Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7539 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום..

המגבר מאוד חלש ביחס לסאב שבחרת..

המגבר מוציא 400 RMS ב2 OHM !

הסאב הוא בעל התנגדות של 4 אום ולכן אינו מתאים כלל למגבר ..

חפש משהו אחר :)

שמעון.

מחפש מגבר 2 ערוצים, 100W ומעלה מבית איכותי בלבד.

להצעות שלחו לה"פ.

פורסם
שלום..

המגבר מאוד חלש ביחס לסאב שבחרת..

המגבר מוציא 400 RMS ב2 OHM !

 

הסאב הוא בעל התנגדות של 4 אום ולכן אינו מתאים כלל למגבר ..

חפש משהו אחר :)

שמעון.

א) תודה

ב) לצערי כבר הותקן

ג) אז איך הוא הצליח לשלב ביניהם ?

ד) האם זה יכל להיות הסיבה שאני מרגיש שהסאב בכלל לא קשור למוסיקה ולא משתלב נכון?

פורסם

סאב של 600 RMS ב 4 אום בעיה למצוא

קח 2 ערוצים חזק

http://www.cheaper.co.il/product.asp?productid=560&CatCode=166

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

אז תתחדש ותהנה...

 

למה אתה שואל שאלת התייעצות אחרי הקניה? מה הטעם?

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם
אז תתחדש ותהנה...

 

למה אתה שואל שאלת התייעצות אחרי הקניה? מה הטעם?

כי רציתי לדעת עד כמה הוא מנצל אותו

ב) יש לי אפשרות להגיד למרכיב שאני מחליף ,אבל זה חייב להיות דגם של קדנס

פורסם

אז למה לא רצית לדעתץ לפני הקניה אם בכלל כדאי לעשות את הקניה???

 

ותראה אם יש אפשרות לקנות איזה מגבר קאדנס שנותן לכל הפחות 2*100

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם
אז למה לא רצית לדעתץ לפני הקניה אם בכלל כדאי לעשות את הקניה???

 

ותראה אם יש אפשרות לקנות איזה מגבר קאדנס שנותן לכל הפחות 2*100

אחי אני מבקש עזרה...לשפר את ה"טעות" מה לעשות??

אם אני מבין נכון הסאב מחובר עכשיו ב2 אוהם?

פורסם

הסאב (אם הוא כמו הלינק ששמת) הוא 4 אוהם ולכן זה מחה שהמגבר יעבוד בו.

 

אם זה דגם שהוא אמנם זהה אבל שני סלילים זה יכול להיות 4 2 או 1 אוהם, אי אפשר לדעת מבלי הדגם (המדוייק).

 

בכל מקרה אם הוא 4 אוהם עדיף לך לקנות מגבר שני ערוצים שיתן לכל הפחות 2*100 עדיף יותר באיזור ה 150+.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם
הסאב (אם הוא כמו הלינק ששמת) הוא 4 אוהם ולכן זה מחה שהמגבר יעבוד בו.

 

אם זה דגם שהוא אמנם זהה אבל שני סלילים זה יכול להיות 4 2 או 1 אוהם, אי אפשר לדעת מבלי הדגם (המדוייק).

 

בכל מקרה אם הוא 4 אוהם עדיף לך לקנות מגבר שני ערוצים שיתן לכל הפחות 2*100 עדיף יותר באיזור ה 150+.

עדיף לחבר במקום המונו בלוק מגבר 4 ערוצים Z4000 ???

http://www.dealclick.co.uk/product/55834/Cadence-Z4000.php

פורסם

כן, המונו מוצהר 400ב 2 אוהם זה אומר שהוא סביבות ה 200-250 ב 4 אוהם והמגבר הזה הוא 300.

אבל עדיין אם הסאב שלך הוא 700 זה לא ידגדג אותו.

 

וזה בכלל בהנחה והוא באמת 4 אוהם ולא שני סלילים...

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

חבל שאתה לא מקשיב.

חנויות פחות איכפת להם מהשילוב. והם דואגות למכור.

בפורם הפוך דואגים לשילוב. ובזמנו שאלת חפרת הפכת. ובסוף נדפקת.

כי אתה לא מקשיב לאנשים הנכונים.

 

ואין יכולת לנצל את הסאב הזה בלי מונו חזק באמת!!

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
כן, המונו מוצהר 400ב 2 אוהם זה אומר שהוא סביבות ה 200-250 ב 4 אוהם והמגבר הזה הוא 300.

אבל עדיין אם הסאב שלך הוא 700 זה לא ידגדג אותו.

 

וזה בכלל בהנחה והוא באמת 4 אוהם ולא שני סלילים...

הוא סליל אחד

750 RMS

 

 

 

לסאונדמן:

 

סאונדמן אמר :

"ואין יכולת לנצל את הסאב הזה בלי מונו חזק באמת!!"

שבמיקרה אתה מוכר...

 

 

,צר לי להגיד לך אבל אני לא חושב שעשיתי טעות ,אם אני רוצה אני מחליף ב2 דקות את המגבר .. אבל להגיד לך את האמת ,אפילו עם המונובלוק ה"חלש" הזה אני חושב שהסאב מוגזם ..

פורסם

אז עוד יותר גרוע, קנית ציוד שלא מתאים לא מבחינת הציוד ולא מבחינתך...

 

אם זה חזק מידי, אז למה אתה שואל?

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

×
×
  • תוכן חדש...