Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7476 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה קודם כל אני חדש בפורום =]

אני אוטוטו מוציא רישיון נהיגה, כן אני נהג חדש וצעיר.

אין ולא היה רכב במשפחה אף פעם.

התקציב לרכב זה גג 35000 ש"ח.

אני מחפש רכב אמין שיחזיק לכמה שנים טובות, חסכן בדלק ושחלקי החילוף שלו לא יהיו יקרים מדיי.

נסיעות ברכב יהיו בעיקר בתוך העיר.

חשוב שמרחב הפנים של הרכב יהיה גדול כיוון שאבא שלי הוא בחור מגודל :wink:

זהו חח אמרתי הכל - הבמה שלכם !

פורסם

לשם התחלה - תפתח מחירון וראה איזו יפנית נכנסת לכם בתקציב המוגדר.

 

כך תוכלו לנהל דיון, כל בני המשפחה ולהתחיל לחפש את הרכב שהכי מתאים לטעמכם ומימדכם.

זו המלצתי לשם התחלה.

לכשתמצאו משהו שיעניין אתכם, תוכל לחזור ולהתיעץ עם הפורום.

 

בהצלחה עם הרישיון ובמציאת רכב.

פורסם

הכי פשוט , הכי אמין, הכי זול לתחזוקה סוזוקי בלנו 98 .

אמנם לגבי אבא שלך אני לא בטוח, אבל אוטו פשוט ולא מסובך..

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם
סובארו ליאנה\אימפרזה , סוזוקי בלאנו (לא הכי אמינה)

לפי דעתי הבלאנו יותר אמינה מהסוברו, וחיסכונית וזולה יותר אך עדיין בסכום הזה תוכל לקנות שנת 97 בלבד.

אופציה נוספת כריזמה 98 אך היא פחות חיסכונית.

פורסם

OK..

 

מה שבכיוון כרגע זה מאזדה לאנטיס 97 1.6,טויוטה קורולה 96-97 1.6. ההצעה של עדן

גם סוברו אימפרזה והבלינו נראות לי..

 

מצאתי כיוון חדש מה אתם אומרים על דייהו סופר רייסר? או אולי פיאט פונטו?..

יש אולי עוד אופציות?

פורסם
OK..

 

מה שבכיוון כרגע זה מאזדה לאנטיס 97 1.6,טויוטה קורולה 96-97 1.6. ההצעה של עדן

וסוברו אימפרזה ...

 

מצאתי כיוון חדש מה אתם אומרים על דייהו סופר רייסר?

יש אולי עוד אופציות?

אם לא מה הכי כדאי לדעתכם?

רד מהכיוון החדש ומהר!! הדייהו לא משתווה ליפניות בכלום! מיושנת מאוד.

תבדוק במחירון אם הקורולה נכנסת בתקציב בשנתונים האלו.

פורסם

סופר מיני, קטנה מהמשפחתיות שדיברו עליהן עד עכשיו.

במחיר הזה אפשר יהיה למצוא משנת 01' דגם הספייס, לגבוהים אין בעיה לשבת בפנים מכיוון שהאוטו יחסית גבוה ודי מרווח, במיוחד לאור העובדה שזו בסה"כ סופר מיני.

אחזקה זולה וצריכת דלק נמוכה, 4 כוכבי בטיחות.

פורסם
סופר מיני, קטנה מהמשחפתיות שדיברו עליהן עד עכשיו.

במחיר הזה אפשר יהיה למצוא משנת 01' דגם הספייס, לגבוהים אין בעיה לשבת בפנים מכיוון שהאוטו יחסית גבוה ודי מרווח, במיוחד לאור העובדה שזו בסה"כ סופר מיני.

אחזקה זולה וצריכת דלק נמוכה, 4 כוכבי בטיחות.

נשמע לי הרכב האולטימטיבי ;)

איך היא מתפקדת על הכביש אולי אתה יודע?..

פורסם

ידני . גם חוסך בדלק גם יותר זול ;)

וזה מה שבדיוק באתי לשאול .

1. האם הרכב יחזיק חמישה אנשים כולל אותי עם מנוע 1200-1300 שבד"כ מצוי בפונטו ?

2. האם הגרסה שציינת יקרה יותר מהטווח המבוקש?

3. מה בעניין הצריכה של הרכב?

פורסם

ערב טוב

בהתחלה אמרת שהנסיעות בד''ב יהיו בעיקר בעיר אז למה שלא יחזיק מעמד, לנסיעות מחוץ לעיר זה אמור להיהיות בסדר, הפונטו יגנית ELX ניכנסת לתקציב ה35K שלך ואם אתה מוצא אחת בסדר אז למה לא,

חוצמזה אם הרכב לשימוש עירוני בד''כ אז אין טעם לקחת משהו גדול וסדאני כמו מאזדה או טויוטה

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

×
×
  • תוכן חדש...