Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7409 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יודע בדיוק, אבל אני לא אחד שעושה את השטויות עם האוטו, פשוט אוהב את סוג הרכבים האלו..

 

בקיצור אני לפני רכישה, ובין היתר מה שאני מחפש ברכב הוא אמינות עם יציבות בכביש.

נראה לי ש106 XS מנוע 1.4, יעשה את העבודה בהחלט, נכון ?

פורסם

העניין הוא לא סוג הרכב אלא מה שאתה תעשה איתו. שטויות אפשר לעשות על כל רכב. 106 בהחלט יכול לשמש כרכב ראשון.

 

שיהיה לך בהצלחה קודם כל. בנוסף אני מציע לך לבדוק טוב טוב בפורומים. יש פה הרבה עצות לגבי קניית רכב. יש כאן אחלה אנשים ואחלה מידע.

שלא יעבדו עליך. על נתח המכוניות האלו עטים לא מעט סוחרים שרק מחפשים לדוג צעירים שזה רכבם הראשון.

זכור: אל תיהיה מונע מהתלהבות - שמור על קור רוח. יש הרבה דגים בים. קנה אך ורק ממי שהרכב רשום על שמו ברשיון הרכב. בדוק את הרשיון ואת ת.ז המוכר. בהצלחה.

פורסם

ערכתי חיפוש על כל דבר אפשרי כאן בפורום נראה לי, ראיתי את כל שרשורי ה"דביק" שיש כאן,

 

הדפסתי הכל שיהיה לי, אני עושה רישומים ותצפית על כל רכב, ומתוך 4 מכוניות שראיתי בכולם ניסו לעבוד עלי עם מספר הידיים, או תאונות שעבר הרכב וניצלתי רק בזכות המידע שיש כאן..

 

אם למישהו יש עצות בנוסף למה שאמרו כאן עם הבדיקת מים ירוקים והסטוריית טיפולים, אז אשמח לשמוע..

שוב תודה רבה..

×
×
  • תוכן חדש...