Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7594 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום שמתי לב שהטוויטר של הקומפוננט שלי לא עובד אחד כן אחד לא....

מה אפשר לעשות בנוגע לזה?

ומה יכולה להיות הסיבה לזה?

תודה מראש..

אלון

© =============== > HU © Pionner DEH-5750MP

© === > Amp © Platinum V12 + Blaupunkt Bsx240

© =============== > Sub © Lanzar MAX-12Dual

© ========== > Componet Rear © Lanzar 6.5" VX6C

© ======= > Componet Front © Magnat 5.25" Bp-2130

פורסם

LANZAR VX6C 6.5'' 120RMS

פעלו על מגבר של פלטיוניום 1000W

© =============== > HU © Pionner DEH-5750MP

© === > Amp © Platinum V12 + Blaupunkt Bsx240

© =============== > Sub © Lanzar MAX-12Dual

© ========== > Componet Rear © Lanzar 6.5" VX6C

© ======= > Componet Front © Magnat 5.25" Bp-2130

פורסם

קניתי תקומפוננט ב 400 שקל שווה להשקיע עוד 100 שקל על טוויטר.. לא מאמין. שכדאי.

עוד מישהו..

© =============== > HU © Pionner DEH-5750MP

© === > Amp © Platinum V12 + Blaupunkt Bsx240

© =============== > Sub © Lanzar MAX-12Dual

© ========== > Componet Rear © Lanzar 6.5" VX6C

© ======= > Componet Front © Magnat 5.25" Bp-2130

פורסם

ואפשר לחבר אותם לקרוס של הקומפוננט האחרים?

 

למשל הטויטרים האלה

http://www2.zap.co.il/model.asp?model_id=14855

© =============== > HU © Pionner DEH-5750MP

© === > Amp © Platinum V12 + Blaupunkt Bsx240

© =============== > Sub © Lanzar MAX-12Dual

© ========== > Componet Rear © Lanzar 6.5" VX6C

© ======= > Componet Front © Magnat 5.25" Bp-2130

פורסם

אז תעזור לי תן לי הצעה...

חשבתי ללכת על עוד קומפוננט לקדימה ואלה להעביר לאחורה...

אז אולי להישתמש רק ב וופר שלהם ובקדימה להישתמש בכל הסט אפשרי?

© =============== > HU © Pionner DEH-5750MP

© === > Amp © Platinum V12 + Blaupunkt Bsx240

© =============== > Sub © Lanzar MAX-12Dual

© ========== > Componet Rear © Lanzar 6.5" VX6C

© ======= > Componet Front © Magnat 5.25" Bp-2130

פורסם

אתה יכול להשתמש בו כ"מילוי אחוריי" - רק מידבס דרך הקרוס ובלי הטוויטר.

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

פורסם

אני חושב שניתן למצוא טויטר חדש , תואם בדיוק למה שנשרף ,

לא חסר חברות גנריות שמייצרות טויטר כמו של לנזר,

(תנסה מגנט, רד-סאונד {לא מה שבתמונה},פייל).

ZZR

×
×
  • תוכן חדש...