Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7416 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב : 306 שנת 2001

 

מידה מקורית : 185.65.14

 

רציתי להגדיל ל 195.55.15

 

המידה מאושרת וחלק מהרכבים הגיעו עם המידה הזו במקור. הקוטר נותר זהה בדיוק.

 

אבל!!! לאחר שהחלפתי ג'אנטים וצמיגים למידה הנ"ל התברר שהצמיג משפשף את גוף הרכב. מעין כיסוי שחור שמכסה את בית הגלגל. ושאלתי היא הייתכן? ההבדל ברוחב הוא כולה 1 ס"מ. הייתכן שפיג'ו באמת יצרו הבדל במרכב בין הדגמים?

 

עקרונית אני יכול לחתוך מעט מהכיסוי השחור הנ"ל ואז לא יווצר מגע. השאלה אם כדאי להתעסק עם זה שלא יתחיל כל קפיצה או תזוזה להשתפשף.

 

מדוכא ומאוכזב.

פורסם

לבדוק מס' אפשרויות:

 

(1)זוויות היגוי לא תקינות - לבצע כיוון פרונט.

(2)קפיצים קד' חלשים/עייפים.

(3)הרכבת ספייסרים.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אם זה נוגע רק מאחורה אז אתה יכול להגביהה את הרכב מאחורה ע"י טבעות גומי = כל מוסך יכול לעשות את ההגבהה וזה לא עניין יקר.

פורסם

לא לכל הרכבים בעולם יש מתלה אחורי נחשל כמו בסובארו.

בפיג'ו יש זרועות עוקבות שעובדות על עיקרון לגמרי שונה.

 

לא פעם ראשונה שאני מעיר לך על שטויות שאתה כותב בפורום הטכני.

אם אתה לא יודע - אל תכתוב. לחילופין אני יכול לעזור לך עם זה.

פורסם

המגע הוא רק בגלגלים האחוריים, והוא לא בגלל שהצמיג גדול מידי מבחינת קוטר אלא מבחינת רוחב.

 

כלומר מה שנוגע בבטנת הכנף אינה הסוליה אלא דופן הפנימית (מן הסתם) של הצמיג.

 

לא הבנתי מהתגובות בסופו של דבר אם יש משהו לעשות או לא.

פורסם
המגע הוא רק בגלגלים האחוריים, והוא לא בגלל שהצמיג גדול מידי מבחינת קוטר אלא מבחינת רוחב.

 

כלומר מה שנוגע בבטנת הכנף אינה הסוליה אלא דופן הפנימית (מן הסתם) של הצמיג.

 

לא הבנתי מהתגובות בסופו של דבר אם יש משהו לעשות או לא.

אפשר להגביה את הציר , הפוך מהמתואר כאן :http://motorica.net/viewtopic.php?t=2074

 

אל תעשה את זה לבד בפעם הראשונה.

 

לפני כל מחשבות פירוק צריך לבדוק בדיוק מה מקור הבעייה.

האם הבטנה יושבת במקומה המקורי?

פורסם
רוב הסיכויים שהחישוקים שקנית בקוטר "15 הם פשוט באופסט לא נכון.

 

מוטי

אכן בדקתי, והחישוקים שקניתי הם של 307 ומתאימים בכל הנתונים חץ מהאופסט!

 

1) האם אפשרי להתאים את האופסט עם ספייסרים והאם זה פוגע במשהו או שעדיף לקנות ג'אנטים שיתאימו בדיוק עם האופסט הזה?

 

2)אם אפשרי להתאים איפה עושים את זה? איך יודעים בדיוק מה האופסט הדרוש וכמה להוסיף?

 

תודה על העזרה! כבר ממש הייתי בלחץ שקניתי צמיגים סתם.

×
×
  • תוכן חדש...