Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7591 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם כן אז איפה וכמה זה יעלה ?

לפני כמה שנים במוסך הונדה-וולוו "הרץ" בלוד הוחלף גג לS2000 .

שאלתי את החבר שלי שעבד במחלקה מה המחיר והוא אמר משהו כמו +20000 .

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם
לפני כמה שנים במוסך הונדה-וולוו "הרץ" בלוד הוחלף גג לS2000 .

שאלתי את החבר שלי שעבד במחלקה מה המחיר והוא אמר משהו כמו +20000 .

סתם מסקרנות,

למה הוחלף הגג?

וונדליזם שנעשה, או בעיה כלשהי?

Back to the original - NC again.

פורסם

האם ההארדטופ אחרי ההתקנה הופך להיות קבוע או שאפשר להסיר אותו אחרי עונת הגשמים ולהתקין שוב

פורסם
האם ההארדטופ אחרי ההתקנה הופך להיות קבוע או שאפשר להסיר אותו אחרי עונת הגשמים ולהתקין שוב
אפשר להסיר אותו בעשר דקות....הבעיה היחידה זה לא ההסרה שלו זה איפה לשים אותו...אם אתה בבית עם מחסן אין לך בעיה אפילו כל ערב לפני שאתה יוצא להוריד אותו אם בא לך
פורסם

אני נוסע עם גג פתוח בכל שעה נורמלית מבחינת חום או קור (גם בלי גשם האוזניים שלך יכולות לקפוא בקור - ראה נסיעה שלי בדצבמר - שש וחצי בבוקר עם גג פתוח.

 

אבל אני יכול להבין למה אנשים רוצים גג סגור וזה בעיקר בקטע של ואנדליסטים בשילוב חורף. אצלי כבר הספיקו לפרוץ לאוטו ולסרוט את הרכב מקינאה. כל פעם שאני מגיע לרכב אני מסתכל טוב טוב אם לא עשו לי משהו. המון פעמים אני מעדיף להשאיר את הרכב עם אזעקה וגג פתוח רק מהפחד שיהרסו לי את הגג (אין מה לגנוב בפנים ואני עושה זאת רק במקומות ציבוריים בשעות שיש אנשים).

 

בחורף שקר ואי אפשר להשאיר גג פתוח, אם הייתי גר במקומות מועדים לפורענות (בת ים, חולון, יהוד, לוד ועוד הרבה ערים "כאילו" מתורבתות) אני יכול להבין אנשים שמעדיפים לשים גג סגור.

 

סך הכל אני לא אשים גג סגור כיוון שגם בחורף יש הרבה מצבים נהדרים ליום נעים וחבל, חבל להיות כלוא בפנים שאפשר להרגיש את העולם :-)

פורסם
סתם מסקרנות,

למה הוחלף הגג?

וונדליזם שנעשה, או בעיה כלשהי?

פגעו לו בגג פעם אחת בפעם שנייה או שלישית הוא החליט להחליף לקשיח.

זהו.

 

יהוד דווקא לא עיר ונדליסטית לא ברובה....

 

ולוד ? לוד הריי היא פנינה :D

האיש לא היה מלוד.למרות שאני מסכים איתך איפשהו.

זהו.

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם
פגעו לו בגג פעם אחת בפעם שנייה או שלישית הוא החליט להחליף לקשיח.

זהו.

 

האיש לא היה מלוד.למרות שאני מסכים איתך איפשהו.

זהו.

 

זהו?!

אתה בטוח?! ;)

אלירן לוק

Citroen ZX Volcane

למכירה :(

0526599998

×
×
  • תוכן חדש...