Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7395 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי קורולה 94 והחלק האחורי של האוטו נמוך מאוד .

החלפתי קפיצים חדשים ובולמי זעזועים חדשים והבעיה נמשכת.

אם אני נוסע אם עוד שני אנשים המגני בוץ האחוריים מגרדים כבר את הכביש וגם כל בור קטנטן בכביש גורם למכה מחרידה מאחורה.

האם יש פיתרון לבעיה ?

:smilecolr
פורסם

בולמים + קפיצים חדשים ועדיין נמוך ? מוזר!

בכל אופן יש דיסקיות הגבהה שאתה יכול לשים, זה ירים לך את הרכב מאחורה בכמה ס"מ.

בכל מוסך יכולים לשים לך - לא יקר.

פורסם

כבר דנו בבעיה הזאת בקורולה אפילו פה בפורום, ישנם ספייסרים שמכניסים בקפיץ ומגביהים, ויש פה בחור שעשה את זה...

פורסם

מוזר...

 

קפיצים חדשים אמורים היו לשפר קצת את המצב. איזה קפיצים שמו לך? מפירוק? חדשים מקוריים? תחליפיים?

קפיצים זה חלק מתבלה שלא ניתן לחידוש או מתיחה. אסור בשום פנים ואופן להתקין קפיצים שהם לא חדשים ומקוריים!

 

בכל מקרה, ניתן לעשות הגבהה לרכב באמצעות ספייסרים או אוקלונים בשפת הג'יפאים. טבעות מתכת לרוב (יש גם מגומי) שמתיישבות בין תושבת הקפיץ על הבולם לקפיץ עצמו ומרימות את הרכב בס"מ בודדים.

חוקי ולא מסוכן.

שאל במוסך טויוטה מורשה. יש מוסכים שעושים את זה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

זה היה גם אצלי,סובארו 88,והחלפתי בולמים אחורים עם הגבהה מגומי ,והמצב השתפר פלאים.

 

שבת שלום רן

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

נראה לי שכן,זה מיועד לזה,והאוטו עבר טסט עם זה בלי בעיות,כמו כן אין שינוי ממשי למעט החבטות שהיו קודם לכן,לכן נראה לי שבטיחותית זה בסדר.

 

שב"ש רן

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

יש מכוני כווני מתלה (פרונט) טובים היכולים לפתור הבעיה עי הגבהה קטנה של הרכב.

אני מכיר כאלו בבני-ברק, ראשל"צ, חולון ורמלה. אפ זה מתאים לך אז כתוב אלי בה"פ ותענה בחזרה.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

תריץ חיפוש על "הגבהה לרכב",מדובר שם על קורולה עם אותו בעייה שההגבהה עזרה לו מאוד,ולפי הטענות שם זה בטיחותי.

 

יום טוב רן

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

אין שום בעייה בטיחותית בהגבהת הרכב באמצעות ספירלים מגומי.

סה"כ הם מגביהים את חלקו האחורי של הרכב ב 3 ס"מ ומפצים בכך על היתעייפות הקפיץ.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

×
×
  • תוכן חדש...