Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לאנטיס שחושבת שהיא ג'יפ וטועה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8666 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ובכלל עדיף להסתכל על הכל כחוייה...

 

ועל רכב ליסינג משלמים הרבה כסף כל חודש ולכן אין מה להיתעצבן וזאת התמורה שלו ...

 

ולמה כולם פה תמיד חייבים לתקוף ... זה כבר מתחיל לעצבן :mad::mad::mad:

 

זהו, אי אפשר כבר לקחת חזרה...

אמרת את זה וזהו :(

 

הכפרה על החטאים תחל בהגשת מנחה לאלוהי הלאנטיכס :

לתדלק מכספך 98 ולשים תוסף :D

 

כולם "חייבים לתקוף" כי כל העניין ילדותי בטירוף וכל כך ישראלי:

לא שלי, אז בואו נהרוס...

ההשתוללות הזו יכולה להגיע לכביש וזה כבר לא לעניין...

 

:roll:

MCS 2008

פורסם

תראו אני לא בא כאן להגן על אף אחד ולא משנה שהוא חבר שלי , אני פשוט מכיר קצת יותר את הדרך שבא אלי נוהג בלנטיס הזאת וזה לא כמו שזה ניראה ......זה יותר גרוע !

סתם ! סתם ! אני צוחק :lol:

 

באמת לא יפה להשחית רכב מכל סיבה וזה כולל אם הוא רכב חברה .... אבל מהכרות לי אם אלי אני יודע שהוא שומר על האוטו כ-מ-ע-ט כאילו הוא היה שלו .

אני לא חושב שהייתה לו כוונה להשחית או לעשות משהו שהוא ידע שיפגע ברכב מתחילה , אבל תסכימו איתי שעם רכב חברה האצבע ק-צ-ת יותר קלה על ה"הדק" :roll:

 

 

אין טעם לריב על זה ולרדת עליו אני חשוב שהוא הבין את הרמז ....

 

 

דוד .

 

שמרגיש כמו "אמא" :?

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

פורסם
אני נאלץ להסכים עם החברה.

 

לנו יש לאנטיס ליסינג כבר חודשיים ועוד לא הרודנו את הניילונים מאחורה. הרכב הזה אמור לשרת אותך שנתיים לפחות אז למה סתם לקרוע אותו?!?

 

.

 

אני חושב שאתם ממש מגזימים, תפסיקו להתמם ולשחק אותה שאף אחד מכם לא לקח פעם רכב ליסניג\השכרה ועשה בו משהו שהוא לא יעשה לרכב שלו.

 

המנחת של יום שבת התנהל רק עם רכבי לינסג, למה??? כולם פתאום אוהבים יפאניות אוטומטיות??

 

ולראלימן, בלי שתעלב, אולי ניילונים מאחור אבל במנחתים ראיתי משהו יותר גרוע שנעשה במזדה הקודמת, אני לא אמשיך לפרט אבל אתה יודע על מה אני מדבר

 

אז בבקשה מכולם, אלי לא לקח רכב פרטי של מישהו והתאכזר אליו

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

שי/דוד , ולאלי כמובן !

אף אחד לא מנסה להיות כאן צדיק תמים, ואומר שהוא לא עשה לעולם דברים עם רכב חברה/השכרה/ליסינג מה שהוא לא היה עושה עם הרכב שלו.

אבל ממה שאלי כתב, נוצר הרושם שהוא היה ממש מבסוט מזה, והוא עוד מתפאר בזה.

אז יכול להיות שנוצר רושם לא נכון, והוא לא כזה, וההערה היא לא רק לגביו אלא עבור כולם.

אני יכול להגיד לך שצרם לי שקראתי על הג'ימיקנה בכורכר, שרוב המכוניות שהעזו לעלות היו מליסינג.

אתה היית רוצה שיעשו לך ככה לאוטו? לא נראה לי.

אם אתה משכיר דירה למישהו יש לו הזכות להחריב אותה? גם לא.

אני לא נתפס למקרה ספיציפי זה או אחר, פשוט זה מאוד ישראלי, שמה שלא שלי, אפשר להשחית.

פורסם

שאלה,

שמעת שבחור צעיר שדד עם אופנוע מנשים זקנות את ביטוח הלאומי שלהם.

שמעת שבחור צעיר שדד עם אופנוע בנקים.

 

בשני המקרים זו גניבה, אבל צעיר ששדד אדם בודד ולקח לו את כל כספו יקבל יחס אחר והאופנובנק יקבל יחס שונה לחלוטין.

 

מה ההבדל בין שני המקרים??, ההבדל הוא במי אתה פוגע.

 

שאתה משאיל רכב מחבר אז ברור שלא תעז לפגוע בו אבל שאתה לוקח רכב מחברה גדולה היחס הוא שונה.

 

אני יודע שאלי לא התכוון להרוס את הרכב ואני בטוח שהוא לא נהנה להתקע באמצע שום מקום, אבל להתחיל להשמיץ ולעשות השוואות בין הראלי שלו וללנטיס זה כבר מוגזם.

 

 

אני אישית נגעל ממה שקורה על כבישי ישראל, יותר מידי רכבים חדשים שנראים כמו זבל

ואגב זה נכון שהרכב הזה יעבור ליד פרטית בסופו של דבר, יהיו קונים שיבדקו ויורידו מחיר או שירדו מהרכב ויהיו כאלה שבטח לא יבדקו את הרכב ויסוע לשלום, בעיה שלהם

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

×
×
  • תוכן חדש...