Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7532 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי אז עברתי לא מזמן את הטסט מלפני שבוע, בשיעורי נהיגה נהגתי על VW POLO דיזל ידני

ועכשיו עברתי לנהוג על פיאט פונטו ידני...

אז הבעיה היא שהכל כל ההרגשה של הקלאץ' ושל הנהיגה ממש שונה אני עוד לא מסתדר עם העברת הילוכים.

יש לכם איזה עצות בשבילי?

תודה

פורסם

סדר לך את הכיסא וההגה בצורה שהכי נכונה ונוחה וסע. אין מה לעשות . ככל שתיסע יותר, תתרגל יותר.

 

בהצלחה וסע בזהירות.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

אוקיי, הבנתי את מה שאתם רוצים להגיד.

זה בא עם הנסיון.

פשוט הקלאץ' מתנהג ממש שונה וזה דיי מפריע לי אני לא רגיל לזה.

תודה לכם

פורסם
אוקיי, הבנתי את מה שאתם רוצים להגיד.

זה בא עם הנסיון.

פשוט הקלאץ' מתנהג ממש שונה וזה דיי מפריע לי אני לא רגיל לזה.

תודה לכם

ברור שלא תרגיש בנוך (בנתיים) הרי בעצם מה שידעת ב 19 שעות נהיגה האחרונות שלך זה הקלאץ' של הפולו

אבל לאט לאט, כולם עברו את זה ואתה לא הראשון ולא האחרון

חוץ מזה מה אתה דואג למי שזה מפריע שיקוץ מעלייך אם הוא יכול, אתה קח את הזמן שלך תימצא את הנק' של הקלאץ' וסע בזמן שלך ואל תתרגש כשצופרים לאט לאט תרגיש שהזמן מתקצר

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם
אוקיי, הבנתי את מה שאתם רוצים להגיד.

זה בא עם הנסיון.

פשוט הקלאץ' מתנהג ממש שונה וזה דיי מפריע לי אני לא רגיל לזה.

תודה לכם

ברור שלא תרגיש בנוח (בנתיים) הרי בעצם מה שידעת ב 19 שעות נהיגה האחרונות שלך זה הקלאץ' של הפולו

אבל לאט לאט, כולם עברו את זה ואתה לא הראשון ולא האחרון

חוץ מזה מה אתה דואג למי שזה מפריע שיקוץ מעלייך אם הוא יכול, אתה קח את הזמן שלך תימצא את הנק' של הקלאץ' וסע בזמן שלך ואל תתרגש כשצופרים לאט לאט תרגיש שהזמן מתקצר

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

נו מה חדש

אתה לא יכול להרגיל את האוטו אליך

אז כדאי שתתרגל לאוטו

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

שמע אתה למדת על דיזל ונוסע עכשיו על בנזין..

הקלאץ בדיזל מאוד שונה מקלאץ בבנזין

ניחוש פרוע.. היית עושה זינוק רק עם קלאץ בשיעורים נכון? זה כי לדיזל יש יותר כוח "לדחוף" את האוטו..

בבנזין זה שונה אין לו את הכוח שיש לדיזל ופשוט מאוד צריך לתת טיפה גז, למצוא את הנקודת חיכוך ולהתאמן הרבה

×
×
  • תוכן חדש...