Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7436 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לצפות להזעות שמן?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לחץ שמן גבוה לא יגרום לשמן או למדיד לצאת.

 

לחץ עוקה גבוה כן.

 

יתכן והבעייה היא בנשם סתום בלבד, או במנוע בלוי.

אם תוכל בבקשה לתת לי הסבר מהו לחץ עוקה.

 

תודה,

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

ההנחה הבלתי מלומדת שלי:

לחץ השמן הוא הלחץ במעברי השמן, שנוצר על ידי משאבת השמן.

בעוקה לא אמור להיות לחץ משמעותי, וכך השמן מתנקז אליה חזרה. לחץ עוקה גבוה נוצר כשיש בריחת קומפרסיה/נשם סתום, ואז לחץ הגזים בעוקה עולה.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
אם תוכל בבקשה לתת לי הסבר מהו לחץ עוקה.

 

תודה,

דניאל.

לחץ עוקה הוא לחץ שנובע מחדירת דחיסה דרך טבעות שמן ודחיסה שחוקות, לאגן השמן, אשר גורם ללחץ חזק בעוקה, אשר גורם לפריצת שמן מכל חיבור אפשרי, אטם אגן שמן ,אטם מכסה שסתומים, ומנשם מנוע סתום!

צינור נשם מנוע בחיבור לקרבורטור, מכסה מלוי שמן, מדיד שמן, מחזירי שמן ועוד..!

הלחץ מצטבר בעוקה!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
ירון אמרת הכל הפוך.

אין דבר כזה מנוע שלא נועד להתשמש בסינטטי.

ושמן סינטטי מנקה פי 10 יותר טוב ממינראלי במיוחד על בסיס PAO או אסתרים.

את הנשם עדיף לנקות ואפשר גם לנתק לגמרי ואם זה באמת מוריד את התופעה אז לנקות ולחבר חזרה.

מומלץ להחליף לשמן סינטטי בצמיגות 10W40 כדי לאפשר לשמן לנקות ביעילות רבה יותר!

נסה קודם את פתרון הסולר בשמן שיש כרגע במנוע.

אל תסע ברכב( או תעבור מהירות סרק ) עד שהוא עומד מספר דקות בטמפרטורת עבודה ( כל הסולר יתאדה ) ואז ניתן להריץ את המנוע כמו שצריך לזמן מה ולבדוק מה קורה אז.

המנוע שלך הוא פינטו?

לא פסלתי שמן חצי סינטטי. בפני הדילמה איזה סוג של שמן להשתמש ברכב קלאסי עמדתי כבר לפני שנים - לאחר שהתייעצתי במומחים, נאמר לי כי השמן הסינטטי אומנם אכן עומד טוב יותר בשינויי טמפרטורה קיצוניים ושומר על תכונותיו לאורך זמן - אולם הוא אינו סופח לתוך עצמו ליכלוך ופיח - אלא רק מעביר אותם לפילטר שם הם מצטברים. לפיכך במנוע שמפייח הרבה לשמן מינרלי המוחלף בתדירות גבוהה יחסית יש יתרונות על השמן הסינטטי.

 

השמן החצי סינטטי הוא סה"כ שמן מינרלי אליו מכניסים תוספים סינטטים.

 

מנסיוני שלי - עדיף שמן מינרלי איכותי, ולכן המלצתי בנידון.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

הלוואי על כולנו שמן שלא סופח פיח ומעביר הכל לפילטר שמן.

אמנם לשמן מינראלי תכולת ארומטים גבוהה, אך השמנים הסינטטים הנפוצים בארץ מוגדרים ע"פ המומחים כמינראלים לכל דבר לכן אין שום בעיה.

וסינטטי טהור מנקה ומנטרל יותר טוב בכל מקרה.

 

אשמח לקבל המלצה לשמן מינראלי איכותי שההפרש הכלכלי לא מצדיק שימוש בסינטטי.

( ניתן לקנות היום סינטטי טוב ב120 ש"ח )

יש סינטטי נגיש בכל הצמיגויות אתה יכול להתאים את עצמך למניעת הזעות.

ואיזה בלוק מנוע?

פורסם

בלוק של קורטינה MK1.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

שלילי, קנט (Kent)

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

אני חאפר. אוהו, אני כל כך חאפר.

ושוב, אני חאפר.

כשהרכב הגיע אלי, אחד הדברים הראשונים שטיפלתי בהם לפני הנעה היה פילטר האויר. הפילטר שהיה בקופסה היה קצר מדי, והשאיר צילינדר אחד בלי סינון אויר כלל. היות ולא היה ניתן לרכוש פילטר בגודל המתאים, קניתי שניים, חתכתי אותם, וחיברתי לגודל המתאים.

רק לדבר אחד לא שמתי לב. בפינה השמאלית התחתונה של קופסת האויר, יושב לו בנחת פתח של נשם המנוע. האלתור שלי חסם אותו טוב טוב עם הגומי ההיקפי של הפילטר. התאמתי עכשיו הכל מחדש, ונראה שיהיה טוב. אניע אותו מאוחר יותר ונקווה לטוב.

כשהנעתי את הרכב לראשונה, בעזרתו של דרור מאספנות, עשינו את זה בלי פילטר, כי עבדנו במקום נקי, ועל מנת להקל על המנוע. הבעיה התחילה אחרי שהחזרתי אותו.

ותודה לכל מי שאמר נשם מנוע, וגם לארכיון של www.lotuselan.net שהכיל ת'רד עם אותה בעיה בדיוק.

ומוסר ההשכל, ילדים: השתמשו היטב באופציית החיפוש. היא כאן בשבילכם.

את זה שאני חאפר כבר אמרתי?

ליעד

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

ליעד אתה חאפר!

מגיע לך סטירה!

המשפט אין צרוף מקרים, מקבל חיזוק כאן!

כולי תקווה שהחאפריות שלך, תיהיה שיעור לאחרים!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה, אתה עלול להישרט מהשפם, הוא יותר קשיח ממה שנראה.

נתתי למנוע לעבוד עכשיו חצי שעה, וואו שיגעון, אין יותר שפריצות, ואפילו ניקזתי אויר ממערכת הקירור על הדרך.

גם הפלאגים לא רטובים משמן, כך שכל הרינגים יושבים במקום. הם מעט מפוייחים, אבל גם בזה נטפל בבוא העת.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

שמחתך היא שמחתנו!

וזכור הקם להורגך השכם להורגו!

בברכה

צביקה

***

ציפור קטנה לחשה לי שבני ל. איתר את בעיית החאפריות, של מסנן האוויר שסתם את פתח הנשם ,הלא כן הדבר?

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אל תעבור ל10W40 או שמן אחר דק יותר אלא אם כן לחץ השמן שלך הוא כמו של מנוע חדש דנדש.

במנוע קצת ישן וקצת שחוק מעבר לשמן דק יוריד את לחץ השמן, מנסיון.

אני ניסיתי פעם לעבור ל10W40 ולחץ השמן ירד משמעותית עד כדי הדלקות של מנורת האזהרה בסרק בכל פעם שהמנוע חם.

זה שילוב של משאבת שמן שכבר יש בה קצת חופשים והתרחבות קלה של נקודות השימון (בעיקר של הקמשפטים), שגם כך גורמת לירידה של לחץ השמן עם השנים, ושמן דק יותר פשוט "בורח" יותר בקלות מהן כך שלא נבנה מספיק לחץ.


×
×
  • תוכן חדש...