Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7601 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במכיר הזה זה מחיר של שני פולסים בלי הנחה....

ואם זה פולס אחורה ודוטק קדימה

אז יש מצב למרות שתאחלס זה לתת את הפולס כמעט במתנה

פורסם

עוד שאלה

יש לי דרך להסתכל על הרמקול עצמו כיאילו על השחור ולדעת אם זה הפולס או הדוטק ..

(אני מדבר על הוופר)

כי אני לא יודע לפרק את כל הדלת כדי להסתכל על האחורה של הרמקול ... אני יודע לפרק רק את הגריל

איך שלא יקראו לזה..

פורסם

הוא גם עשה לי את ההנחה כי קניתי את המגבר ממנו ולא מהדיוטי ...

אמרתי לו שמע אני רוצה לסגור את כל המערכת אצלך

אז בוא נעשה ככה אני יקנה את הגיי בי אל ..

ב1200 במקום ב900 בדיוטי

ואתה תתן לי את ההם ב1100 ...

פורסם

כן....על הוופר של הדוטק רשום MOREL בלבן...במרכז,

על הפולס לא רשום כלום הוא חלק !

http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=35452

אם תסתכל במרכז המרקול יש את הלוגו של מוראל - זה דוטק...לפולס אין כלום הוא חלק לחלוטין שחור

פורסם

האוטו לא פה :(

אבל זכור לי שהסתכלתי פעם דרך הגרילללל

ולא ראיתי שום מוראל .. בלבן ...

פורסם

אם זה היה שחור חלק אז זה הפולס וגם הגיוני שזה הפולס כי אין תאחלס סיבה שיהיו לו סטים של מיד דוטק וטוויטר פולס

פורסם

חשבתי שאולי הוא הביא לי את הוופר של הדוטק ..

ואת הטוויטרים של הפולס

כי הוא יכול למחור אותם אחרי זה בנפרד..

אפשרי לחבר את הטויטר של הפולס לוופר של הדוטק?

 

ומה יש ערכה כזאת שהוופר של הדוטק בא עם הטוויטרים של הפולס???

פורסם

אין ערכה כזאת...אם הוא עשה את זה, זה כדי שישאר לו זוג טוויטרים של דוטק ביד...ומחר הוא ימכור למישהו סט של וופר פולס עם טוויטר דוטק במחיר קצת מוזל ולא יגיד לו בכלל שזה לא דוטק

אתה מבין ? אם הוא עשה את זה הוא מוכר פה פעמיים דוטק במחיר של פעם פולס פעם דוטק....

 

וכן אפשרי

פורסם

שחכתי לגמרי למה פירסמתי את ההודעה הזאת..

אני יפרט יותר על הבעיה..

שאני מגביר אז הטוויטר מפסיק לעבוד ..

אני מנמיך מחכה איזה כמה שניות והוא חוזר לעבוד אם אני נשאר על גבוה הוא לא יחזור ..

לפחות לאיזה 20 שניות.

לא חיכיתי יותר תמיד הנמכתי..

יכול להיות זה בגלל הטוייטר? של הפולס

ושאני יחליף למה שאמור להיות לי זה יפסיק ???

×
×
  • תוכן חדש...