Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7544 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

a few samples

Picture 216.jpg

Picture 220.jpg

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אכן תומר שמי, ואני לא כ"כ יודע מה לעשות עם עצמי.

עוד שבוע תהיה לי כלה, ומה לעשות זה הולך להיות רע.

תומר לילדים בני 16 מקשיב, איך להסתיר אתרי פורנו שהאישה לא תדע.

כמו כן יש לי סיבוכים, איזה שתיה וקישוטים להשים על הגרוטעה בדרך לנישואים!

 

אכן תומר שמי, אני בחור מצחיק אך קצת שרוט.

תוקע נאדים רטובים במבחנים באולם הספורט.

הבוס שלי לא רוצה שאקציף לו את הקפה, זה אולי בגלל שהוא יודע מה בדיוק קורה.

סמים אני מכניס לשתיה, ואחרי זה עוד מדבר על פטריות הזיה בפורום, חכו שניה ותקבלו גם הקצפה.

 

:beerchug: לחיי תומר הדר הבחור הכי מוזר!

פורסם

לגבי השאלה המקורית.

ללא ספק הסגולות נותנות הכי הרבה הזיות שאפשר לבקש.

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם

תנסה פטריות אדומות עם נקודות לבנות - אם הן נראות טעימות, תהיה בטוח שהן עושות לך משהו רע...

 

הבעיה היא שאני לא בטוחה בדיוק מה הן עושות. מקסימום, תגיע למיון... :D

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
שלום חברים, לי תומר קוראים,

עוד שבוע לי נגמרים החיים

כן מה לעשות, אני מתחתן

ובאלכוהול לי שום מושג אין

 

הפעם האחרונה ששתיתי היה באיזה פאב

ישבתי עם אשתי לעד אז הזמתי סודה קלאב

עכשיו אני צריך אותכם, חברי פורום יקרים

שתגידו לי דחוף איך משכרים תחברים

 

אז תקשיבו עכשיו שואל אני אותכם

ילדים בני 16 שעוד לומדים לאונן

זה מה שקורה שתותח כמוני עומד להתחתן

רק עוד רגע, מהכוס תא אני לוגם

 

:-)

:roflmao::hihi:

 

אלון אתה שוכח שלתומר מותר....מה שלאחרים אסור

MITSUBISHI GALANT SPORT

פורסם

תומר, סיכמת יפה את השירשורים בשנה החולפת.

ובדרך שברת את עידן עם שיר הדה-שבו שלו.

עכשיו כבר יש שני שירים שיצאו מכאן.

משכנתא זה קל

פורסם
... תגיע למיון... :D

זו את עם השמות המוזרים לפיטמות שתומר שר עליה ? :shock:

 

וואלה ... יש לך מועדון מעריצים מכובד ... הם חברו לחברי מועדון פוקימון .

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

"תומר,אתה לא רק סטלן. אתה גם חרא של משורר. אנשים כמוך, שאינם רואים מעבר לקצה האף הPARTY שלהם ואינם נוקטים עמדה, הורסים את החבר'ה, ואת אביהו מדינה"

 

דרך אגב,

צריך עזרה דחחחחחחווווףףףףףףףףף !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

האשך הימני שלי גבוה יותר מהאשך השמאלי שלי....האם אתם ממליצים לעשות ניתוח?

רוי

פורסם

דרך אגב,

צריך עזרה דחחחחחחווווףףףףףףףףף !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

האשך הימני שלי גבוה יותר מהאשך השמאלי שלי....האם אתם ממליצים לעשות ניתוח?

רוי

מה, יש לך רק 2 אשכים ? :shock:

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.


×
×
  • תוכן חדש...