Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7525 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה עברתי לשימוש בשמן סינטטי מלא בצמיגות 5W40 של חברת ESSO בדרגת איכות SL.

 

הרכב הוא גולף שנת 2001 עם 42000 קילומטר ונסע תמיד על שמן מינרלי 15W40.

 

עברו שבועיים מאז שהחלפתי את השמן ונסעתי בקירוב 120 קילומטר וצבע השמן נראה משום מה נקי והצבע מעט חום.

כאשר רוקנתי את השמן המינרלי שהיה במנוע יצא שמן שחור, כמובן החלפתי גם מסנן לפני המעבר לשמן סינטטי.

האם הצבע שלו תקין ?

מהנדס

פורסם

אמרת מעט חום ?.... זה בסדר סע כ 500 ק"מ ואז תראה איך הצבע משתנה

 

ESSO SL הינו שמן מעולה :idea:

נניח ואתה נוסע במהירות האור מה יקרה אם פתאום תדליק אורות.....

איך הנהג של המפלסת שלג מגיע לעבודה ביום מושלג....

 

it's better to die on your feet than to live on your knees

פורסם

זה השמן שאני הולך לשים בהחלפת שמנים הבאה שלי.

דרך אגב... מאיפה קנית וכמה שילמת?

אני מחפש חנות שמוכרת השמן הזה במחיר טוב כבר לא מעט זמן (חוץ מאוטודיפו!)

×
×
  • תוכן חדש...