Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7412 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אזהרה חמורה למי שחושב לשים יד על סיטרואן חדשה, ובמיוחד למי שמאמין להבטחות של לובינסקי טרייד לרכוש ממנו את הרכב בחזרה בעתיד, כמו שהופיע בפרסומים שלהם לאחרונה



 

אני קניתי מהם סי5 לפני שנתיים ומשהו, ועכשיו שקלתי להתקדם לסי5 חדשה, אבל בליסינג

 

אז פניתי לליסינג של לובינסקי, וביקשתי לקבל הצעה הכוללת טרייד-אין, כמקובל כיום בכל חברות הליסינג כמעט

 

בשורה התחתונה קיבלתי מהם הצעה על הרכב שלי בהפחתה של ארבעים אחוז ממחירון לוי יצחק. זה תעריף מקובל את סוחרי רכב עממיים, במקרה שאינך רוכש מהם דבר, ואין לך כל עניין איתם בעבר או בעתיד

 

רק חשוב להזכיר שגם בעבר, כאשר היתה לרכב תקלה שלא פתרו, מחלקת השירות הציעה לקנות ממני את הרכב בהפחתה של שנים-עשר אחוז מהמחירון, בטענה מפורשת ומוקלטת שהרכב אינו סחיר

 

בשני המקרים זרקו לי שאם היה מדובר ב- 307 למשל, הם היו נותנים לי מחיר טוב

 

אז בקיצור, לחשוב פעמיים

 

אם לובינסקי לא טורחים לגבות את המותג ולטפח לקוחות נאמנים, אני חושש שבסוף אני אשבר, ותראו אותי מהלל בפורום את הפאסאט או האאוטבק החדשים במקום הסי5 שתכננתי...

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם

כבר שנים שהמצב הוא כזה.

 

לובינסקי מייקרים את חלקי החילוף, עושים פרצופים כשבאים לתקן אצלם (או לחילופין גובים מחירים אסטרונומיים על תיקון) וחסרים מוצר חשוב כמו HYDRAFLUSH שזה חומר לניקוי המערכת ההידראולית.

אצלהם תמיד נראה כאילו מכריחים אותם למכור סיטרואן, כאילו מהרגע שמכרו, כל השאר הוא סתם מעמסה מיותרת ולא רצויה.

מעניין אם סיטרואן העולמית יודעת מה קורה בארץ...

 

הייתי רוצה פעם לשמוע תגובות של בעלי לובינסקי או עובדים בכירים שם לגבי התלונות שאני מכירים על איכות השירות, על מחיר החלפים ובכלל..

 

אלעד.

בריאות לכולם!

פורסם

גנבו ממני 5000 ש"ח לפני 7 שנים!

 

על קלאץ' לקסנטיה ידנית מנוע אלפיים

מאז אני רק מברך את משפחת לובינסקי שיהיה להם הרבה מאוד כסף ....לתרופות :x

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם



אם לובינסקי לא טורחים לגבות את המותג ולטפח לקוחות נאמנים, אני חושש שבסוף אני אשבר, ותראו אותי מהלל בפורום את הפאסאט או האאוטבק החדשים במקום הסי5 שתכננתי...

 

אז למה אתה ממשיך להיות "לקוח נאמן" ?

 

אני אומר תמיד טוב לגוון ולדעתי קיבלת את כל הסיבות לעשות זאת ...........

 

בהצלחה

פורסם

כאחד שצריך לטפל במוסכי לובינסקי, כולי תקווה שהתגובה שלי תזכה אותי להנחה בכניסה הבאה למוסך המרכזי:-) .

 

אבל ברצינות, ראשית כל, נתחיל מהעובדה שהפרסומים על הטרייד אין עתידי, התחילו בתקופה האחרונה ולא בתקופה שרכשת את הרכב (אני מניח שהם באו בתגובה לפירסומים על השוק החלש של הC5) כך שלמעשה הם לא התחיבו כלפיך לכולם.

בנוסף לכך, אתה לא בא אם כל הכסף (מזומן) ורוכש ממיטב כספך C5 חדשה ונוצצת. כך שלמעשה הם לא יכולים לקזז ממחיר הרכב החדש את ההפסד שלהם במתן מחירון על הרכב החדש שלך (אתה לא מאמין שהם ימכרו את הרכב שלך במחיר מחירון). הרי כבר בקניית רכב בליסינג יש קיזוז במחיר ממחיר המחירון.

יש פה חוסר הוגנות, אתה רוצה לקבל על המוצר שלך מחירון מלא כאשר אתה למעשה לא קונה מוצר אחר במחירון שלו.

איך לדעתך מצליחה צמפיון לרכוש פאסאט דיזל (שכנראה זה לא הרכב הסחיר בעולם) משומשת ולהציע תמורתו מחירון? היא מקזזת מהמחיר המנופח של הרכב החדש את ההפסד במחירת הרכב היישן. כך עובדים כל יבואני הרכב למעט אלו שלא מתעסקים בטרייד אין (דלק מוטורס לדוגמא).

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם
גנבו ממני 5000 ש"ח לפני 7 שנים!

 

על קלאץ' לקסנטיה ידנית מנוע אלפיים

מאז אני רק מברך את משפחת לובינסקי שיהיה להם הרבה מאוד כסף ....לתרופות :x

אף אחד לא גנב ממך.

הכנסת אוטו לתיקון - הם ביצעו עבודה ,וגבו לפי ראות עיניהם.

 

אם המחיר היה מוגזם - יש מספיק מקומות לתיקון המצב - שירות הלקוחות של לובינסקי , איגוד המוסכים , בתי משפט.

 

במקום לובינסקי היית מקבל ממני עכשיו תביעת דיבה על הוצאת לשון הרע , בשיא הרצינות.

פורסם

לידיעתכם-

 

גם ל"דלק מוטורס" יש טרייד אין רשמי, אף כי הם לא מפרסמים אותו במודעות בעיתונות. אם אתה מתעניין באולם התצוגה או בטלפון- אתה מקבל את הפרטים.

 

הנה-

 

טופ-טרייד

המנהל- גיא

09-7442223

 

יש גם אתר אינטרנט המעוצב בדיוק כמו... אתר דלק מוטורס!

 

http://www.toptrade.co.il

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

פורסם
אף אחד לא גנב ממך.

הכנסת אוטו לתיקון - הם ביצעו עבודה ,וגבו לפי ראות עיניהם.

 

אם המחיר היה מוגזם - יש מספיק מקומות לתיקון המצב - שירות הלקוחות של לובינסקי , איגוד המוסכים , בתי משפט.

 

במקום לובינסקי היית מקבל ממני עכשיו תביעת דיבה על הוצאת לשון הרע , בשיא הרצינות.

שמר אם כל הכבוד ויש כבוד "לקחת" 5000 שקל על חלקים [בלי עבודה ובלי אמאיאת]

זה בהחלט מוגזם [אחרי שכתבתי אימייל לסיטרואן בצרפת וגיליתי שהחלקים טוטאל עולים 1257 שקל בדיוק [לא כולל מס והטסה]

אז זה מוגזם ואני אשמח להגיע למשפט איתם ולהפיץ את זה בכל כלי תקשורת שקיים

מפני ש להרוויח זה בסדר אבל לקחת 400% יותר זה כבר גניבה ! [וכמו שאמרתי זה רק על חלקים]

את העבודה ביצעתי בעצמי

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

הם לא ביקשו 400% יותר, 300% יותר, 400% סה"כ

1257 שקל בדיוק + מיסים = הרבה יותר מ1257 שקל בדיוק

אתה תמיד יכול לקנות תחליפי

פורסם

אבל ברצינות, ראשית כל, נתחיל מהעובדה שהפרסומים על הטרייד אין עתידי, התחילו בתקופה האחרונה ולא בתקופה שרכשת את הרכב (אני מניח שהם באו בתגובה לפירסומים על השוק החלש של הC5) כך שלמעשה הם לא התחיבו כלפיך לכולם.

בנוסף לכך, אתה לא בא אם כל הכסף (מזומן) ורוכש ממיטב כספך C5 חדשה ונוצצת. כך שלמעשה הם לא יכולים לקזז ממחיר הרכב החדש את ההפסד שלהם במתן מחירון על הרכב החדש שלך (אתה לא מאמין שהם ימכרו את הרכב שלך במחיר מחירון). הרי כבר בקניית רכב בליסינג יש קיזוז במחיר ממחיר המחירון.

יש פה חוסר הוגנות, אתה רוצה לקבל על המוצר שלך מחירון מלא כאשר אתה למעשה לא קונה מוצר אחר במחירון שלו.

.

אז אני אאלץ להוסיף עוד כמה עובדות, כדי להניח את דעתך.



קיבלתי הבטחה בעל-פה כשקניתי את הרכב שהם ירכשו אותי ממני בהפחתה של עשרה אחוזים בלי בעיה.

היום הוא לא מוכנים להסתכל בכיוון של הרכב הזה.

ובעניין הליסינג אתה לא לגמרי צודק. חטיבת הליסינג רוכשת רכב במחיר די טוב מחטיבת המכירות, ולכן זו עסקה לגיטימית. הכסף מגיע ממימון כלשהו שיש לו מחיר שנלקח בחשבון בליסינג.

וכדי לסגור את הספק, התקשרתי עכשיו לסוכנות המכירות הראשית. הבחור אמר לי מפורשות שאם אני קונה 407 חדשה, אז יש מבצע שמקבלים מחיר מחירון עבור דגמים נבחרים, אבל הרכב שלי אינו מתאים להם כי היה פעם בליסינג. הוא קצת גמגם כשאמרתי לו שקניתי מהטרייד-אין שלהם, ושם שכחו לציין שרכב מליסינג לשעבר הוא סוס מת מבחינתם...

אז אתה מבין שהבעיה שלי היא שאיש הטרייד-אין מפזר הבטחות על רכישה עתידית, דורש מחיר גבוה יחסית, ומשבח את חברת הליסינג שטיפלה ברכב, ואחרי שנתיים איש הטרייד-אין לא רואה אותך ממטר כשאתה רוצה רכב חדש או מליסינג.

וזה הגול העצמי. גם איש המכירות הסכים איתי שאין לי סיבה לחזור היום לבית לובינסקי...

פורסם

טל כדי שלא "ישחטו" אותך במחירים מתורפים צריך לבדוק מראש את מחיר הטיפול המבוקש...

אם לא עשיתה את זה אז יש להם זכות לקחת כמה שהם חושבים לנכון.

יום טוב!

Zoom-Zoom...

פורסם
שמר אם כל הכבוד ויש כבוד "לקחת" 5000 שקל על חלקים [בלי עבודה ובלי אמאיאת]

זה בהחלט מוגזם [אחרי שכתבתי אימייל לסיטרואן בצרפת וגיליתי שהחלקים טוטאל עולים 1257 שקל בדיוק [לא כולל מס והטסה]

אז זה מוגזם ואני אשמח להגיע למשפט איתם ולהפיץ את זה בכל כלי תקשורת שקיים

מפני ש להרוויח זה בסדר אבל לקחת 400% יותר זה כבר גניבה ! [וכמו שאמרתי זה רק על חלקים]

את העבודה ביצעתי בעצמי

זה לא מוגזם אם הסכמת לשלם את המחיר הזה.

 

לו היו אונסים אותך לקנות אצלם - הייתי מקבל את דבריך.

מכיוון שלא שילמת תחת סחיטה או איומים וכיו"ב - אני לא רואה מדוע אתה יכול לכנות את העיסקה בשם גניבה.

 

אתה חושב שעשקו אותך ? פנה לגורמים המתאימים , אבל צורת הביטוי הנוכחית אינה מקובלת , לפחות לא עליי .

פורסם

בגדול אתה צודק.

 

נתקעתי עם הרכב [אחרי שהקלאצ' היה מפורק לחלוטין ]

ובגלל אילוצים של חוסר זמן משווע רצתי וקניתי את החלקים בסוף ועשיתי את ההחלפה לבד באותו הערב עד השעות הקטנות של הלילה.

אז נכון כשיש זמן מתכננים [ותאמין לי גם הייתי במוסך המרכזי של סיטרואן בפריז פעם אחת לגבי איזשהו שיפור]

אבל מי כמונו יודע כמשהו נופל עלייך בפתאומיות לא תמיד יש לך את הפריוולגיות של לקחת תזמן לייבא מחול או כל דבר אחר.

טוב שם טוב משמן טוב


×
×
  • תוכן חדש...