Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7433 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי את האוטו ממישהו שלפי מה שהבנתי מבין במכוניות..

הוא אמר לי שאין דבר כזהה בקליות שקופות ל106..

אז רציתי לשאול אם מישהו יכול לבדוק אם יש דבר כזה..

פורסם

באומנות כמו באומנות, אין דבר כזה שאין דבר כזה!!!

 

היום עם כל השיפורים שיש למיליון סוגי המכוניות שיש על הכביש נראה לך שלא יהיה ל-106!?!??!

 

אני מאמין שאפשר למצוא באי ביי אם אין בארץ אבל בעיקרון יש רק צריך לחפש...

יגעת ומצאת!

 

בהצלחה!

 

נ.ב.

ראיתי פעם על 205

Polo 2012

  • אחראי פורום
פורסם

מסתובבת 106 בכרמיאל עם בקליות שקופות , אני מכיר את אביו

של הבחור והוא אמר לי שהם הזמינו אותן מאנגליה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

מי שיוכל להסביר לי איך אני מעלה תמונות אני יעלה לך תמונות של האוטו שלי..

בכל אופן תודה..

כמה יעלה לי בערך להזמין את הבקליות??

פורסם
יש הרבה בקליות שקופות ל 106.

אבל את תהרוס את האוטו זה יושב על הפנים המקורי פושטים ויפים.

אתה צודק ראיתי 106 עם בקליות שקופות והמקוריים יותר מתאימים לה:

 

df_1_b.JPG

 

תמונה על הרכב:

 

2243006_3_full.jpg

 

אלה לדעתי ממש יותר מתאימים לאוטו!:

 

rp06b.jpg

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
מסתובבת 106 בכרמיאל עם בקליות שקופות , אני מכיר את אביו

של הבחור והוא אמר לי שהם הזמינו אותן מאנגליה.

איתי, אתה מתכוון ל-106 הלבנה,זה שאבא שלו ממורה לנהיגה?

 

עידן.

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם

מיכאל, זה עניין של טעם! לטעמי בקליות שקופות זה אחד השיפורים הקוסמטיים היותר מוצלחים ל - 106 דור שני. בקליות מפוספסות מקומן במילניום הקודם.

 

95358211_ed3e077b13_o.jpg

 

 

95358191_700dd19758_o.jpg

 

שי, לגבי המחיר - בחו"ל המחירים נעים סביב 1200 ש"ח. משלוח + מיסוי (מס קנייה + מכס) יעלו את המחיר כמובן. לגבי מכס, עלולים לגבות 80% מערך החבילה, אבל תהיה לך עילה לערעור שכן ניתן לקטלג זאת כ"אביזר בטיחותי".... ראיתי 106 דור שני עם בקליות שקופות בארץ (וזה נראה מעולה!). דור ראשון - עדיין לא, ואני בספק אם יש.

 

בהצלחה.

פורסם

לפי דעתי פותח השירשור התכוון לבקליות האחוריות. אפשר להשיג דרך איי ביי. יש כמה סטים כאלו בארץ.

 

 

אופק.

פורסם

לפי דעתי כל מה שהוא לא סטנדרתי לפג'ו 106 למעט ג'אנטים יפים הורס את הצורה שלה.

במיוחד בקליות שקופות.

 

אבל אם זה מוצא חן בעיניך אז תעשה חיים :

http://images.google.co.il/images?svnum=10&hl=iw&lr=&q=peugeot+106+lexus+lights

( אגב זה גם מה שאתה צריך לחפש באיביי )

 

 

דרך שני נראה לי שהבחור עם האלפה סוד התכוון לפג'ו 106 XSI הכחולה מכרמיאל.

שחר.

פורסם

תעשו סדר בכל הבלגן שלכם

 

פותח השרשור התכוון לפנסים האחוריים

 

לגבי 106 דור ראשון שזה אומר XSI אין לי מושג אם קיימים פנסים שקופים אבל לדור שני יש כמה וכמה סוגים.

some people need a high five

in the face

with a chair

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

התכוונתי לפנסים האחוריים..

קיצור לפי המחיר ראיתי שזה יקר מאוד..אני יצטרך קצת לחסוך חח..

ולכל אלו ששואלים איזה XSI זאת..אז זאת הXSI השחורה מערד!!

×
×
  • תוכן חדש...