Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7452 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

האם משהו יודע מה ההדבל בין

פולו החדשה קומפורטליין מודל 2003

ופולו דור 4 קומפורטליין 2003.

יש הבדל משמעותי במחיר.

 

תודה מראש!

פורסם

?!

אתה מדבר על אותה מכונית בדיוק.

הפולו החדשה נימכרה בארץ משנת 03'.

אולי אתה מיתכוון להבדלים ברמות הגימור(טרנדליין או קומפורטליין)או לסוג תיבת ההילוכים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

לא ממש - הגימור: שתיהן קומפורטליין.

אמרו לי שזה אמור להיות משהו בצורה. מדובר בשתי מכוניות שונות, גם לפי יצחק לוי.

משהו מכיר?

פורסם

לא כ"כ הבנתי למה אתה מתכוון, אבל...

 

 

יש 3 פולו שלפי דעתי עונות על ההגדרה שלך.

 

יש את הדגם הזה- (נמכר עד 2002 לדעתי, ולכן אולי יש בודדות מ-03).

polo.jpg

זוהי מתיחת פנים לפולו שהוצגה באמצע שנות ה-90 והיא רכב מיושן יחסית.

 

יש את פולו הזאת שזו הפולו החדשה:

2003-05-30-polo-7.jpg

 

ויש את הפולו הזאת שהיא אותה פולו כמו הקודמת רק לאחר מתיחת פנים קלה שנעשתה לפי דעתי בסוף 05':

 

5HA.JPG

 

בין הראשונה ל-2 האחרונות יש הבדל עצום ומדובר למעשה ברכב שונה לחלוטין.

 

בין 2 האחרונות אין הבדלים משמעותיים (פנסים + פגושים שונים) ובמיוחד לא כאלו המצדיקים תוספת מחיר גבוהה.

פורסם
תודה על הפירוט.

נראה לי שמדובר בהבדל בין שתי התמונות הראשונות.

מי מהן מוגדרת דור 4? זו השאלה...

אכן, כמו ש Nakamichi כתב, הראשונה והשניה הן מכוניות שונות לחלוטין, ורק השם Polo משותף להן. הנוחות, האיכות הכללית ואמינות טובות בהרבה בדגם החדש יותר.

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם

התשובה היא פשוטה מאוד.

 

פותח השרשור פשוט עלעל במחירון לוי יצחק ותהה מה ההבדלים.

זה לא שעמדו מולו שני רכבים והוא צריך לבחור.

 

לוי יצחק קורא לדור 5 : " החדשה" ולדור 6 : "דור 4"

 

כמובן שיכולה להיות גם פולו קלאסיק בצורה של דור 4 (ועם שדרוג פנימי בלבד) בשנים של דור 5.

 

כמובן שיש עוד סיכוי שנמכרו בודדות ב2003, אבל קשה לי להאמין.

במקרה הטוב מדובר באגדות מחירון אורבניות כמו לדוגמא: 106 ראלי שנת 94, גולף דור רביעי שנת 98 ויאריס TS שנת 2002

שכמות המכוניות מהשנתונים הללו ניתנת לספירה על אצבעות יד אחת

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...