Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קצר במאוורר של הרדיאטור


guy_m
שימו לב! השרשור הזה בן 6828 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם!

בעייה בפונטו 96

כאשר מדליקים את המזגן ברכב הפיוז של המאוור של הרדיאטור נשרף

זה קורה רק כאשר המנוע מתחמם והוא צריך להתחיל לפעול.

חשבתי שהמאוור מקצר אך ניתקתי אותו ועדיין הפיוז נשרף.

יש לציין שהמאוור עובד רגיל בלי להדליק את המזגן.

עזרו לי בבקשה

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נא השלם פרטים נוספים:

איזה פונטו (55, 60, 75, 90) ואיזה מזגן ברכב, מקורי פיאט או ישראלי של "רסקור"?.

לפי זה אולי אוכל לכוון לפתרון הקצר.

כמ כן מהיכן אתה בארץ?.

בברכת חג שמח - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשוב לדעת איזה מזגן במכוניתך כי מע' מאורר הרדיאטור שונה ביניהם ותדע איזה מזגן מותקן לפי סימן זה:

1. מזגן מקורי - למאורר הרדיאטור והמתג שלו 5 מצבים, 0 כבוי ו מהירויות סבוב 1,2,3,4.

2. מזגן ישראלי - " " " " 4 " 0 כבוי ו מהירויות סבוב 1,2,3 בלבד.

נא בדוק ועדכן איזה מזגן במכוניתך.

כמו כן נא הבהר, האם נתיך המאורר נשרף רק כשהמזגן פועל ואיזה נתיך והיכן הוא נמצא.

בברכת חג שמח - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי ההסבר שלך המזגן ישראלי

 

הנתיך נשרף רק כאשר המזגן דולק והמנוע חם זאת אומרת שהרטרמוסטט נותן פקודה למאוורר לעבוד

הנתיך נמצא בקופסת נתיכים בתוך הרכב (השמאלי תחתון) לפי ספר רכב הנתיך מחובר רק למאוורר של הרדיאטור הראשי.

תודה וחג שמח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באופן נורמלי הנתיך הנו רק למאורר הרדיאטור ובהתקנת מזגן ישראלי (רסקור) לא בוצע בו כל שנוי אלא הוסיפו מאורר נוסף, קטן, למעבה המזגן הנמצא בצד ימין של הרדיאטור והפקוד להפעלתו הנו נפרד.

אות הפעלת מאורר הרדיאטור הנו מינוס או מאלמט הרדיאטור (חום מנוע) או ממסר פקוד נוסף של מע' המזגן. לא ברור כיצד יתכן שהקצר קורה רק כשהמזגן פועל כי לא נראה קשר בין הדברים ואם יהיה קצר בין חוטי המאורר אז הוא יקרה גם בפעולת המאורר מחום מנוע כשהמזגן כבוי. אולי בוצעה איזו עבודת קומבינציה חשמלית שאותה איני יכול לראות דרך המסך והמקלדת.

אם יש לך פקס כתוב לי מספרו ואשלח לך שרטוטי מע' מזגן "רסקור" ושרטוטי מע' מאורר הרדיאטור המקורית של פיאט ובהם תוכל להעזר אתה או חשמלאי רכב היודע לקרוא שרטוטים.

הערה: יש מספר קטן של מכוניות משנתון זה שהורכב בהם מזגן של "אלכס" או של DIAVIA

בהתקנה מקומית ישראלית ומע' מאורר הרדיאטור כמובן שונה בהם.

בברכת חג שמח - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6828 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...