Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7604 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום,

בקשר לבעיית הגמגום והמחנק- אני יפתור את זה- זו לא מה שמטריד- זה הצ'וק.

הבעייה היא התחממות המנוע...

החלפתי לתרומסטט שנפתח ב-72 מעלות על פי המלצה של מכון הרדיאטורים [מפני שזה אוטו ישן] למרות שלפי מה שנאמר לי בחנות חלפים התרמוסטט המתאים שנפתח ב82 מעלות.

בכול מקרה, החלפתי את התרומסטט, ועדיין אין שינוי. המנוע מתחמם! [במצב של נסיעה- לא בסרק] טיפה מעל האמצע [המצב הנורמאלי טיפה לפני האמצע], בנוסף, כשהוא מתחמם יש רעשים של כמו בעבוע או בועות מכיוון מיכל גיבוי המים.

אז הבעייה לא נפתרה!

מה לעשות?

מה זה יכול להיות???

פורסם

שלום לחברי הפורום,

 

תודה לכול מי שניסה לעזור,

 

להלן ההתפתחיות החדשות ברכבי...

לגבי בעיית הגמגום... בסוף זה לא היה הצ'וק!.. הבעייה הייתה פלגים, החלפתי בעצמי ובעיית הגמגום נפתרה.

 

לגבי התחממות המנוע....

לבסוף החלטתי לקחת את הרכב לטיפול ראש מנוע [במוסך מרכזי מיצובישי בחולון] 2500ש"ח כולל. לפי הממצאים שלהם.. שיפוץ ראש מנוע נדרש, יש גזים המערכת הקירור.

פתחו וראו סדקים ללא נזק למנוע.

הרכב היה יומיים במוסך, ובשמחה ובששון הנעתי וכבר הרגשתי משהו לא תקין....

נסעתי נסיעה של 30 דקות, במשך הזמן הזה הרכב כבה פתאום באמצע נסיעה, ולפני עצירה. לפעמים.

ועוד תופעה הטורים פתאום עולים שאני מפעיל מאוורר למצב של 3-4, עולים ממש, וכשאני לוחץ על כפתור המזגן הטורים צונחים למצב נורמאלי... מוזר.

ובנוסף הכי גרוע- המנוע עדיין מתחמם לאותו מצב שהיה לפני השיפוץ [התחממות מעל המצב הנורמאלי], כלומר אין בכלל שינוי!!, וגם פתאום הסטרטר לא תקין... ממש ביש מזל... חח.

חזרתי למוסך יום למחרת.. והסברתי את התופעות החדשות ברכב, ובנוסף על שהבעייה לא נפתרה, ושהמנוע עדיין מתחמם כמו שהיה קודם.

הם בדקו, פתחו, הסתכלו..נסעו נסיעת מבחן... ואז הסיפורים התחילו...

בקשר לסטרטר שעושה בעיות בהתנעה הם אומרים שזה לא אחריותם.. וזה אולי צירוף מקרים.. בסדר מובן.

בקשר להתכבות המנוע במצב של נסיעה הם אמרו שזה הרדיאטור שאולי סתום, ומכאן הבעייה לדבריהם. במידה, הם אמרו, שהרדיאטור נקי יש לחזור אליהם . טוב אז נסעתי לתקן את הרדיאטור בעצמי, מפני שאת התיקון בצעתי אצל מוסך אחר... אז הלכתי למוסך הזה, ואז הוא שלח אותי למכון הרדיאטורים עצמו. הגעתי אליו והסברתי לו את הבעייה. הוא אמר, שאם זו הבעייה- אני לא משלם, אם כן- אני משלם. אמרתי בסדר. כמובן שלא זו הייתה הבעייה, הרדיאטור היה נקי, אז גם לו הייתי צריך לשלם...

לגבי התכבות המנוע במצב נסיעה ועצירה [לפעמים] הם לא אתרו את הבעייה. בנסיעת מבחן פתאום הכול היה בסדר, אז הם לא יכלו לאבחן...

לגבי עליית הטורים במצב של פעולת מאוורר 3-4 , עדיין לא דיווחתי להם, כי רק לפני זמן קצר עליתי על זה.

וזה לא נגמר...

מה אתם אומרים?

סליחה המגילה...

×
×
  • תוכן חדש...