Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד לקוח מרוצה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7565 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום בערב הרכב של צ'ארפאדו (שחר) - חברנו לפורום

קיבל ווקס.

 

התוצאה: מזדה 3 שחורה, בעלת אפקט מראה היסטרי :-P

 

קבלו המלצה חמה על הקארפלאן לצבע מטאלי, עולה 30 ש"ח.

 

סליחה על התמונות הגרועות

היה מחסור בתאורה.

 

תקבל בוק ביום אחר :wink:

 

בדרך גם קיבלנו הצעות עבודה מהשכנים :lol:

mazda 3.JPG1.jpg

mazda 5.JPG1.jpg

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
נראה יפה,אני מתאר לעצמי שבמציאות היא הרבה יותר בוהקת!

בהחלט

תראה אותה מחר :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

פששששש...איזה הברקה...למישהו יש מסרק, אני רואה את השבונצים שלי על האוטו :lol:.

 

כל הכבוד אוראל, קבל ח"ח על ההברקה ועל זה שאתה חבר טוב!

מתי אתה תרחוץ לי את הטיגרה?

;).

מזדה 3 מנוע 2000 יפה יש לחבר שלך!

פורסם

יצא יפה מאוד כל הכבוד!!

 

גם שאני עושה לאוטו שלי ווקס אני מקבל הצעות עבודה מהשכנים או הצעות למכירת הרכב.

 

שכן 1: "כל הכבוד.. אחלה ווקס עשית היום. רוצה לעשות גם לשלי??"

שכן 2: "אני רואה שאתה משקיע באוטו.. כל הכבוד! רוצה לעשות גם לשלי?!"

שכן 3: "אין כמו לרחוץ את הרכב לבד. כמה אתה רוצה על רחיצה?!"

 

יש גם את ההולכי רגל שרוצים לקנות את האוטו או מתלחששים:

 

הולך רגל 1: "תראי איך הוא מבריק את האוטו!"

הולך רגל 2: "תראה איך בן אדם משקיע באוטו. אונו זה אוטו טוב" (ממש.. חח)

 

בכל פעם שאני רוחץ את האוטו (פעם בשבועיים) או עושה לו ווקס (פעם בחודשיים) תמיד יש את אלו שרוצים לקנות את הרכב.

יום אחד קיבלתי 3 הצעות קנייה של הרכב שונות!

פעם אחת נהג נסע לו בכביש, ראה את האוטו, חזר רוורס, עצר את כל התנועה רק כדי לשאול אם אני מוכר..

פורסם

עוד המלצה: יש לכם חישוקים ואתם מתקשים להוריד את כל אבק הבלימה - פשוט תיקחו מטלית

תשימו מעט ווקס עליה ותעברו חישוק חישוק... התוצאה מוצגת באחת התמונות :-)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

יובל, מדובר בקארפלאן המטאלי (בקבוק ירוק, 375 מ"ל)... אתה מתכוון לקארפלאן טפלון (בקבוק שחור, 500 מ"ל)... שניהם ווקסים מדהימים באיכותם.

 

נרכש באוטודיפו.

 

שחר ושאר החבר'ה יעידו איך הפביה מבריקה :-D

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אני לא מבין ממש, אם פרסמת הודעה שעשית ווקס לאוטו, למה שתי התמונות הן

של הג'נטים?

 

ד"א, מתי אתה עושה לאור וקס, הוא אמר לי לבקש ממך שתעשה לו ווקס, אבל הוא לא דיבר

על הג'סטי...

Race Smart

פורסם
אני לא מבין ממש, אם פרסמת הודעה שעשית ווקס לאוטו, למה שתי התמונות הן

של הג'נטים?

 

ד"א, מתי אתה עושה לאור וקס, הוא אמר לי לבקש ממך שתעשה לו ווקס, אבל הוא לא דיבר

על הג'סטי...

יותם, אלה התמונות הכי טובות שיצאו מהתת תנאים שהיו.

מקווה שמחר יהיו תמונות ברורות.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

כן אוראל מתי תעשה וואקס? כבר חודש אתה מבטיח להבריק לי את האוטו ואתה מתחמק!

 

אתה לא חבר אמת

 

וחברס מי שרוצה את קאר פלן (אין יותר באוטודיפו ואייס) השחור עם הטפלון ניתן לקנות אצל היבואן (נדמה לי 40 ש"ח) ליד בית סובארו בת"א ברחוב המסגר.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
כן אוראל מתי תעשה וואקס? כבר חודש אתה מבטיח להבריק לי את האוטו ואתה מתחמק!

 

אתה לא חבר אמת

 

וחברס מי שרוצה את קאר פלן (אין יותר באוטודיפו ואייס) השחור עם הטפלון ניתן לקנות אצל היבואן (נדמה לי 40 ש"ח) ליד בית סובארו בת"א ברחוב המסגר.

אני מתחמק? אתה כל יום יש לך תירוץ אחר :?

תבוא!

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 


×
×
  • תוכן חדש...