Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

את האסקורט שהייתה לי בזמנו קניתי מסוחר, הוא אמר שהרכב אחרי תאונה, (הרכב נמוך מקדימה) הוא אמר שבעלת הרכב, אישה מבוגרת מאוד עלתה איתו על אי תנועה, ודפקה את הרדיאטור ואת הקארטר. בדקתי, ואכן הם היו חדשים. בגלל שלקחתי את הרכב ללא בדיקה, גם הורדתי לו כמה אלפים על זה, וגם עשיתי איתו טרייד על האונו, שעמדה לי בחנייה למטה (השכרה לשעבר, עם גיר גמור מת) הוא לקח אותה ב4 וחצי (הייתה עליה השקעה של עוד 5 לפחות וזה אחרי כל הקומבינות שלי) כך שמצד אחד גם אני די דפקתי אותו... רק שבעוד שהוא הפסיד אלפיה כשמכר את האונו, אני הפסדתי 10 אלף אחרי שמכרתי את האסקורט, לאחר חצי שנה שהיה אצלי.

 

לאסקורט הייתה בעיית חשמל רצינית כמו שיש לרוב האסקורטים מאותה השנה +/- כל האוטו היה בגוונים שונים (הכל נראה כצביעה טוב ויפה, אבל כשמסתכלים מזווית מסויימת הכל היה שונה מהכל) והוא היה אחרי מכה מאחורה, ומה לא...

 

ההמלצה שלי היא כזאת: אל תתקרב לסוחרים, ובדוק היטב על שם מי רשום הרכב שאתה מתכוון לקנות. ושיהיה לך בהצלחה...

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

×
×
  • תוכן חדש...