

זה היה אימון טוב לנו ולמארשלים ולמעשה לכל המערכת.

נקודה חשובה - לא היתה אחידות בין המארשלים למשל ברישום בקרת הזמנים בכרטיסי הזמנים שלנו .

טעויות של מתחילים ...יכול להיות .

בכל מקרה - כל אימון וכל קורס תמיד הם טובים .

לדעתי חשוב להביא מישהו דווקא ממדינות אירופה "הנורמלית" ולא קפריסין - אנגליה או צרפת ולו רק בגלל הניסיון , המקצועיות .

המארשלים הקפריסאים מאד דומים לנו באופי וזה ממש לא מה שאנחנו צריכים...כרגע .

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם
אריה

 

תגובה קצרה שלי , לא למטרת ויכוח כלל .

 

דובי

הי

כדאי שכל דברינו יאמרו בצורה של הבעת דעה ולא למטרת ויכוח גרידא , בסופו של דבר האינטרס של כולנו משותף ,כולנו אוהבים ספורט מוטורי ,לכן אנו עוסקים בזה כתחביב ולכן אנו נכנסים לפורום ספורט מוטורי.:-)

אם בתחרות האחרונה של ברוך היה יותר מסטייג' אחד אז זה חידוש .

אני יודע שעד כה נמנעו מכך כיוון שזה העלה את הסיכון והחשש לעצם קיומם של "אימונים " כאלה ,

אם יתקיימו תחרויות בהם יהיה יותר מ-SSS1 ,דרכים מקשרות ,פארק פרמה ,תחנת שרות ,תחנת תדלוק וכו ' כך שהמרשלים יוכלו למלא את יעודם האמיתי ,אז יהיה מקום להכשיר מרשלים מקצועיים,

למטרת בקרים ותצפיתנים בלבד אין צורך בהכשרה מלאה,וחבל לאבד את המוטיבציה של המתנדבים .

אני מסכים איתך שתפקיד המרשלים הינו חשוב מאוד ,וזו תרומה של ממש לספורט מצד מי שבא ומתנדב לתפקיד ,לכן עלינו להיות הוגנים כלפיהם

אין סיבה לזלזל במרשלים מקפריסין ,הם מקצועיים לחלוטין ,אני לא רואה הבדל בינם לבין המרשלים באיטליה ,

אני אוסיף ואומר שלדעתי אין צורך כלל בהבאת מדריכים מחו"ל לצורך העברת קורס מרשלים ,יש פה את הידע לקיום קורס מקצועי שיכשיר אנשים למילוי התפקיד

הלוואי שיהיה בהם צורך בקרוב

אריה פאהן

[B][COLOR=navy]אריה פאהן מפקח בניה - אבן היסוד פיקוח בניה [/COLOR][/B] [URL]http://www.even-hayesod.co.il/[/URL]

פורסם
שלום

פעמים רבות אני נשאל - מה קורה עם קורס מרשלים נוסף ?

.

ממתי אתם מארגנים קורס מרשלים??

והאם יש לכם אישור FIA כמו למועדון מירוצי ישראל

שכידוע לי עד לכתיבת שורות אלו הוא היחידי בארץ שעורך כאלו קורסים.

 

ולדובי- בקשר לאימון בפיליפ והתנהגות המרשלים שם,

כמו בכל דבר חדש ישנם תקלות ואני בטוח שאם תבקש לשוחח עם רמי לימון או ברוך שליט בעניין הם ישמחו לקבל הארות והערות בונות לצורך תפקוד טוב יותר באימון הבא(עלינו לטובה)

רוי

פורסם

למועדון מירוצי ישראל אין אישור FIA .

מועדון מירוצי ישראל ערך קורס ראשוני בחסות ממס"י שהיא נציגת הFIA וזה כבר הבדל גדול ולא פועל יוצא.

הקורס השני נעשה ע"י מועדון מירוצי ישראל בחסותו ואחריותו הבלעדית .

מבלי לגרוע מהיוזמה המבורכת של הקורסים שנעשו, אבל האמת צריכה להאמר.

FIA אינו נותן תעודות לקורסים למעט רשיונות,ואישורי מירוץ דרך הנציג המקומי בכל מדינה וזה אך ורק

לאירועים בין לאומיים המוכרים של ה FIA .

לגבי תקלות שאתה מציין , עמותת נהגי המירוצים תנהל דיון עם מועדון מירוצי ישראל לגבי אירועי חוות פיליפ מתוך כוונה להשתפר כל הזמן תוך כדי תנועה שהדגש הוא על בטיחות ובטיחות ועוד פעם בטיחות!!!1

דובי מילר שיספר לך איך עזר הנדנוד של הוועדה הטכנית של העמותה באירוע האחרון בנושא הבטיחות.

לסיכום!

כ"א יכול לעשות קורסים כאוות נפשו, לכשהתקנות יחוקקו כל זה יקבל תוקף משנה.

דני

מירוצי מכוניות

פורסם

אני שאלתי את אריה האם הם מקיימים קורסים למרשלים והאם הם מוסמכי FIA

 

כי כמו שנראה מהדברים של אריה הם ערכו את 2 הקורסים האחרונים ולא המועדון

רוי

פורסם

לגבי מי ערך את הקורסים אריה צריך לענות .

,לגבי FIA ? הבהרתי, אין ולא קיים אישור FIA לאף קורס מרשלים ,גם אין צורך.

מי שעושה קורס כזה או אחר שיבורך כולנו בעד. מי שירצה עזרה? רק שיבקש.

מירוצי מכוניות

פורסם

רוי

קורס המרשלים הראשון בוצע בשיתוף פעולה של מיזם MARSHALS ,מועדון מירוצי ישראל ,ומ.מ.ס.י .

ולכן בוגרי הקורס קיבלו תעודות FIA

לגבי הקורס השני שערך המועדון ,אין לי כל קשר לקורס הזה ,הייתי בכלל בבאחה איטליה בזמן שהקורס נערך.

[B][COLOR=navy]אריה פאהן מפקח בניה - אבן היסוד פיקוח בניה [/COLOR][/B] [URL]http://www.even-hayesod.co.il/[/URL]

פורסם

מנושא של רישיון איך נהפך הדבר לקורס מרשלים? סתם שאלהמועדון מרוצי ישראל שאירגן את שני הקורסים האחרונים למרשלים נעזר בממס"י להביא מרשלים מוסמכי ה-FIA בעלי רקע בינלאומי להעברת הקורס.

לאחר הקורס הראשון החליט המועדון לארגן קורס עם מדריכים מקומיים עם תעודות של ה-FIA שעברו השתלמות גם במקומות נוספים בחו"ל ויש להם הכשרה להעברת קורס מרשלים.

הקורס השני היה מקיף הרבה יותר מהראשון וכלל שעות הדרכה ותרגול רבות יותר.

הקורס הקרוב שיועבר יהיה מלווה במדריך מ-MSA שהוא הגוף שמעביר הדרכות באנגליה ונחשב מוסמך ה-FIA.

הקורס יתקיים במהלך חודש ספטמבר.

המעוניינים יכולים להצטרף כבר עכשיו לקורס זה באתר המועדון www.motor-sport.co.il ולהבטיח את מקומם.

דבר אחרון לאריה מרשלים גם אם הם על המסלול ולא בתחנות יש להם תפקיד חשוב הן בדיווח והן בשמירת כללי הבטיחות של הצופים במקום לכן אין לזלזל באף מרשל או בתפקיד שהוא משמש בו היום אתה על המסלול מחר אתה בתחנה ומחרתיים אתה בנקודת כינוס ובדיקות טכניות כולם חשובים באותה מידה להתנהלות המרוץ בצורה תיקנית.

 

ברוך

העמותה לספורט מוטורי בישראל

מועדון מרוצי ישראל

פורסם

ברוך ואריה

 

בלי עימותים אישיים בבקשה .

 

רק נקודה להבהרה - גם מועדון מירוצי ישראל וגם - MARSHALS - מארגנים קורסים למארשלים ?

מה יש כל כך הרבה מירוצים ומארשלים שצריך שני גופים כאלו ....?

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

דובי דידי

 

אין כל עימות רק תיקון דברים.

 

לשאלתך השנייה הרטורית אני לא הענה יענו על כך ממועדון המרשלים שהוקם ביוזמת מועדון מרוצי ישראל.

 

וכמו תמיד סוגר עיניין בנושא זה.

 

ברוך

פורסם

היום ראיתי שמכיצד לעשות רישיון התפתח דיון על נושא המרשלים בארץ.

 

נושא המרשלים וקורסים להכשרתם כיום מאורגנים על ידי מועדון המרשלים הישראלי ILMC שיושב תחת העמותה למרוצים הישראלי ILMA

 

לפני כמה שנים טובות נערך קורס מרשלים בחסות ממסי ואיתן בלנק. קורס זה נערך ע"י מדריכים מקפריסין ובוגריה קיבלו תעודה שעליה מתנוסס סמל ממסי והFIA.

 

המרשלים הבוגרים שימשו את מועדון מרוצי ישראל במרוצי הראלי שהמועדון ארגן בשנת 1999 גם בארועים אלו השתתפו בצורה פעילה מרשלים מקפריסין.

 

לקראת החלת הספורט המוטורי בארץ מיזם מרשלס פתח רשימה של אנשים שרוצים לשמש כמרשלים.

מועדון מרוצי ישראל בשיתוף עם ממסי שהביאה שתי מרשלים מקפריסין להעביר את הקורס ובעזרת הרשימה שמיזם מרשלים הגיעו האנשים שהשתתפו בקורס.

 

הקורס עבר בהצלחה והבוגרים קיבלו תעודה שעליה מתנוססים סמלם של מועדון מרוצים הישראלי, מיזם מרשליים, ממסי וFIA.

 

מרשלים אלו ממלאים את תפקידם בכל מרוץ שבו מארגן הארוע יבקש את עזרתם

 

בכל ארוע גם שיש בו סטייג' בודד יש מדידת זמנים ויש זינוק ויש בקרי מסלול ויש פארק פרמה ואיזור שרות. כל מרשל עובר על כל התפקידים וככל שיבואו יותר מרשלים לארועים וככל שיהיו יותר ארועים המרשלים יהיו יותר מיומנים.

 

מועדון המרשלים יחד עם מועדון מרוצי ישראל ערך קורס מרשלים שני מאד אינטיסיבי עם הרבה שעות תרגול.

 

הקורס הבא שיערך ע"י מועדון המרשלים יהיה בספטמבר עם נציג הMSA מאנגליה הגוף המסמיך באנגליה את המרשלים וניתן להרשם אליו בבאתר motor-sport.co.il

 

אני מקווה שהברתי את הנושא

 

אנו חברי מועדון המרשלים הישראלי מוכנים לכל אתגר וכל מארגן יכול להשתמש בשרותינו.

 

ג'י בן-ארי

מרשל ראשי העמותה למרוצים הישראלי

יו"ר מועדון המרשלים הישראלי ILMC

פורסם

"להצלחה אבות רבים ,הכישלון יתום " טוב שכך המצב !

מה שחשוב הוא שיהיו תחרויות ויהיו בהם מרשלים מקצועיים

ובא לציון גואל

[B][COLOR=navy]אריה פאהן מפקח בניה - אבן היסוד פיקוח בניה [/COLOR][/B] [URL]http://www.even-hayesod.co.il/[/URL]


×
×
  • תוכן חדש...