Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7543 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ..

אני לא בא לאף אחד בטענות, אבל אני חושב שהבחור מחפש פתרונות ולא ביקורות.

בכל אופן הייתי ממליץ, לאור זה שאתה לא מעוניין בסאב עוצמתי כזה, שד"א תצתרך "חתיכת" מגבר בשבילו, למכור את הסאב ולהביא סאב פחות עוצמתי,ואולי גם יותר מדוייק שתהנה ממנו יותר.

תנסה גם להתאים סאב למגבר הנוכחי שלך..

 

תחשוב ותשאל בפורום לפני ואנשים ימליצו לך מה לעשות בהתאם ..

 

שמעון.

מחפש מגבר 2 ערוצים, 100W ומעלה מבית איכותי בלבד.

להצעות שלחו לה"פ.

פורסם
אז עוד יותר גרוע, קנית ציוד שלא מתאים לא מבחינת הציוד ולא מבחינתך...

 

אם זה חזק מידי, אז למה אתה שואל?

אני לא אומר שאני לא מרוצה ...אני מאוד מרוצה ,אני רק אומר שאפילו עם המונו ה"קטן" הזה זה יכל להיות מוגזם
פורסם
שלום ..

אני לא בא לאף אחד בטענות, אבל אני חושב שהבחור מחפש פתרונות ולא ביקורות.

בכל אופן הייתי ממליץ, לאור זה שאתה לא מעוניין בסאב עוצמתי כזה, שד"א תצתרך "חתיכת" מגבר בשבילו, למכור את הסאב ולהביא סאב פחות עוצמתי,ואולי גם יותר מדוייק שתהנה ממנו יותר.

תנסה גם להתאים סאב למגבר הנוכחי שלך..

 

תחשוב ותשאל בפורום לפני ואנשים ימליצו לך מה לעשות בהתאם ..

 

שמעון.

קודם כל אני שמח שיש פה אחד בפורום שמבין שאנשים פותחים נושאים לעזרה ולא לקבל ביקורת

דבר שני ,אני לא רוצה להחליף אותו ,אני דווקה נהנה מהצליל שהוא מוציא לי עכשיו ...(שהוא על הכי נמוך )

הסאב הזה הוא באמת טיפה לא מדוייק אבל הוא חייה מטורפת ..

אין מכיר את החנות טוב ,אם אני רוצה מחר אני מחליף את הסאב לUD אבל אני לא רוצה

פורסם

שמעון.

פומה שאל הרבה שאלות. קיבל הרבה הצעות.

בסוף הלך לחנות שאני אישית מכיר טוב טוב. חבר טוב מעוד שלי הוא בין הבעלים של החנות. !

ועם כל הכבוד לחנות. ואני מכיר טיפה את פומה. החנות עשתה את מה שצריך מכרה לו ציוד.

 

הוא לא שאל מה עדיף. הוא שאל מה יכנס בתקציב. וחזק. אז נתנו סאב גדול. עם הרבה RMS.

אבל נתנו מגבר קטן. כי זה מה שנכנס לתקציב. ..

 

ופומה. נכון אני מוכר ציוד. אבל תגיד תאמת. כשחיפשת ציוד, אני התאמתי לך בין הרכיבים. מכל הבחינות. ולאן שלחתי אותך. לחפש בפורום יד שניה ולשאול את האנשים, שתשמע דעה נוספת..

 

אבל חנות לא רוצה שתעשה את זה. כי הם יפסיד אותך. ולכן הרבה חנויות מוכנות להוריד עוד טיפה ( שתחשוב שאתה לוחץ עליהם). ותקנה מיד. כדי שאתה לא תעשה סקר שוק לפני שאתה קונה.

 

וזה אני מעמין מה שקרה. או שאתה קבלת הצעה. וחשבת בבית. ואז קנית. ועכשיו אתה מחפש פיתרון.

ובטוח שיחליפו לך את הסאב לסאב יותר זול.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
שמעון.

פומה שאל הרבה שאלות. קיבל הרבה הצעות.

בסוף הלך לחנות שאני אישית מכיר טוב טוב. חבר טוב מעוד שלי הוא בין הבעלים של החנות. !

ועם כל הכבוד לחנות. ואני מכיר טיפה את פומה. החנות עשתה את מה שצריך מכרה לו ציוד.

 

הוא לא שאל מה עדיף. הוא שאל מה יכנס בתקציב. וחזק. אז נתנו סאב גדול. עם הרבה RMS.

אבל נתנו מגבר קטן. כי זה מה שנכנס לתקציב. ..

 

ופומה. נכון אני מוכר ציוד. אבל תגיד תאמת. כשחיפשת ציוד, אני התאמתי לך בין הרכיבים. מכל הבחינות. ולאן שלחתי אותך. לחפש בפורום יד שניה ולשאול את האנשים, שתשמע דעה נוספת..

 

אבל חנות לא רוצה שתעשה את זה. כי הם יפסיד אותך. ולכן הרבה חנויות מוכנות להוריד עוד טיפה ( שתחשוב שאתה לוחץ עליהם). ותקנה מיד. כדי שאתה לא תעשה סקר שוק לפני שאתה קונה.

 

וזה אני מעמין מה שקרה. או שאתה קבלת הצעה. וחשבת בבית. ואז קנית. ועכשיו אתה מחפש פיתרון.

ובטוח שיחליפו לך את הסאב לסאב יותר זול.

שמע ..אמירם (בעל החנות)הוא איש גדול ,הוא מצידו היה היום להרוס את הבנייה ולהחליף לי מגבר ,אבל אני מאוד מרוצה !

עוד לא ראיתי שום חנות בירושלים שנותנת שרות אמין כל כך ...כל מה שאמרת על החנות הזאת לא נכון ,הוא לא דחף שום דבר ,הוא נתן לי שרות שכל כך הייתי מרוצה !

היום אני יכל להגיד לך ,שהמגבר הזה מספיק כדי לגרום לי להנות מהקנייה

 

יום טוב

פורסם

אני לא אמרתי שהחנות לא בסדר.

אמרתי שהחנות התאימה את הציוד לפי התקציב שלך.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
אני לא אמרתי שהחנות לא בסדר.

אמרתי שהחנות התאימה את הציוד לפי התקציב שלך.

תתפלא

לא באתי עם תקציב קבועה

×
×
  • תוכן חדש...