Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7539 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום
פורסם
והיא טורבו? כי אני לא יודע...

 

 

 

עידן

לא טורבו בוודאות. 1.6 עם 95 כ"ס .

לטורבו היו 132 כ"ס למיטב זכרוני.

רצה 10,000 על רכב שמור מאוד. (לפני 3 שנים בערך).

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
אל תצטט אותי סתם

אוטו שמור מאוד....

אני חושב שהוא לא נוסע...אני יבדוק...!

 

 

ביי

עידן

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם

יש אחת שדי בטוח שאינה טורבו במצב חדש בטיילת תל אביב חונה למטה ליד החולות

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם
מדבקות יכול להיות שנשחקו וכבר לא היו יפות אז הורידו לגמרי!

כמו כן גם פנסי הערפל, יכול להיות שנגנבו/הורדו.

משהו יכול לאמת שזאת רנו פואגו טורבו אמיתית?

אין לי מושג אם אילה מדבקות או צביעה אבל אני יודע שזה לא מדבקות מהסוג שאפשר לקלף.

אם תסתכל בתמונות שפירסמתי תראה שפנסי הערפל יושבים בתוך בית מיוחד בספוילר, את הבית הזה אני גם לא רואה בתמונות של האוטו המדובר.

עדיין, יכול מאוד להיות שזאת טורבו מאחר ורכבים כאלה נעו על כבישי ישראל.

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

חברה

 

גם אם מדובר בדגם הטורבו אין סיבה להיתרגש... למרות שהדגם לא יובא לארץ, ואולי בארץ ישראל הוא לא נפוץ, הרי שאין מדובר ברכב אקזוטי או משיכמו ומעלה.... וגם בתקופתו היה זנב לאריות, ודוגמה טובה כיצד קורבנות האופנה משלמות את המחיר....טורבו לא אמין, ומכונית טובה יחסית שרק ניגרם לה נזק תדמיתי ... יתקנו אותי המומחים (חן עדיין לא היתאושש מהמחלה) אבל אני לא זוכר מכונית טורבו אחת של שנות השמונים שהעמידה לה דור נוסף ומצליח...וזאת למרות שהטורבו היה מוכר עמוק בשנות השישים ואף שימש שנים במסגרת התחבורה הציבורית והמשאיות.... ותישאלו את דוב (קרודו).....רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

בכניסה לברטעה יש אחת כזו לפני תחנת הדלק מצד שמאל הרכב עם קיט ניפוחים

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

פורסם
יתקנו אותי המומחים (חן עדיין לא היתאושש מהמחלה) אבל אני לא זוכר מכונית טורבו אחת של שנות השמונים שהעמידה לה דור נוסף ומצליח...

מסכים שהפואגו לא מציאה מדהימה - אבל יש שאוהבים אותן - בפורום זה יש כאלה שאוספים מכוניות שאני לא מת עליהם - אבל זה לא משנה - הם נהנים - זה מה שחשוב.

 

מכוניות טורבו משנות ה-80 שהיצרנים המשיכו עם טורבו - 911. סובארו ומזדה

פורסם
בכניסה לברטעה יש אחת כזו לפני תחנת הדלק מצד שמאל הרכב עם קיט ניפוחים
מה ? איפה? איזה תחנת דלק בדיוק? אני עובר שם כל יום ולא ראיתי בחיים משהוא כזה.

דא"ג, מאיפה אתה?

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
מסכים שהפואגו לא מציאה מדהימה - אבל יש שאוהבים אותן - בפורום זה יש כאלה שאוספים מכוניות שאני לא מת עליהם - אבל זה לא משנה - הם נהנים - זה מה שחשוב.

 

מכוניות טורבו משנות ה-80 שהיצרנים המשיכו עם טורבו - 911. סובארו ומזדה

להשוות את הטורבו של הפורש מול הטורבו של הרנו זה כמו לשוות ביצים וחלב....הפורש מיוצרת בכמה גירסאות, כולל גירסת הטורבו שאינה עומדת לבדה כגירסה יחידנית, אלה כשידרוג דגם, ונימכרת בזכות דברים אחרים....סובארו XT לא המשיכה הרבה מעבר להופעתה בזירה... וגם במזדה עד כמה שידוע לי הכמיות לא רבות...יהיה נכון יותר להגיד שברכבי הדיזל, הטורבו משחק כשחקן משמעותי יותר... אבל עלה למגרש שני עשורים מאוחר יותר...ובא לפצות על חולשות אחרות של מנועי הדיזל-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

ראשית קבלו קישור:

 

היסטוריה הספורטיביות בישראל מאת: אילן פייביש

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=55470

 

הנקודה היהודית

__________________________________________________

הרנו פואגו (טורבו) , בנויה על ריצפה, ומכלולי הרנו 18 (טורבו).

רנו פואגו, היא למעשה גרסת קופה המבוססת על הרנו 18.

רק לידיעה: הרנו 18 טורבו היא מכונית הטורבו בנזין הראשונה בישראל,יובאה ב 1983.

__________________________________________________

בשנת 1984, יובאה ארצה ה רנו פואגו טורבו(הראשונה בצבע שחור). אגב קרסו דאגו לייבא בנוסף גם את גרסת הרנו 11 טורבו. יש להזכיר כי באותה תקופה נהנתה רנו מאהדה רבה בתחום המוטורי,ולא ישכחו את הפורמולה 1 מבית רנו , עם היסטריית מגדש הטורבו.

רנו פתחו את "שיגעון הטורבו" בישראל. הרנו 18 עומתה במגזין טורבו ז"ל בשנת 1983 מול הג'ולייטה. 1985, עומתה הפואגו טורבו (השחורה בציר 84') מול ה -XT טורבו של סובארו. כן הרנו 18 טורבו,וכך גם הפואגו טורבו,נחשבו למקדמי מכירות בישראל.

אך נמכרו במספרים בודדים עד מאוד. כיום נדירות אלה ששרדו .

נתונים הבדלה קוסמטיים בין הפואגו הרגילה ל גרסת הטורבו -עיינו בתמונות מצורפות.

מה גם כי הגה/ לוח השעונים שונה בין הפואגו הרגילה לטורבו- בה קיים שעון טורבו בנוסף ועוד'.

 

נתונים (יצרן):

מנוע: 1.6 ליטר טורבו

הספק: 125 כ"ס.

100-0 : 10 שניות

מהירות מירבית : 198 קמ"ש.

 

* ניתן לציין כי קרסו יבואנית רנו

כיום איננה מייבאת ולו מכונית ספורטיבית אחת לישראל.

 

*itsik170 - תודה שאתה מעדכן/מתצפת בעיניין רנו פואגו טורבו.

מעיניין לעיניין באותו עיניין-מי שראה פואגו טורבו ו/או

רנו 18 טורבו-אשמח באם תעדכנו אותי בה"פ.

 

אילן פ.

תמונה רנו שנות ה70 וה 80.gif

תמונה רנו פואגו טורבו 1984  מאחור.jpg

תמונה רנו פואגו טורבו שחורה 1984.jpg

אילן פ ייביש - turbo

פורסם
מה ? איפה? איזה תחנת דלק בדיוק? אני עובר שם כל יום ולא ראיתי בחיים משהוא כזה.

דא"ג, מאיפה אתה?

יניב

שלום יניב ראשית אני מחדרה

בכניסה לברטעה הפלסטינית מכיוון חריש בכביש החדש אתה פונה ימינה וממש בצד ימין לפני תחנת הדלק יש אחת כזו עם ניפוחים בהצלחה

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

×
×
  • תוכן חדש...