Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7488 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כחודש המיאטה שלי עברה טיפול במוסך הרגיל שלה. בטיפול החליפו את הרפידות הקדמיות (עם דסקיות ) ואמרו לי שבטיפול הבא יחליפו את האחוריות. הטיפול עלה 350 ש"ח בערך.

 

היום הייתי במוסך אחר שאמרו לי שהוא מקצועי באופן יוצא מהכלל למיאטות ושם שהתלוננתי על רעשי חריקה קלים אמר לי הבוחן שיש במוסך הזה כלל, שהם מחליפים רפידות הם מחליפים את כל הדיסק. העלות של זה הינה כפולה, מעל 700 ...

 

אז מה אתם אומרים, האם חיוני להחליף גם את הדיסק או שזה סוג של לקיחת כסף סתם :?:

 

לילה טוב

 

ניב

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out

פורסם

בשביל לתת תשובה מדוייקת יש -

 

(1)האם מורגשת רעידה בעת בלימה?

(2)לבדוק עם מד-זחיח(קליבר) את עובי הצלחת[דיסקים(לא דיסקיות שהן הרפידות)] ולהשוות למידת המינימום שמותרת לפי היצרן.

(3)להעיף מבט + אצבע(על צלחת קרה, זהירות זה חם) על הצלחת, האם היא נראית כמו קערית מרק? האם היא גלית?

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

ניתן גם ,במידה ועובי הדיסקים מאפשר זאת לחרוט אותם, כלומר להוריד את השכבה העליונה של הדיסקים עליה בד"כ מצתברים פגמים בגלל החום שנוצר בעת הבלימה, במקרה כזה ישנה חשיבות קריטית לאיש המקצוע שמבצע את העבודה. אני חרטתי (כלומר מוסך חרט בישבילי)דיסקים רגילים אני לא בטוח שדיסקים מתקדמים יותר,מאוררים או מחוררים ניתן לחרוט.

פורסם

הם טוענים שהם לא בודקים את הדיסק. מחליפים רפידות, מחליפים הכל...

 

 

המוסך הקודם החליף רק רפידות ודיסקיות.

 

אין רעידות, יש רעש קל מדי פעם .... נראה ישר

פורסם
הם טוענים שהם לא בודקים את הדיסק. מחליפים רפידות, מחליפים הכל...

 

 

המוסך הקודם החליף רק רפידות ודיסקיות.

 

אין רעידות, יש רעש קל מדי פעם .... נראה ישר

אני אשמח ללמוד פעם אחת ולתמיד מה ההבדל בין דיסקיות לרפידות ולדיסקים?

למיטב ידיעתי ברכבים עם מערכת בלימה שעובדת על עיקרון של רפידה נלחצת אל דיסק הרכיבים של כל צד בה הם:

קאליפר

בוכנה

רפידות בלם ודיסק, לפיכך לא ברור לי התיאור של "החליפו לי רפידות ודיסקיות"

מהן הדיסקיות?

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
אני אשמח ללמוד פעם אחת ולתמיד מה ההבדל בין דיסקיות לרפידות ולדיסקים?

למיטב ידיעתי ברכבים עם מערכת בלימה שעובדת על עיקרון של רפידה נלחצת אל דיסק הרכיבים של כל צד בה הם:

קאליפר

בוכנה

רפידות בלם ודיסק, לפיכך לא ברור לי התיאור של "החליפו לי רפידות ודיסקיות"

מהן הדיסקיות?

 

רפידות=דסקיות- הרפידות יושבות בתוך הקאליפר ונלחצות ע"י בוכנה כנגד הדיסק, וכך בולמות את הרכב.

דיסק=צלחת בילום- "בסיס" העבודה של הרפידות.

 

רפידות בלם ודסקיות בלם זה אותו דבר.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
לפני כחודש המיאטה שלי עברה טיפול במוסך הרגיל שלה. בטיפול החליפו את הרפידות הקדמיות (עם דסקיות ) ואמרו לי שבטיפול הבא יחליפו את האחוריות. הטיפול עלה 350 ש"ח בערך.

 

היום הייתי במוסך אחר שאמרו לי שהוא מקצועי באופן יוצא מהכלל למיאטות ושם שהתלוננתי על רעשי חריקה קלים אמר לי הבוחן שיש במוסך הזה כלל, שהם מחליפים רפידות הם מחליפים את כל הדיסק. העלות של זה הינה כפולה, מעל 700 ...

 

אז מה אתם אומרים, האם חיוני להחליף גם את הדיסק או שזה סוג של לקיחת כסף סתם :?:

 

לילה טוב

 

ניב

מה כל כך קשה להבין

המוסך מעוניין להחליף רפדים + דיסק!!!

לא כל כך מובן לי מדוע ,הרי לא מחליפים דיסק כל פעם שצריך להחליף רפד.

משונה מאוד .

 

יכול מאוד להיות (אני לא ראיתי את הרכב )וזה רק מחשבתי בלבד ,

שהמוסך מעוניין להחליף מפני שהדיסק בלוי/גמור /שחוק /מידרס לא ישר ...

 

ירון מאיר

פורסם

כמה בערך הבגל העלות בין צלחת ספורטיבית לצלחת המקורית?

והאם יש הבדל רציני בבלימה כאשר מחליפים את הרפידות הרגילות ברפידות ספורטיביות?

×
×
  • תוכן חדש...