Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7476 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

 

חבר ביקש ממני לשאול את חוות דעתכם על חברת צמיגים Kenda. לפי חיפוש קצר בגוגל עלה האתר הזה - http://www.kendausa.com/.

נראה כי הם אינם סינים למרות שמם הלא מוכר ודי מוזר, וכי הם מיוצרים בארה"ב (??).

דרשו ממנו מחיר של כ-300 ש"ח לצמיג - כלומר 1200 ש"ח לרביעייה שהוא חייב להחליף.

מה דעתכם על הצמיג? שווה את המחיר או ששווה להשקיע מחיר יקר בסביבות 150 ש"ח יותר על TOYO או PIRELLI וMICHELIN שהציעו לו?

 

תודה מראש:)

פורסם
תראה אני מריץ אותם על האופנוע,והאיכות שלהם בכול מה שקשור לאופנועים היא בינונית --.
תודה על התגובה.

הכוונה שלך בבינונית היא בכיוון של איכות או של ספורטיביות?

זאת מאחר ויש לו וולבו דומה לשלי, אין שום קשר בין ספורטיביות לוולבו הזאת ;).

הוא מחפש צמיג שיראה אמינות, יציבות.

כמה זמן יש לך אותם? האם יש סימני בלאי מיוחדים שלא במסגרת הזמן? חוסר יציבות?

בטווח המחיר הזה, הם מומלצים?

 

שוב תודה:)

פורסם

מה פתאום סיני?

 

גם סיני, גם טאיוואני וגם.. וייטנאמי. כתוב באתר. צריך תרגום לעברית?

 

Our factories in Asia (Taiwan, China, Vietnam) provide quality products to suit a wide variety of applications.

 

הקשר האמריקאי? הנה-

 

Cooper Tire has agreed to serve as the marketer of Kenda radial passenger and radial light truck tires in the United States and Canada.

 

A recent agreement between Cooper Tire & Rubber Company and American Kenda Rubber Industrial Co., Ltd., (d.b.a Kenda USA Corporation) provides Cooper with the rights to market, sell and distribute Kenda's radial passenger and radial light truck tires.

 

 

אליאנס הוא היבואן של קופר לישראל... אז הנה נסגר המעגל. מביאים לישראל צמיג וייטנאמי ומוכרים אותו כצמיג "אמריקאי". יופי של קומבינה!

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

פורסם

המידה - 195/70/14.

אז זה מהמזרח הרחוק.. הבנתי..

צמיגים אחרים שמומלצים באותו סכום? או שהם לא כ"כ גרועים ושווים את המחיר?

פורסם

KENDA ידועים בתור יצרן איכותי לצמיגי אופניים.

לי יש חמישייה של KENDA ברכב. לא עניין אותי איזה חברה הצמיגים מכיוון שהכל כולל עבודה ויישור של 2 ג'אנטים, איזון לכל ה5, צביעה של הג'אנטים מבפנים נגד חלודה - הכל בפחות מ1000 ש"ח.

אבל הרכב שלי נועל 155\70\13

 

יש לי גם 2 KENDA בוולבו 240 שלי אבל היא עומדת כבר שנה וקצת ככה שאין לי ממש חוות דעת חוץ מזה שהם לא התייבשו עדיין.

haters will hate

פורסם
KENDA ידועים בתור יצרן איכותי לצמיגי אופניים.

לי יש חמישייה של KENDA ברכב. לא עניין אותי איזה חברה הצמיגים מכיוון שהכל כולל עבודה ויישור של 2 ג'אנטים, איזון לכל ה5, צביעה של הג'אנטים מבפנים נגד חלודה - הכל בפחות מ1000 ש"ח.

אבל הרכב שלי נועל 155\70\13

תודה על התגובה.

אחרי חיפוש קצר בגוגל לתוצאות בעברית באמת הגעתי להרבה תוצאות שנגעו לאופניים.

האם אתה עד כה מרוצה? לא היו תקלות שהיו מאפיינות צמיגים באיכות ירודה/חומרים ירודים?

זאת אומרת - לשימושים כלליים - נסיעה מנהלתית למדי, לא מרובה בכלל, רגועה - ללא כל צורך בהיגוי מוחלט או צמיגי ספורט - שווה?

 

ד.א - הוא הבטיח לספק צמיגים משבוע 47 של 05 כלומר צמיגים טריים טריים.

 

שוב המון תודה:)

פורסם

אני לא יודע לומר אם הם טובים או לא טובים, אבל אם אותו תמורת סכום כסף אתה יכול לקנות מוצר מחברה ידועה ושיעילותו מוכחת, לא עדיף לך ללכת עליו?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
אני לא יודע לומר אם הם טובים או לא טובים, אבל אם אותו תמורת סכום כסף אתה יכול לקנות מוצר מחברה ידועה ושיעילותו מוכחת, לא עדיף לך ללכת עליו?
כן - השאלה אילו.. במחיר של 300 ש"ח לצמיג לא נראה לי שיש לי אופציות אחרות, ועוד בגודל הצמיג הנ"ל.
פורסם
אתה בטוח שזוהי המידה? באיזו מכונית מדובר?

על כל פנים, המידה שלי היא 185/60/14.

כן - 195/70/14 - וולבו 240 של חבר.

אם זה בגלל המידה שאתה חושב פעמיים - הג'אנט מורחב מימים ימימה - המידה המקורית היא 175.

פורסם

ואללה, צודק. לא שמתי לב :mm_blush:

תראה, לבדוק לא עולה כסף. לדעתי העניין שווה בדיקה.

צמיג זה לא משהו שאתה קונה כל שבוע, זה מוצר שאתה "מבלה" איתו בד"כ שלוש שנים (והמהדרין=הקמצנים אוהבים לבלות עם הצמיגים שלהם גם יותר שנים על חשבון הבטיחות) אז כדאי לעשות סקר שוק קטן.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
תודה על התגובה.

הכוונה שלך בבינונית היא בכיוון של איכות או של ספורטיביות?

זאת מאחר ויש לו וולבו דומה לשלי, אין שום קשר בין ספורטיביות לוולבו הזאת ;).

הוא מחפש צמיג שיראה אמינות, יציבות.

כמה זמן יש לך אותם? האם יש סימני בלאי מיוחדים שלא במסגרת הזמן? חוסר יציבות?

בטווח המחיר הזה, הם מומלצים?

 

שוב תודה:)

תראה אני רוכב איתם(בקרוב מחליף לדנלופ) הם לא משהו מבחינת האיכות הכללית של הייצור לדעתי,נכון שאני רוכב בשטח קשה לפעמים אבל השחיקה שלהם מהירה מידי לטעמי.

היו לי צמיגים של מישלין שהחזיקו פי כמה וכמה מהצמיגים האלו וגם ההרגשה הכללית איתם הייתה הרבה יותר טובה.

×
×
  • תוכן חדש...