הרכב : פיג'ו 306 1600 ידני 2001 60,000 ק"מ
כבר דיי הרבה זמן שההלוכים נכנסים בצורה לא נעימה.
מדובר בעיקר בראשון ושני כמובן, והמצב חמור יותר כשהרכב קר אבל גם כשחם לא תענוג גדול.
הקלאצ' היה דיי גבוה וקשה אז החלפתי שלשום לחדש והוחלף גם שמן גיר לשמן חדש מקורי של esso!
כעת הקלאצ' נעים קטן ורך כמו לדרוך על תינוק ?!? אבל עדיין המהלכים לא משהו.
ראשון בקושי נכנס רק בעמידה מוחלטת וגם אז לא משהו, ושני נכנס קשה עם תחושה מתכתית.
מה לדעתכם כדאי לבדוק/לבקש במוסך כדי שלא יפרקו ויחליפו סתם חלקים.
תודה