Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7590 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אתן דוגמא קטנה, לא אותו מקרה אבל אותה הפואנטה:

 

הפיג'ו 205 ראלי שלי היא מכונית שמושכת להרבה אנשים את העין. למי שלא רואה אותה עוברת לידו ברחוב, הוא בד"כ שומע אותה (אגזוז מקורי לחלוטין, זה הקרבורטורים אני נשבע! :-P). כך או כך, הרבה פעמים קורה שאנשים מתשאלים אותי לגבי הרכב. שאלות כמו "כמה צילינדר?" או "איזה טורבו יש בפנים?" הן נפוצות למדי ומידי. אל אלו אני בד"כ לא מתייחס או משתעשע בתשובה ("האמת שיש פה מנוע V8.....בבגאג' !"). אבל גם לרבים משאלות ה"מוכר? מוכר?" אני עונה מיד בשלילה, אפילו שהרכב מפורסם בימים אלו למכירה בפורום (ללא שום שלט על הרכב). למה ? לא כי אני לא רוצה למכור, כי אם פרסמתי אז כנראה שאני רוצה. אלא בגלל שאופן הפניה שלהם מראה על רמת הרצינות שלהם. אם בא בנאדם ושואל שאלה רצינית, ונראה שהוא רציני אז אני שמח להסביר ולהראות לו. אבל אם בא מישהו שהרכב נראה לו יפה בעין, ושואל שאלות ללא שום מושג מה משמעות התשובות עליהן, אז מה הטעם ?

גם כשאני בא ושואל מישהו שאלה על המכונית שלו במפגשי מכוניות או במפגש אקראי, והוא מסרב לענות או מתחמק, אני קודם כל שואל את עצמי איך הייתי מתייחס במקומו. בכל זאת אלו שאלות כמעט אישיות (הרכבים שלנו הם כמו בני משפחה בשבילינו), ולא כל אחד ירצה לחלוק מידע. אם הבנאדם פשוט מחליט להיות גס רוח, אז שיהיה לו לבריאות ושילך לחפש...

לגבי השושואיסטים בפרט, אלו אנשים עם חסכים ריגשיים שאני לא יודע מה מקורם, אך זו ללא ספק בעיה ממשפחת הפאראנויה.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

×
×
  • תוכן חדש...