Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7421 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האוטו לנטיס 97 1800 165K , האוטו היתחממם מעט , המחוג עבר את החצי וכמעט הגיע עד ל 3/4.

המאורר פעל, עצרתי בצד , היסתקלתי מתחת לאוטו וראיתי טיפטופים כמו כן במיכל עיבוי היו מים וברדיאטור כמעט ולא. פתחתי את פקק מילוי השמן ונדף ממנו ריח של דלק , מה זה מסמל ?

כמו כן יכול להיות שנגרם נזק למנוע ולראש מנוע למרות שהאוטו לא היתחממם עד הקו האדום ?

אגב את האוטו גררתי ישר למוסך מבלי להמשיך לנסוע עליו ...

מאחל לכולם המון בריאות וטוב.

פורסם

אהלן.

 

ריח חריף של דלק בשמן יכול להעיד על: אינג'קטור דולף/תערובת דלק עשירה מדי/במכוניות ישנות על משאבת דלק גמורה.

לאחר שהאוטו שלך התחמם אתה חייב להחליף פילטר שמן ושמן ללא כל קשר, ואסור לך "למשוך" את ההחלפה!.

מתי החלפת נוזל קירור לאחרונה והאם השתמשת בנוזל קירור המתאים לרכב שלך?

ומה המוסכניק אמר?

 

איתמר ג'ורג'.

פורסם

היי ...

גררתי את הרכב למוסכניק , הוא החליף נוזל קירור , כמו כן שמן ופילטר שמן .

הוא אמר שלא נגרם נזק לראש מנוע .

לפני ההיתחממות לא היה ריח של דלק מפתח מילוי השמן וכשאירע ההיתחממות הופיע ריח של דלק ...

מאחל לכולם המון בריאות וטוב.

×
×
  • תוכן חדש...