Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7409 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

קראתי בכמה מקורות שהבדיקה על ידי דינמומטר במכוני הבדיקה השונים מספקת נתוני כוח סוס ומומנט של הגלגלים ולא של המנוע עצמו. נתונים שנמוכים יותר מנתוני המנוע. השוני אף גדול יותר בתמסורת 4*4.

 

האם טענה זו נכונה?

בהקשר זה אודה למי שעבר כזו בדיקה באימפרזה WRX (מוכר או קונה) ויוכל להביא לידעתי את נתוני המומנט וההספק שהתקבלו ואיפה.

 

תודה מראש לעונים.

פורסם
שלום רב,

 

קראתי בכמה מקורות שהבדיקה על ידי דינמומטר במכוני הבדיקה השונים מספקת נתוני כוח סוס ומומנט של הגלגלים ולא של המנוע עצמו. נתונים שנמוכים יותר מנתוני המנוע. השוני אף גדול יותר בתמסורת 4*4.

 

האם טענה זו נכונה?

בהקשר זה אודה למי שעבר כזו בדיקה באימפרזה WRX (מוכר או קונה) ויוכל להביא לידעתי את נתוני המומנט וההספק שהתקבלו ואיפה.

 

תודה מראש לעונים.

אני לא בטוח כמה מכוני בדיקה בארץ מחזיקים דיינו למכונית 4X4 כך שאם הייתי אתה לא הייתי מחכה יותר מידי זמן לתשובות.

מלבד זה - אני חושב שברכבי נישה, והWRX היא די רכב נישה, עדיף לקחת למוסך שמתמחה בהן , הוא יוכל לתרום הרבה יותר מאשר מכון בדיקה שכל היום מסתכל על לאנטיסים.

 

 

בהצלחה

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

למרות זאת אני בטוח שיש בפורומים אנשים בעלי ניסיון WRX שעברו בדיקה כזו משני צידי המתרס ויוכלו לחלוק את הידע הרב שלהם איתי.

 

קראתי את רוב התרדים פה בנושא הזה ועשיתי אין ספור חיפושים גם כאן וגם בפורום STI ומצאתי הסכמה שיש הבדל בין הנתונים בגלגלים לנתונים במנוע. למרות זאת יש מכונות שעושות שקלול של ההפסד ומספקות את התוצאה המשוערת במנוע.

 

ושוב תודה לעונים!

×
×
  • תוכן חדש...