Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הגה רועד


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8429 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ההגה שלי רועד במהירויות גבוהות(140+) בדקתי לחץ אוויר והוא תקין מה השלב הבא?

 

איזון גלגלים

------------------------

VR6 1997+ superchip

פורסם

התשובה נורא פשוטה :

 

אם ההגה רועד ב- 140+, אל תיסע 140 :wink::wink::wink:

 

ועכשיו ברצינות,

 

תבדוק את הגלגלים, במקרה שלי לאחד הגלגלים נוצר מין בלון לכיוון פנים האוטו מה שגרם לסטיה בהגה ורעידות (במקרה שלי כבר מהתחלת הנסיעה).

פורסם
ההגה שלי רועד במהירויות גבוהות(140+) בדקתי לחץ אוויר והוא תקין מה השלב הבא?

 

איזון גלגלים

 

כל כמה זמן מומלץ לעשות איזון גלגלים (רק כשההגה רועד?) וכמה זה עולה (ואיפה כדאי) ?

 

תודה,

ינון.

פורסם
ההגה שלי רועד במהירויות גבוהות(140+) בדקתי לחץ אוויר והוא תקין מה השלב הבא?

 

איזון גלגלים

 

כל כמה זמן מומלץ לעשות איזון גלגלים (רק כשההגה רועד?) וכמה זה עולה (ואיפה כדאי) ?

 

תודה,

ינון.

כל פאנצ'ר מאכר לא צריך לעלות הרבה סביבות 30 שקל

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

[ינון.

כל פאנצ'ר מאכר לא צריך לעלות הרבה סביבות 30 שקל

 

תדאג שיהיה ממוחשב (נתקלתי במישהו שרצה לעשות זאת ידנית) צריך לעשות זאת על כל ארבעת הגלגלים, במידה ולא עוזר יתכן ונדרש כיוון פרונט.

מה מצב הצמיגים שלך?

 

בהצלחה, דווח מה פתר את הבעיה....

פורסם
[ינון.

כל פאנצ'ר מאכר לא צריך לעלות הרבה סביבות 30 שקל

 

תדאג שיהיה ממוחשב (נתקלתי במישהו שרצה לעשות זאת ידנית) צריך לעשות זאת על כל ארבעת הגלגלים, במידה ולא עוזר יתכן ונדרש כיוון פרונט.

מה מצב הצמיגים שלך?

 

בהצלחה, דווח מה פתר את הבעיה....

 

שאלת אותי ????

אני לא צריך איזון כרגע, אין לי רעידות, גם לא ב-200+...

הצמיגים שלי בני שנה וחודשיים (כמו הרכב), והם בינתיים בסדר... מתחילים להשתפשף אבל אני אוהב את זה, קצת יותר פירפורים אבל הרבה יותר החלקות וזריקות.

 

ינון.

פורסם

ראשית התכוונתי כמובן לכותב ההודעה המקורית באשכול.

הטעות היא טעות של מתחילים, התכוונתי לתת ציטוט יפה כזה (בריבוע לבן) ולא כל כך הצלחתי..... :oops:

שנית (ולא בסדר חשיבות) בכל מקרה אני לא ממליץ לך לנסוע 200 קמ"ש, אומרים שזה גומר מהר את הברקסים לקראת העצירה ברמזור הבא....וברגע של רצינות, אני בהחלט ממליץ לך לנסוע בזהירות .

פורסם

גם לי זה קורה בטויוטה קורולה שלי שנת 95...

אצלי זה קורה במהירות של מעל 130 בערך... בגלל זה גם אני מפחד לעלות מעל למהירות הנ"ל.

מה הדברים שכדאי לי לבדוק??(לפי הסדר...)

"כל המצב רוח שפתאום עולה, כל המצב רוח בגלל הצינגלה"

http://members.cardomain.com/zingale

פורסם
ראשית התכוונתי כמובן לכותב ההודעה המקורית באשכול.

הטעות היא טעות של מתחילים, התכוונתי לתת ציטוט יפה כזה (בריבוע לבן) ולא כל כך הצלחתי..... :oops:

שנית (ולא בסדר חשיבות) בכל מקרה אני לא ממליץ לך לנסוע 200 קמ"ש, אומרים שזה גומר מהר את הברקסים לקראת העצירה ברמזור הבא....וברגע של רצינות, אני בהחלט ממליץ לך לנסוע בזהירות .

 

נראה לך שאני נוסע 200 או מהר יותר בכביש עם רמזורים ????? מה פתאום... רק בכביש מהיר (ורחב) וריק לגמרי או כמעט ריק.

בכל מקרה זה לא קורה כל יום, מידי פעם ואל דאגה אני זהיר.

ולגבי הברקסים, אם אני אצטרף בלימת חירום ממהירות 200 זה בכל מקרה לא יהיה טוב, אני בולם בעדינות בדרך כלל ויש לי אחלה בלמים שבעולם אז גם אין בעיה.

 

ינון.

פורסם
בכל מיקרה אין כבישים בארץ המותאמים ל140+

 

לכמה לדעתך מותאם חוצה ישראל?

חוצה שומרון?

איילון בקטעים הישרים שלו?

כביש החוף הבמקומות מסויימים?

לדעתי יותר מ 140 זה בטוח.

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם
בכל מיקרה אין כבישים בארץ המותאמים ל140+

 

נכון ולכן אף אחד לא משייט לאורך זמן במהירות גבוהה יותר, אולי קצת, 150-160 אבל זהו, מעבר לזה זה רק לפרקי זמן קצרים יותר, כך זה אצלי לפחות.

 

רק כביש ישר או כמעט ישר (עיקולים מאוד עדינים) וארוך מתאים לשיוט ב-200+ בכל רכב.

 

ינון.

פורסם

יש לבצע תחילה כיוון פרונט בעיקר עים הרכב קיבל מכה לא חייב תאונה מספיק כניסה חזקה לבור בערך 150 ש"ח

ולבסוף יש לבצע איזון גלגלים של כל הרביעיה על הרכב לא כל אחד עושה את זה ברר בפנצריות וזה חייב ליפטור את הבעיה

 

בהצלחה

MIKE 306

×
×
  • תוכן חדש...