Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7470 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם אתה חושב שרוקפורד 4004 חלש , אז אין לך מה לחפש באוריון 4004 .

שניהם בעלי נתונים זהים .

ובנוסף ידוע שהרוקפורד UNDERRATED ומספק יותר ממה שהוא מוצהר .

אם כבר אז האוריון הוא Underated ולא הרוקפורד, אני ראיתי אישית אוריון 4004 מפרק דוטק, פעולה שהרוקפורד לא ממש מצליח לבצע.

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
1.

2. ה-CVR יתן בראש עם הרוקפורד אבל לא ינוצל עד הסוף....(הפנטום בכלל יותר חלש ממנו!!!) .

איך אתה קובע את זה?

אני אשמח להרחבה והצדקות לטענתך ,תודה.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

רוקפורד 4004. רחוק שנות אור מלהוא אנדרייטד. הוא אולי אובררייטד.

 

אורין בהחלט עדיף.

וה3001. יותר חלש מה פאנטום. ויותר יקר.

ה6001 דומה יותר לפאנטום.

 

אני הייתי לוקח מגבר של 50*4 לרמקולים. JBL , אוריון, מק אודיו. לאנזר אפילו יתאים.

ולגבי מונו. או לוקח 2 ערוצים ומגשר. או מונו טוב.

מונו של לפחות 450W RMS.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

היום פאנטום יד שניה אפשר להביא ב900+- שח ככה לדעתי זה מחיר מעולה למונו הזה שיכול לעשות עבודה מעולה על הסאב הזה [אצלי הוא מחובר על הסאב הזה בתיבה 1.2CF אטומה ופותח לו את הצורה ]

הוא שווה את המחיר !

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

כן זה בערך המחיר שיש לי לשים על מונובלוק 1000-1300, אבל אני לא רוצה סתם לקנות משהו שלא ינצל את מלוא עוצמת הcomp vr.

 

אז מה אתם ממליצים? איזה דגמים שאתם יודעים עליהם?

מה אתם אומרים על הקנדס הזה? שווה משהו?

http://www.pompa.e-shop.co.il/Produ...D=61&Cat2ID=401

או אולי יש המלצה למונו אחר ששווה? אולי מישהו מוכר?

INSIDE RED MAZDA MX3 :hu: pionner840mp

component: morel hybrid ovation 6

amplifire1: jbl GTO75.4

amplifire2: monoblock pheonix gold 600.1

sub: kicker L5

ואני מבסוט !

פורסם
1. יכול להיות שה-JBL יתאים יותר אבל הוא לא איכותי ממש...לדעתי עדיף כבר להוסיף קצת ולהביא את האוריון 4004 שהוא יותר איכותי משניהם...

2. ה-CVR יתן בראש עם הרוקפורד אבל לא ינוצל עד הסוף....(הפנטום בכלל יותר חלש ממנו!!!) אם אתה רוצה להביא משהו בזול מארה"ב דבר איתי בפרטי... במחירים כאלה כמו בארץ עדיף כבר לקנות בחו"ל,יש היפוניקס, קיקר, MTX ועוד..

3. אם כבר 6.5 אז רק מידים (מיד-בס) ולא 6*9 או קומפוננט(אלה אם כן יחסר לך שאר הצליל באוזן..)

אם תשים קומפוננט מאחורה זה ימשוך לך את הבמה אחורה..

4. לפי הרכיבים האלה(מה שאתה רוצה לקנות ואפילו מה שהציעו לך..) אתה לא צריך שום דבר מיוחד ..קבל לא ממש יעזור ויש מצב שגם יזיק.. אין לך מערכת שצורכת כלכך הרבה חשמל..(אלה אם כן האוטו שלך יש או עם בעית חשמל..איזה אוטו יש לך??) תשים מראש חיווט טוב ואיכותי ולא תעשה עבודה פעמיים ..

בהצלחה.

בהתבסס על מה בדיוק הקביעה שהאוריון איכותי מהJBL ? יש לך סימוכין על כך ? בדיקות סקופ אובייקטיביות ? עשית השוואה על למעלה מ50 רכבים בעלי סט אפים וכיוונים זהים ?

 

אני לא מבין מי אתה ומה אתה שאתה בא וזורק פה פצצות עלובות וחסרות שחר ?

פורסם
איך אתה קובע את זה?

אני אשמח להרחבה והצדקות לטענתך ,תודה.

הרוקפורד הוא 150*1 ב4 אום.

או 300*1 ב2 אום.

לתת הספק של 300 ואטRMS לסאב של 400 RMS הקיקר VR , נראה מספיק והגיוני.

זה שכתוב 400 לא אומר שב300 (75%) זה לא אמור לעבוד טוב, להיפך,

זה יעבוד אחלה.

 

אני לא מבין מאיפה אתם קובעים שהמגבר של מגנט פנטום יותר חזק?

בגלל שכתוב 675 ואט?

אף אחד לא מפעיל את השכל וקורא שזה בתקן DIN45324 ?

ואט זה ואט, השאלה איך מודדים את הדרך בה הוא התקבל,

אם זה DIN משמע מדידה ב1KHZ , תקן מתירני בטירוף,

ועוד למונובלוק שעובד בתדרים נמוכים?!

מכאן שהנתון הנכון הוא הרבה , הרבה יותר נמוך.

 

 

חיפוש קטן על מונו בתקן DIN , היה מעלה לכם את התרד הבא :

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=84010&highlight=%F4%E0%F0%E8%E5%ED

מונו של פייז עם 475 ואט לפי DIN (ממש לא רחוק מהמגנט) וכנראה די חלש .

ZZR

פורסם

מידן

כל מה שרציתי לדעת מאיפה קובעים שהרוקפורד חזק מהפנטום..

675 RMS הוא לא אני לא מתכחש לכך .

הוא הרבה יותר חזק מהפייז מניסיון [הפייז שהפעיל את CVRולאחר מכן הבעלים החליף לפאנטום וההבדל היה עצום ואני בתור אחד ששמע אצלו גם עם הפייז וגם עם הפאנטום אגב למי שמנסה לקשר אני מדבר על גיל שלנו מהפורום]

לא אתה ולא אני ערכנו בדיקת מעבדה מקצועית ל2 המונו הללו ולכן לא אתה ולא אני נקבע חד משמעית מי נותן למי [ומכך היית מבחין שאני נימנעתי לצאת בהצהרה פה שהפאנטום חזק יותר אלה סה"כ ביקשתי הוכחות לכך שהרוקפורד הנ"ל חזק יותר מהפאנטום בהקשר לדבריו של "איש הנחש" שניזרקו באוויר .

מידן סה"כ אתה לא מופיע אצלינו במפגשים לעולם ואי אפשר לראות אותך אצלינו פנים מול פנים ולהראות לך כמה דברים שלא נחשפת אליהם וכתוצאה מכך אתה רואה וחושב בצורה שגויה לפעמים , ואם היית נוכח במפגש האחרון היית יכול לראות איך פאנטום "עלוב" בענייך מחמם סלילים של CVR בצורה מטורפת ועוד בתיבה אטומה למחצה.

בסכום שהפנטום עולה אין לו מתחרים נ-ק-ו-ד-ה !

 

מה אתם אומרים על הקנדס הזה? שווה משהו?

http://www.pompa.e-shop.co.il/Produ...D=61&Cat2ID=401

או אולי יש המלצה למונו אחר ששווה? אולי מישהו מוכר?

במקרה גם את הקדנאס Z7000 היה לי זה מונו מטורף מאד הוא גדול מדיי על הקיקר CVR חבל שימיס לך אותו..

מגבר ענק וכבד מאד דבר שמסרבל את ההתקנה ותופס הרבה מקום . חיסרון רציני של המונו הזה שהוא CLASS AB ועוד שמדובר על מונו שיורד ל1 אוהם בהספק של 1500RMS בישביל להגיע להספק כזה בCLASS AB בוא נגיד את זה בעדינות אתה צריך אלטרנטור מצבר ותשתית חשמל חזקים מן המניין ..

מה שכן המונו הזה חזק מאד חיברתי אותו על L7 ועל W7 ולשניהם הוא פתח את הצורה.

יד שניה לשלם עבורו 1700-1900 זה מחיר טוב . אבל עזוב הוא לא בישבילך ..

Image 009.jpg

Image 047.jpg

Image 049.jpg

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
מידן

כל מה שרציתי לדעת מאיפה קובעים שהרוקפורד חזק מהפנטום..

675 RMS הוא לא אני לא מתכחש לכך .

!

כמו שאתה הבנת שלא ניתן לקבוע , גם אני הבנתי את אותה נקודה.

אם הצלחת להבין לבד שהמגבר הזה הוא לא 675 ואט, כנראה שהפער בין מה שכתוב

לבין מה שבפועל הוא עצום.

אני חושב שיהיה מעניין אם תשיג מונו של רוקפורד 3001 ותשים ברכב שלך ,

ותספר על תחושותיך, אני מאמין במגברים של רוקפורד בניגוד ל90% מחברי הפורום

ש"אכלו" את השטויות של הבדיקות וכו'.

אני עדיין נדהם מכך שאנשי פורום מתבססים על בדיקות פרטיות שלא עמדו במבחן ,

כפי שזכור לך, מר "דוחף לוויתן" הציג טענה שלא נענתה מעולם על יד שי (שאותו אני מכבד , ללא קשר).

בקשר ל"פנטום" ,אני בטוח שאתה שומע חזק ברכב, אני יותר מבטוח שאתה נהנה.

אבל מבחינתי, מגבר עם הצהרות "מפוצצות", או לחילופין מגבר שלא עומד בהצהרות,

הוא מגבר גרוע, נקודה.

ZZR

פורסם

הz7000 זה משהו מטורף.. לא התכוונתי אליו!

 

בקישור ששמתי יש שם את הZ1000

וכתוב שם 400אר אמ אס. נראה לי יחזיק טוב ת'קומפויאר, מה דעתכם?

עדיין להוטים על הפאנטום המסתורי הזה(ד"אג יש למישהו קישור אליו) לראות על מה מדובר בכלל.?

INSIDE RED MAZDA MX3 :hu: pionner840mp

component: morel hybrid ovation 6

amplifire1: jbl GTO75.4

amplifire2: monoblock pheonix gold 600.1

sub: kicker L5

ואני מבסוט !

פורסם
כמו שאתה הבנת שלא ניתן לקבוע , גם אני הבנתי את אותה נקודה.

אם הצלחת להבין לבד[שמע 675 קשה לי להאמין אבל אם כבר אנחנו בקטע של "הבנות" והשערות אז אני "מבין ומשער" שהפאנטום הוא לא פחות מה500 וואט] שהמגבר הזה הוא לא 675 ואט, כנראה שהפער בין מה שכתוב

לבין מה שבפועל הוא עצום

 

.

אתה אמרת רק תזכור שלא אתה ולא אני מדדנו אותו וכך גם את הרוקפורד ולכן שוב אין תשובה מבוססת חד משמעית לכן במערכה הזו אני ואתה 1:1 אני אישית מוכן במפגש הבא לפגוש אותך שתביא עימך את המונו המדובר ונשווה בריכבי עם אותה צנרת חשמל בין 2 המונו במבחן "עיוור" עם עוד 3 אנשים שאני יבחר ועוד 3 אנשים שאתה תבחר .יותר מזה נכון לרגע זה לי, או לך אין מה להוסיף .

הפנטום שלעצמו מונו מעולה ואני גם לרע לא הטלתי ספקות לגבי הרוקפורד אבל לבוא בהצהרה חד משמעית ללא ביסוס ולקבוע שהרוקפורד הנ"ל עדיף על הפאנטום בכל ההיבטים זה הופך את כל העניין למשחק מכור.

ותסכים פה איתי.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
רוקפורד 4004. רחוק שנות אור מלהוא אנדרייטד. הוא אולי אובררייטד.

 

.

וה3001. יותר חלש מה פאנטום. ויותר יקר.

ה6001 דומה יותר לפאנטום.

 

.

אסף,

אני מסכים איתך לחלוטין שלא ניתן לקבוע איזה מגבר יותר חזק.

אני הייתי נגד התגובות הטיפשיות מהסוג שכתב "סאונדמן" לגבי ה3001 שהוא יותר חלש מהפנטום.

ושהפנטום דומה ל6001 (עוד בדיחה טובה) , ושה4004 הוא אובר-רייטד.

ZZR

פורסם
הz7000 זה משהו מטורף.. לא התכוונתי אליו!

 

בקישור ששמתי יש שם את הZ1000

וכתוב שם 400אר אמ אס. נראה לי יחזיק טוב ת'קומפויאר, מה דעתכם?

עדיין להוטים על הפאנטום המסתורי הזה(ד"אג יש למישהו קישור אליו) לראות על מה מדובר בכלל.?

אוקיי טעות שלי לא שמתי לב בכל אופן מניסיוני המונו של קדאנס הם מונו מעולים וחזקים .המחיר סביר ביחס למתחרים.

לגבי המונו של מגנט אני לא רואה אותו בזאפ כללי המחיר שלו חדש 1400-1500

כיוון שהוא מסתורי עבורך וכרגע אין לך אופציה לראות אותו אז הינה כמה תמונות שלו :

P9242552.JPG

P8061455.JPG

P8061453.JPG

P8061454.JPG

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אוקי, וכמה המגנט מוצהר? הנתונים שלו טובים יותר מאלו של הקנדס(400RMS(?

 

ואני אמור לחבר ב4 לאום ?

מה עדיף לדעתך משניהם?? והקנדס אפילו זול מהמגנט..

INSIDE RED MAZDA MX3 :hu: pionner840mp

component: morel hybrid ovation 6

amplifire1: jbl GTO75.4

amplifire2: monoblock pheonix gold 600.1

sub: kicker L5

ואני מבסוט !


×
×
  • תוכן חדש...