Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חיבור נגרר לפיז'ו 205 - בטיחותי?


roiza
שימו לב! השרשור הזה בן 4725 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

אני צריך להעביר דירה חלקית ויש ברשותי נגרר.

בנוסף יש לי פיז'ו 205 עם תפוח מאחורה אליו אני יכול לחבר את הנגרר.

השאלה היא כזאת, האם הרכב הצנוע הזה מתחילת שנות ה-90 של המאה הקודמת יצליח לעמוד בעליות ובירידות מירושלים למרכז הארץ?

האם אתם רואים בעיה עם העניין?

 

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה מכיר את הרכב שלך טוב , אז אין בעיה.

 

אתה צריך לנהוג בו ממש בעדינות,

לתת לו את הזמן לצבור תאוצה,

להסתכל תמיד על חום מנוע,

לבדוק שמן גיר לפני ואחרי כזה סיבוב

וכמובן מים ושמן מנוע, זה יהיה קריטי במיוחד שמן מנוע במידה ויש חוסר כיון שיש לחץ עצום על המנוע...

 

בהצלחה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום "לחץ עצום" על המנוע. שאר הערותיך נכונות.

 

לפותח השרשור: אם הרכב תקין, סע לאט ובזהירות והקפד, כפי שאמר שאשא, על חום המנוע וכולי - ולא צריכה להיות בעיה.

 

דני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנסיוני: קשה יותר להאיץ, מרחקי בלימה מתארכים, ואם הגרור גבוה מהרכב תתכונן להיות מושפע מרוחות צד.

אבל זה לא נורא. רק צריך להיות מודע לזה.

בלוג הקארטינג שלי - http://www.kartingblog.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל עוד אתה לא עובר את המשקל המירבי שנקבע/הומלץ ע"י היצרן לנגרר אז בעיקרון אין שום בעיה.

הנגרר (בדומה להפעלת מזגן) מעמיס על המנוע ומשפיע על התאוצה והסחיבה של הרכב. ככל שהנגרר שוקל יותר, כך אכן יתארך מרחק הבלימה ולכן כדאי לשמור מאוד מרחק גדול מהרגיל. {בעוונותי הרבים כשהייתי נהג צעיר שרפתי כך ברקסים של טרנספורטר בלי כוונה}

 

כמו שכתבו לפני, לרוחות צד יש השפעה ובכלל אתה עשוי להרגיש התנהגות שונה של הרכב בסיבובים/פניות חדות אם לא תיסע מספיק לאט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך אף אחד לא העלה את הסרטון הזה?:lol::lol:

http://www.youtube.com/watch?v=jsjw1yc6q4w דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך אף אחד לא העלה את הסרטון הזה?:lol::lol:

jsjw1yc6q4w דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

 

 

אני אישית, הייתי מחפש אפשרות אחרת, ולא מהמר על עליית העליות של ירושליים עם 205 וגרור עמוס.

 

לרדת, אפשרי, אבל תיזהר!

 

הייתי שואל חברים, או מחפש קרוב עם טנדר או רכב חזק שיכול לגרור, חבל להרוס את ה205, בעוד שרכב כקצת יותר חזק לא יתאמץ.

Peugeot 406 99' 1.8L auto.8)

 

Chevrolet Cavalier 95' 2.2L auto:twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיף לרדת מ 443, שבו השיפוע הוא אחיד יחסית ומתון יותר מכביש 1. כמובן הילוך משולב כל הזמן, ומתאים למהירות.

זהירות במעברי מחסומים (באמפים, לא מהחיילים) ומפסי ההרעדה שלפני המחסום (מכוון ירושלים המחסום מוצב אחרי עליה קטנה שמגיעה אחרי סיבוב ימינה, שמסתיר את המחסום. אבל יש שלט צהוב "זהירות מחסום" לפני הסיבוב)

 

ברוורס צריך להתחיל את הפניה עם היגוי הפוך. זה קצת טריקי!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

....אני אישית, הייתי מחפש אפשרות אחרת, ולא מהמר על עליית העליות של ירושליים עם 205 וגרור עמוס...

 

לרדת, אפשרי, אבל תיזהר!

 

כמו שכתבתי,

כל עוד אתה לא עובר את המשקל המירבי שנקבע/הומלץ ע"י היצרן לנגרר אז בעיקרון אין שום בעיה..

 

אם הרכב לא מסוגל להתמודד עם נגרר בעל משקל מסוים בעליה, אסור לנסוע עם הנגרר הזה בירידה עם הרכב רק כי מניחים שזה יותר קל. זה יכול להיגמר מאוד לא טוב ממש בקלות.

 

חיפשתי קצת ומצאתי את ההתייחסות הבאה:

WEIGHTS



Kerb weight ......................740 to 935 kg*

Maximum towing weight:

TU9 and TU1 engines ...................700 kg*

All Other Engines .....................800 kg*

Maximum roof rack load ...................50 kg

* Exact kerb weight varies depending on model - refer to VIN plate for details.

אם הרכב היה חדש, היה מותר לו לגרור כ700-800 ק"ג. כיוון שהרכב ישן, מומלץ לא למתוח את היכולת שלו ולהסתפק בגרירה של לא יותר מ500 ק"ג להערכתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4725 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...