Jump to content

guy_m

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

הנקודות של guy_m

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. לפי ההסבר שלך המזגן ישראלי הנתיך נשרף רק כאשר המזגן דולק והמנוע חם זאת אומרת שהרטרמוסטט נותן פקודה למאוורר לעבוד הנתיך נמצא בקופסת נתיכים בתוך הרכב (השמאלי תחתון) לפי ספר רכב הנתיך מחובר רק למאוורר של הרדיאטור הראשי. תודה וחג שמח
  2. זו פיאט פונטו sx 75 ואני חושב שהמזגן מקוריאני גר בבאר שבע מקווה שהפרטים יעזרו תודה רפי
  3. שלום לכולם! בעייה בפונטו 96 כאשר מדליקים את המזגן ברכב הפיוז של המאוור של הרדיאטור נשרף זה קורה רק כאשר המנוע מתחמם והוא צריך להתחיל לפעול. חשבתי שהמאוור מקצר אך ניתקתי אותו ועדיין הפיוז נשרף. יש לציין שהמאוור עובד רגיל בלי להדליק את המזגן. עזרו לי בבקשה תודה
  4. שלום לכולם! יש לי פורד פוקוס 2001 ויש לי בעייה ,כאשר אני מניע את הרכב הטורים של הרכב עולים ויורדים עד שהם מתאזנים למצב הרגיל. לפעמים קורה שהרכב נכבה מיד לאחר ההצתה. החלפתי את הפלגים חשבתי שזה יפתור את הבעייה. אנא עזרו לי תודה
×
×
  • תוכן חדש...