רשום על הצמיג את המידה. גם את מידת הג'אנט שבמקרה של האונו היא בטח 13 - 14.
שיקח את המידה המלאה לדוגמא - 165/13/65 ויגיד שזה הצמיג שיש לו והוא מחפש
ג'אנט.
גיא, לא יותר קל להתסכל ברשיון רכב?
תחנות הדלק הן המקור האחרון שהייתי הולך לפיו, מה גם שהטבלאות הישנות
מפרטות מבחר קטן מכלל הגירסאות.
כך שלסמוך עליהם, בייחוד כשיש כאן את ספר הרכב של האוטו, נראה לי דבר
לא ממש חכם...
צודק, עזוב ת'טבלאות, הלחץ שאתה שם, הוא בחיים לא מה שנבדק בצמיג!
1. למה נראה לך שזה מעניין אותנו?
2. סימני פיסוק
3. חבל שלא נהגת
4. למה (לאלף אלפי עזאזלים) נראה לך שזה מעניין אותנו?
ואח"כ אתה מתפלא שמוחקים לך הודעות
רוני
קרעת אותי רוני, אלק, חבל שלא נהגת......
אבל אם אתם אומרים שיש לו כולה 16, אז מקסימום היה נכנס באיזה עמוד חשמל על המדרכה, עם הקוקינט.....