Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7427 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר בבלאנו שנת 2000

למרות שזה לא כל כך רלוונטי

אני רוצה לבנות מעגל שידלק אור בתא כפפות בכל פעם שהוא נפתח

 

ידע בחשמל וידיים טובות ברוך השם יש

השאלה איזה חלקים אני צריך

ואיך לבצע

 

מחכה לרעיונות ממכם.

 

תודה.

פורסם

הכי פשוט:

 

לך למגרש פירוק, חפש רכב שיש לו תאורה בתא כפפות.

פרק את המפסק ששולט על פתיחת האור- לרוב הוא נמצא ממש על הזווית של מכסה תא הכפפות.

כמו כן פרק את התאורה עצמה .

 

פשוט תעביר הכל לרכב שלך, ולבסוף רק תחבר לו פלוס ומינוס גוף וזהו.

פורסם

אפשר לקנות מפסק לחיצה ב5 שקל אצל מתקיני אביזרים או חנויות אלקטרוניקה.

 

חשוב שזה יהיה מפסק עם אפשרות שהלחיצה מנתקת מעגל.

פורסם

גם אני חשבתי לעשות את זה ובתכלס יש לך שתי אפשרויות כמו שאני רואה את זה

 

1.לשים באמת מפסק לחיצה כמו שיש בדפנות של הדלת שבעצם מדליקות את האור של התא נוסעים למעלה אתה צריך לשים את זה במקוום נסתר

2.לחבר את המנורה שזה נראה לי אגב רעיון יותר טוב למורה של התא נוסעים ככה שהדלת פתוחה אז גם התא כפפות נדלק וגם מתי שאתה מדליק את האור בעצמך אז גם התא כפפות ידלק

תחשוב על זה ותראה מה מתאים לך

פורסם

2.לחבר את המנורה שזה נראה לי אגב רעיון יותר טוב למורה של התא נוסעים ככה שהדלת פתוחה אז גם התא כפפות נדלק וגם מתי שאתה מדליק את האור בעצמך אז גם התא כפפות ידלק

תחשוב על זה ותראה מה מתאים לך

מה הרעיון בהדלקת התאורה בתא הנוסעים כאשר נפתח התא-כפפות?

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם

אפשר לחבר לחוט ה-ILLUMINATION של צמת הרדיו, החוט מקבל מתח 12V כאשר האורות הראשיים או אורות החניה פועלים.

 

ולגוף התאורה עצמו - או מפירוק, או לבנות משהו מ-LED-ים אולטרה-ברייט בטור לנגד הגבלת זרם.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
אפשר לקנות מפסק לחיצה ב5 שקל אצל מתקיני אביזרים או חנויות אלקטרוניקה.

 

חשוב שזה יהיה מפסק עם אפשרות שהלחיצה מנתקת מעגל = Normaly Closed .

12345
פורסם

פשוט מאוד תקנה מפסק של אזעקה..כמו של המכסה מנוע או הבג'אז..



בית מנורה..

ומנורה..

זה יפעל שתפתח את התא ויכבה שתסגור..

פורסם

רעיון חמוד ... נראה לי שאני הולך על זה לד בצבע לבן

 

דרך אגב לד לבן 12v יכול להתחבר למנורה בתא הנוסעים ?

עכשיו האור שיש הוא מין אור צהבהב.

פורסם

לי אישית נראה -שמי שצריך עצות בנושא הזה- עדיף שיתרחק מאילטורים ויעזוב ת'אוטו כמו שהוא........אל תעשו את זה בבית- :|

!!! FUCK THE FUEL CRISIS

פורסם
אפשר לחבר לחוט ה-ILLUMINATION של צמת הרדיו, החוט מקבל מתח 12V כאשר האורות הראשיים או אורות החניה פועלים.

ולגוף התאורה עצמו - או מפירוק, או לבנות משהו מ-LED-ים אולטרה-ברייט בטור לנגד הגבלת זרם.

אצלי האור בתא הכפפות נדלק רק כאשר אור החניה (לפחות) דלוק, אך לא יצא לי לבדוק אם הוא עובד קבוע מרגע שמדליקים אורות או שיש לו מתג קטן בצד שמכבה את האור בזמן שהתא סגור.

 

בכל מקרה אין שום בעיה לחבר נורה קטנה (ללא בסיס) של 5W לאור חניה (הכי קרוב זה בד"כ מהתאורה של שקע המצית) ולסגור עניין... בדרך זו אין צורך באילתור של קיבוע מפסק/לחצן וככה אין סיכוי שזה ישאר דלוק כאשר הרכב כבוי (בהנחה שהאורות כבים עם סגירת הסוויץ').

 

אם אתה מעוניין להשקיע קצת כסף ברעיון - רכוש פנס לתא כפפות של C5.

החלק מגיע עם נורה 5W, בקלית ולחצן מובנה. הקיבוע של הפנס הזה, במקור, נמצא בדופן השמאלית של תא הכפפות, קרוב לדלת עצמה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
אם אתה מעוניין להשקיע קצת כסף ברעיון - רכוש פנס לתא כפפות של C5.

החלק מגיע עם נורה 5W, בקלית ולחצן מובנה. הקיבוע של הפנס הזה, במקור, נמצא בדופן השמאלית של תא הכפפות, קרוב לדלת עצמה.

 

איציק

האמת שגם חשבתי להציע (קיים גם בC8).

תצטרך לחתוך מלבן בדופן השמאלית ולקדוח חור בסמוך וכן לבחור בקפידה מיקום שדלת התא תלחץ על הלחצן, קצת מסובך לדעתי.

 

מדובר על חלק 1 בתמונה המצורפת.

light.jpg

פורסם

אני מעדיף לבנות את זה לבד מאשר לקנות מערכת מוכנה של C5..

דרך אגב בקשר לרעיון של הלד הלבן...

איך הולכים החיבורים עם לד? אין בית נורה ?

פשוט לא יצא לי להתעסק עם לדים...

×
×
  • תוכן חדש...