Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7462 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברכב דייהו ריסר אוטומטי לפעמים נדלקת נורית בקרת מנוע בזמן עצירה לאחר נסיעה בכביש מהיר .

הרכב עבר טיפול לניקוי מערכת הזרקת דלק כולל החלפת חישן CO .

בעבר היתה תקלה דומה שנעלמה בביצוע איתחול למחשב ( ניתוק המצבר למספר דקות ) .

בבדיקה במוסך במחשב נמסר לי שיש להחליף גשש המורכב על הגיר ( עלות 900 ש'ח ) דבר שלא נראה לי בגלל שתיבת ההילוכים האוטומטית מתפקדת היטב .

 

מה נרא לכם התקלה האם נסיעה עם נורית דולקת גורמת לנזק ???

תודה מראש

פורסם

האם אתה מרגיש שינוי בצריכת דלק?

 

אם לא אז לדעתי זה איזשהו קצר קטן איפשהו בחישנים שלא משפיע על הנסיעה (קרה לי מצב דומה בפיאט מריאה).

יום טוב גם לך

פורסם

יש לחבר סורק תקלות לבדיקת הסיבה להדלקות הנורית הזו.

 

אם היא דלקה ,נרשמה תקלה.

 

יש לבדוק את הצינורית ואקום שנכנסת לחיישן הMAP שעל קיר האש.

 

אם לא, אז לא חסרים כאלה בפירוקיות.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

לא ברור לי מהו חישן MAP שעל קיר האש האם הכונה חישן CO .

הנורית נדלקת רק בנסיעה בכביש מהיר בשום מקרה לא בנסיעה בעיר .

 

יש לחבר סורק תקלות לבדיקת הסיבה להדלקות הנורית הזו.

 

אם היא דלקה ,נרשמה תקלה.

 

יש לבדוק את הצינורית ואקום שנכנסת לחיישן הMAP שעל קיר האש.

 

אם לא, אז לא חסרים כאלה בפירוקיות.

 

בברכה

דני

פורסם

חיישן מהירות הרכב ברייסר שייך לבקרת המנוע ולא לתייבת ההילוכים, שהיא מכנית לחלוטין (ללא מחשב).

 

 

תאור התקלה שלך באמת מצביע על חיישן מהירות VSS לא תקין , וזה לא חריג במיוחד בדייהו.

 

בכל אופן זהו חיישן מסוג הול אפקט, וקל לבדוק אותו. גם ללא סורק.

פורסם

לא קראתי טוב את תיאור בעל הרכב לתקלה והביקור במוסך ואני מתנצל!

 

 

אכן בדייהו יש תקלת חיישן VSS שמיקומו עונה לתיאור שבעל האוטו קיבל במוסך, ויתכן ויש להחליפו. ניתן לאבחן זאת הן ברישום קוד תקלה והן באיבחון ב"מידע עכשווי" בקפיצות והעלמות מידע על מהירות הרכב בסקנר.

 

בנוסף ולעניין עצמו:

 

אם בעל האוטו היה במוסך, ונרשמה תקלה זו,

צריכה להיות גם בעיה של תצוגת המהירות בספידומטר ברכב!!!

 

שאלה לבעל הרכב: האם יש מדי פעם או קבוע ,בעיות בתצוגת המהירות בזמן נסיעה בספידומטר של האוטו?

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
דני, שכחת שברייסר יש גם חיישן מהירות לבקרת המנוע

וגם כבל גז? ללוח השעונים...?

גז?

 

או התכוונת לכבל ספידומטר?.......

 

אתה רואה...: לא תמיד שמים לב להכל מהכל (במיוחד שכותבים).

זה קורה במשפחות הכי טובות, נראה לי שאינך יוצא מהכלל..:wink: .

 

בכלל,

תשובות בכתב מתוך זכרון ומתוך מחשבה איך לרשום, אינן מתקרבות לבדיקות בפועל כאשר הרכב מולך לאחר נסיעת מבחן עם מכסה מנוע פתוח וסקנר מחובר ומכשירים נוספים ככל שדרוש מעבר לספרות מקצועית, ומעבר לנסיון.

 

 

בברכה

 

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

כמה שידוע לי, לדייהו רייסר יש כבל ספידומטר (ט.ל.ח) בנוסף לחיישן.

 

 

לא שכנעת אותי אם לרשום מזכרון או מידע אישי. כי כל ידע הוא זכרון, כך שאם תוכיח אחרת (אין כבל גז..אהה ספידומטר) אשמח להתעדכן...זכור זאת בפעם הבאה שתבדוק רייסר.

פורסם
כמה שידוע לי, לדייהו רייסר יש כבל ספידומטר (ט.ל.ח) בנוסף לחיישן.

( אני לא זוכר, ואז אני לא צריך לרשום ט.ל.ח- את זה אני משאיר לניירת של הבנק ,

 

 

לא שכנעת אותי אם לרשום מזכרון או מידע אישי(לא באתי לשכנע אותך בדבר.)

כי כל ידע הוא זכרון-(זאת על סמך מה אתה קובע? אני למשל ממש לא מסכים עם קביעתך זו, אלא אם הידע הינו מצומצם ומוגבל )

 

, כך שאם תוכיח אחרת (אין כבל גז..אהה ספידומטר) אשמח להתעדכן, לא טענתי שיש או אין קבל ספידומטר, ולכן אין לי כוונה להוכיח בעניין, ובעצם מה להוכיח?.

סהכ שאלתי את בעל הרכב האם הספידומטר בעייתי .

האם הציק לך שהדגשתי שכתבת גז והתכוונת לספידומטר? ועל כן תגובתך זו?

כוונתי היתה להאיר ולהדגיש שאין לחפש אף לא אחד ב"ציציות",

זו ורק זו היתה כוונתי, סליחה אם לא הצלחתי להסביר זאת טוב יותר.

...זכור זאת בפעם הבאה שתבדוק רייסר.

אשתדל! או שארשום פתקית בכיס לתזכורת... רק איך אזכור להוציא אותה מהכיס?...

סתם...

קצת צחוקים...

כשאבדוק רייסר אני לא צריך לזכור, הכל מול העיניים! ומה שלא מול העיניים יש לי סקנר מקורי, ולא מקורי, וספרות מקורית, וסקופ מעבדה, ונסיון, וחושים, ואפילו ראש פתוח ברמה כזו או אחרת, בנוסף, רוב החלקים החשובים במלאי/בהישג יד מהיר-

ודניאל.... יאלה דפדף... עזוב התחשבנויות....

אם בא לך, רד עלי ולא אגיב (אשתדל..)

 

 

בברכה ובידידות

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
אשתדל! או שארשום פתקית בכיס לתזכורת... רק איך אזכור להוציא אותה מהכיס?...

סתם...

קצת צחוקים...

כשאבדוק רייסר אני לא צריך לזכור, הכל מול העיניים! ומה שלא מול העיניים יש לי סקנר מקורי, ולא מקורי, וספרות מקורית, וסקופ מעבדה, ונסיון, וחושים, ואפילו ראש פתוח ברמה כזו או אחרת, בנוסף, רוב החלקים החשובים במלאי/בהישג יד מהיר-

 

 

ודניאל.... יאלה דפדף... עזוב התחשבנויות....

אם בא לך, רד עלי ולא אגיב (אשתדל..)

 

 

בברכה ובידידות

דני

אין שום בעיה עם מד המהירות או עם מד סל"ד כאשר

 

התקלה מופיעה...בדקתי את זה.

 

( בדיהו כבל מכני לספידומטר , וגששים למד סיבובי מנוע ).

 

בברכה יוסי

פורסם

אם אתה מזדמן לחיפה או שאתה מהאיזור, תקפוץ ואחבר סקנר, עלי.

 

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

בדיקת חיישן (VSS) ללא סקנר.

 

חבר מנורת ביקורת,לצמה שנכנסת למחשב לפין מס"-B2 ולגוף.

(שם לב לא לפין-D2 ).הרם גלגל קידמי,הדלק סוויצ",סובב גלגל קידמי ביד,במהיריות שונות.

ראה אם יש הבזק,פלאש במנורת הביקורת.

אם יש החיישן תקין.

בברכה

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

חבר מנורת ביקורת,לצמה שנכנסת למחשב.....

בבקשה, לא לחבר נורת ביקורת למחשב לבדיקה.. אם כבר נורת לד, והכי מומלץ רב-מודד.

×
×
  • תוכן חדש...