Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפורים לפולו 2003


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7618 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

מאוד הייתי רוצה לקנות את הפולו שנת 2003

אך יש בה משהו קטן שמפריע לי בה...הפנסים!!

צרפתי לכם תמונה שערכתי בפוטו שופ ורציתי לדעת האם זה אפשרי

להיעשות ע"י שיפורים והאם זה מותר בכלל..

אני יודע שזו שאלה קצת מוזרה אבל בבקשה תענו לי הכל הרצינות

 

תודה מראש

2003-05-30-polo-7.jpg

2003-05-30-polo-77.jpg

פורסם

אין דבר שכסף לא יכול לקנות...

 

או במילים אחרות...הכל אפשרי....לשנות את הפנסים לא צריכה להיות כזאת בעיה...בתנאי שיש לך מספיק כסף

PIAGGO MP3 250LE

RENAULT MEGANE COUPE 2004 1.6L

CHEVROLET ALERO 2002 2.2L

PIAGGO VESPA SS 181CC 1966

פורסם

כל עוד אתה מבין שמדובר בהליך יקר ומסובך (יחסית) אין שום בעיה.

 

ראיתי כבר כל מיני שילובים מטורפים, חלקם מדהימים, חלקם מכוערים.

בעיקרון, מה שאתה צריך לעשות זה ככה:

1.למצוא איזה פנס מוצא חן בעניך, לחפש בפירוקיות את האוטו המדובר.

2.לחתוך ממנו את הפחים מסביב לפנס.עדיף שתחתוך לא ממש צמוד לפנס כי אז אתה מקשה את העבודה על הפחח, תשאיר לפחות 20 סמ פח מסביב לפנס. אתה צריך לחתוך את כל הפחים מסביב לפנס (מכסה מנוע,כנף וכו').

3. אם לפנס יש תושבת מיוחדת, תחתוך גם אותה.

4. להשיג (לא בעיה) שני פנסים כאלה במצב גרוע מאוד, מצידי אפילו שיהיו בלי הזכוכית, העיקר שיהיו זולים או אפילו בחינם.

עם כל השלל הזה אתה ניגש לפחח ומסביר לו מה אתה רוצה בדיוק.

ע"י התאמת חלקי הפח שהבאת לאוטו שלך תיווצר מסגרת לפנס החדש.

כל משך העבודה הוא יצטרך את הפנס כדי לראות שהמסגרת באמת מתאימה והפנס יסרט, יתלכלך, יקבל פיקים מהריתוכים ואולי אפילו ישבר ולכן אנחנו עובדים עם פנס "בלאי".

לאחר גמר העבודה, כל מה שנשאר זה להשיג 2 פנסים חדשים ויפים, להרכיב ולהנות מהאוטו הייחודי שלך.

באחת המנטות שלי יש זוג פנסים של בורה שנעשה בצורה הנ"ל וזוג פנסים אחוריים של 406 קופה.

יצא מדהים, אבל יקר.

הערכה שלי לפרויקטון שכזה.......4000 ש"ח.

עצה מס' 1 - מומלץ לא להרכיב פנסי קסנון ברכבים שלא היה בהם קסנון כי זה יקר בצורה מטורפת, אבל, אם יש לך תקציב......... השמיים הם הגבול.

עצה מס' 2 - מאחר וחותכים כנפיים ומתאימים להם חלקים אחרים של אוטו אחר, שלא תעיז לעשות את זה אצל איזה "חאפר" כי קו התפר בכנף יבלוט מקילומטרים והאוטו יהיה מכוער לאללה.

עצה מס' 3 - יש דרך שניה של חיתוך הפח הקיים מסביב לקוי המתאר של הפנס החדש, אני מאוד מאוד לא ממליץ עליה!

בהצלחה,

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לא יהיה יותר קל ויותר זול פשוט לעשות "מסכות" לפנסים קידמיים?

הנה כך דוגמא:

2003-05-30-polo-7.jpg

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

חמוד ביותר, אהבתי...

למרות שמה שהראתי למעלה יותר מושך אותי כי..

זה מאוד דומה לפולו החדשה (חחח...יחי ההבדל הקטן)

אבל עדיין מפחיד קצת לעשות כאלה שינויים ברכב חדש שקונים

במיוחד שלא ממש יודעים איך זה ייצא וגם העלות כמו שאמרתם ניראת לי דיי גבוהה

יש עוד רעיונות??

פורסם

הדוגמא שהראתי לך זוהי אחת האפשרויות שניתן לעשות לפנסים,כמובן יש עוד המון רעיונות ואפשרויות שניתן ליישם על הפנסים שלך.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
×
×
  • תוכן חדש...