Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6947 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למישהו יש ניסיון ?

איך האוטו?

עם איזה מנוע הוא מצוייד , וטורבו?

 

ואיך הוא בהשוואה לגולף GTI?

 

תודה מראש.. :)

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם

מנוע ה-1.8T המוכן של הקונצרן.

180 כ"ס, המנוע נמצא באודי TT ובדגם החזק של ה-A3.

הטורבו הוא ה-K3s

 

הגולף עדיפה מבחינת איכות תא הנוסעים ובאופן כללי אני אישית מעדיך את הגולף (עניין של טעם אישי)

ההנעה היא אותה הנעת 4motion מהגולף V6 (איננה הנעה כבועה לארבעת הגלגלים בדומה ל-סובארו או איבו אלא בעת הצורך שולחת כח לגלגלים האחוריים)

 

בתא הנוסעים של הליאון תמצא את הדש בורד של ה-A3 :)

פורסם

חזקה יותר מהגולף בביצועים (180 במקום 150 כ"ס) ו"קשיחה", מה שמתבטא בנוחות נסיעה פחות טובה, אבל גם בפחות זווית גלגול ונדנוד בפניות. לתחושתי גם ההיגוי חד ועם מעט יותר רגיש. חלק מהמכוניות שנמכרו בארץ הגיעו עם הנעה 4X4 חלקית (האלדקס), אבל היו גם כאלה שנמכרו רק עם הנעה קדמית, בעיקר בשנים האחרונות.

 

בסופו של דבר היא מהנה וספורטיבית יותר מהגולף, גם אם לא קראים לה GTI.

פורסם

תודה רק לארק.. ועוד שאלה

 

התבטאות של ה 180 כח סוס

 

היא רק מהחלפת הטורבו ל K03S

 

או שגם המנוע יותר מחוזק?, שוב תודה .

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם

חוות דעת על הליאון טורבו 4X4 שלנו-

 

האוטו אצלנו משנת 2002 (ז"א יד 1), אימא שלי היא הנהגת הראשית על האוטו, ואני ואבי המשנים!

האוטו חזק מאוד, יש לאוטו זמינות כוח מצוינת, שיא המומנט מגיע מ-1850 סל"ד.

לדעתי, ממה שאני יודע המנוע של הליאון והגולף שונה, הם לא זהים לגמרי, הליאון אוחזת נהדר ומושכת מכל הילוך כאילו היא בכלל לא מתאמצת, היא טורפת עליות בלי מלח.

שתי החסרונות שלה, ולדעתי היחידים שלה, זה שהיא לא מתקשרת (ההגה כמו הגה של פלייסטישן) ושבסל"ד גבוה ז"א מ7K ומעלה היא כבר לא "נושמת" כ"כ טוב, אבל היות והיא מתחילה את שיא המומנט

ב-1850 זו לא כ"כ מגרעה, אולי קצת מהכיף גורע, אבל מהביצועים לא!

בעזרת צ'יפ אחד אתה יכול להעלות את ההספק ל-220 כ"ס ובלי לשנות שום כלום במתלים וכו, האוטו עומד בלחץ יפה מאוד (שלנו סטנדרתית, אני מדבר עם חברים עם ליאון טורבו 4X4 עם צ'יפ שלהם מחזיקה טוב מאוד בלי שום שינוי).

האוטו מראה אמינות טובה מאוד, וצריכת הדלק גם כן שפויה.

היא יותר חזקה בהרבה מהגולף GTI, ואפשר להפוך אותה בכלל לחיה רעה.

כמו כן, לדעתי, יש לה עיצוב ממש ממש יפה, אני אוהב מאוד את העיצוב של הליאון!

מבחינת נוחות, היא יחסית נוחה מאוד, המושבים תומכים, יש מקום מאחורה ל-3 אנשים קטנים או 2 גדולים.

הנה תמונות של הליאון שלנו להמחשה:

הקטנה לאון.jpg

הקטנה לאון2.jpg

הקטנה לאון3.jpg

פורסם

זאת לא שלכם למכירה עם ה 30 אלף קילומטר??

בכל מקרה תודה רבה על ה"סיקור" :)

אבל ירדתי מהליאון.. אין שוק , אין ביקוש , יהיה קשה למכור אחרי זה...

אם אני לא אמצא GTI

אני יעבור ל E39- 528

או E46 - 328 קופה

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם

לא, זאת לא שלנו, לשלנו יש יותר ק"מ ;)!

ואנחנו לא מוכרים :).

רק שתדע שלאוטו הזה יש שוק טוב מאוד, והן נמכרות מהר מאוד, אם לא כמו GTI, ואף יותר!

בכל מקרה שיהיה לך בהצלחה.

עריכה- אולי אני קצת שונה ממך, אבל לדעתי לא קונים אוטו על למכור, קונים אוטו לנהוג, לכיף!

מכיר את הפתגם "חיים רק פעם אחת"?

תחשוב על זה.

פורסם
אבל ירדתי מהליאון.. אין שוק , אין ביקוש , יהיה קשה למכור אחרי זה...

עם טיעונים כאלו, עדיף לקנות לאנטיס 1.6, לבנה אוטומטית :roll: .
שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
פורסם
עם טיעונים כאלו, עדיף לקנות לאנטיס 1.6, לבנה אוטומטית :roll: .

אם אתה מאלו שאוהבים לקנות מכוניות כגון סאב וולבו , ועוד רבות וטובות ב 300 אלף שקל

 

ואחרי שנתיים למכור ב 180 , אז תהנה לשפוך את הכסף.

 

אני לא אלך לקנות אוטו ב 90 אלף, שאחרי שנה שנתיים יעשו לי טובה אם ייתנו 50.

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם

כי הכסף בא מאבא שלי, אתה לא חושב שגם הוא צד בעניין?

זה גם החלטה שלו אחרי הכל..

הוא גם לא יירצה להפסיד 30-40 אלף אחרי שנה שנתיים..

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם

תסכים איתי , שיש מכוניות שמאבדות ערך, ויש מכוניות שמאבדות ממש ערך...

כמו וולבו S80 T6

שנת 99 עלתה 330 אלף שקל עם כל התוספות

שנת 2002 נמכרה בכמה?

160 אלף , אתה שומע טוב?

 

עכשיו אתה כבר יכול למצוא שנת 2000 ב 110 אלף שקל ואפילו בפחות מזה.

 

הליאון, אין לה ביקוש , השוק שלה על הפנים.. למרות שהוא רכב מעולה לטעמי!

 

אבל אני אלך על בווארית וזהו :)

Greddy Type S - טעם החיים 8)

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6947 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...