Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Emma 2005 , תמונות וסיכומים !.


tisan4us
שימו לב! השרשור הזה בן 6848 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 114
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אייל ברצינות עכשיו אני לא חושב שיש לך למה להרשם לאמה שנה הבאה...

מתחרים רציניים בטוח אין שם חוץ מרכב או שתיים של סאונד סטורם...

אז אני מבין מזה שלפי השיפוט שלך אני #1 ;):mm_tongue

 

עד שנה הבאה אלוהים גדול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת לא ראיתי משהו יוצא מן הרגיל ב SQ.

ביחוד בחובבנים.

אגב הסובארו התחרתה במקצועי נכון?

מי לקח ראשון בחובבנים?

600 ו 600+?

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל המערכות ב SQ שמה חובבניות בצורה מפחידה...

יש שמה התקנות שממש ממש רואים שלא הלכו לפי הספר ההוא עם האוטופיה בריליום עשה את הפאדיחה של החיים מקום 6...

הרכבים של סאונד סטורם נשמעים זוועה אחד אחד...

לא חושב שיש שמה מישהו עם סט ברמה והתקנה לפי הספר כמו אצלך...

אל תתלהב מזה יותר מדי.. (-:

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה קטלני לגמרי כל המערכות והכי יפה זה שהחברה של הפורום לקחו את המקומות הכי טובים (עד כמה שידוע לי בSPL) וזה מראה כמה הידע פה עוזר ותורם ולא סתם אנחנו פה ימים ושעות

מיקי,קודם כל תרשה לי להצדיע לך על התואה ותרשה לי לחזור בי אחרי ה"זלזול" בסאב שלך ביום של המפגש שהיינו בו שתינו.

תמיר-אתה תותח מבחינתי,למה?כי בלי אטימה,עם רכב מכובה,רכב ישן ולא אקוסטי,תכנון ועבודה עצמית וכו' הגעת מבחינתי לתוצאה הכי חזקה היום כי היחיד שעקף אותך היה יוני,אבל עם רככ מותנע ומושקע ומכוון ע"י בעלי מקצוע.

ותכלס שלא יבואו י

ויגידו שאתה היית עם שתיים של 15,יחסית לכסף,השקעת רבע ממנו ומבחינתי עקפת אותו בהרבה.

וכמובן מטורף עם הגולף GTI הכסופה (שכחתי את השם),משוגעעעעעעעע רק מי שישב לו ברכב יכול להבין כמה הבנאדם חולה,הוא שומע ביום יום עם שלוש קומפ וי אר שמקפיצים כל חלק בגוף ויכולים לגרום לזעזוע מוח (ואני רציני)

תנסה להפעיל מערכת שצורכת חשמל כמו שלי עם רכב לא מונע ותראה בדיוק איך היא עובדת "מדהים"...... בלי שום קשר כל הכבוד לתמיר.......
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה נורא נחמד...מערכות מרשימות בהחלט.

 

לצערי כל ה 500 מגה תמונות וסרטים שלקחתי נחמקו בלית ברירה בגלל בעיות בכרטיס זיכרון.

בכל מקרה הסוברו היתה מרשימה במיוחד :) המראה הסלעי והריח של הפוליאוריטן עשו לי את זה.

הבניות של בומבאס מרשימות בטירוף.

התחרות כבר חצי צפויה :) רק חבל על הסאב של יוני...

תודה על האיכפתיות, דרך אגב הסאב כבר מתוקן, החלפתי לו את כל הקיט...........
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל, אני רוצה לציין שהיה סוף הדרך להכיר את כל מי שיצא לי להכיר.

אבי, תמיר, מיקי והחבר'ה שלו, אסף ואני בטוח שישי כמה שלא הזכרתי, מצטער מראש.

הרגו לנו שם ת'צורה עם ה 10 שעות האלה בחום המתיש הזה, וכמעט בלי מים (מזל שתמיר הביא ת'צידנית)...

ועכשיו לתחרות, למרות שזכיתי מקום ראשון ב ESPL בקטגוריה שלי (עד 8 וופרים) התוצאה שלי לא הייתה החזקה ביותר אלא של תמיר, ששיחק אותה בגדול...

הסיבה לכך היא התדר הנמוך שהסאבים אצלי מכוונים אליו, משום שאני אוהב יותר את הרעד מאשר את המכה של הסאב. המדידה עצמה הייתה סבבה אבל לא מקצועית מספיק לדעתי. חלק מהרכבים הורשו להתחרות עם מנוע מופעל וחלקם לא (ביניהם אני). המיקרופון הונח במרכז הרכב, שזו הנקודה בעלת עוצמת הבאס הנמוכה ביותר ברכב...

עם 3 סאבים של 2 סלילים, להתחרות עם מנוע מכובה זו פשוט מכה מתחת לחגורה...:?

ובכלל, נראה לי לא הגיוני שהרכב עם התוצאה הגבוהה ביותר, לא זוכה במקום הטוב ביותר. המשקל של הבנייה והאביזרים בתוצאה הסופית, פשוט גדול מדיי לדעתי. אבל אם זה גורם לי להיות מקום ראשון, אז למה לא?! :wink:

מבלי לפגוע ברוסים, הייתה שם פשוט מאפיה אחת גדולה. כל אחד ואחד ממארגני התחרות היה רוסי +90% מהקהל... אבל היה צחוקים.

אהבתי את הלחיצה עם ה VTI של חבר של מיקי... חזקה מאוד!

נחכה שתמיר יעלה את התמונות של הגביעים שלנו בתוך הGTI...

 

 

 

 

סימון

סוף סוף מישהו שאומר דברים נכונים......
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר ראשון, עם איזה מכשיר בדקת את הנקודה הכי חזקה ברכב והגעת למסקנה שנקודת המרכז היא אכן הנקודה הכי חלשה בכל הרכבים ?

דבר שני, מותר להתעניין למה בדיוק היה אסור לך להתניע ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כול היה סוף הדרך....... גבריאל, סימון, אסף, מיקי ,אבי ,אלון......אחלה חבר'ה...

 

קמתי אחרי שעה וחצי של שינה....הייתי כולי מבואס על התיבה שבניתי ביום שישי שעוד בניתי בלחץ,

ב7 וחצי נסעתי למפעל, שיניתי את התיבה כמה שיותר מהר.....יצאתי לכיוון גני התערוכה ב8 ו40

נסעתי לת"א תוך כדי שינה...לא יודע איך הגעתי לא זוכר את הדרך אפילו :wink: ...

 

נירשמתי......... לאט לאט התחלתי לראות חברי פורום..... דיברנו.....נרגילה...(למרות שאני לא מעשן)... הצעתי לבדוק נפילות מתח.....בדקתי ברכב של אבי.....הייתה נפילת מתח בין האלטרנטור למצבר של כ0.7V !!... לסימון לאלון ובאוטו של החבר של מיקי וגבריאל הייתה נפילה של 0.3-0.4V

לא זוכר בדיוק.... אצלי הייתה נפילה של 0.082V אני ביצעתי שירדוג החוט האלטרנטור.

 

הסתובבנו בתערוכה כמה שעות.....היה קטעים מצחיקים.....יש לנו כמה שועלים בפורום ובינהם סימון.. :-P ......

 

שהתחילה התחרות....התחיל האקשיין..... ניראה לי אנשים הפליצו מרוב המתח...או שסתם היו שמה כמה מסריחים.... הגענו לקטגוריה שלנו...עכשיו התחלתי להילחץ ! שונא תבוסות....(לא משנה שבסוף הובסתי ע"י סימוןבזכות שהרכב שלו הוא גולף טורבו יפה ושלי 92 מרובעת). רצינו בהתחלה לא להתחרות בגלל שהמדידה עם רכב מכובה....וזה מוריד את התוצאה.....הבנתי שאנחנו מדברים אל קיר. בסוף כיביתי את הרכב........ועם המזל שלי הוונטה של הקירור מנוע התחילה לעבוד....עוד וולט אחד פחות..... טוב נו.....הכנסו את המיקרופון התחלנו למדוד...הגעתי ל139.3. השופט חשב שיש טעות אמר לי שוב תבדוק.......(ניראה לי הוא בכוונה רצה שהמצבר יגמר לי) טוב יצאה אותה תוצאה בערך...אחר כך עם דלתות פתוחות....הגעתי ל136.6. יצאתי כולי בסרטים מהתחום של המדידה..

(בגלל סיימון !!) הוא נכנס......מהר גם אני נכנסתי..........הוא הגיע ל136 נקודה משהו. כולי הייתי שמח...אחר כך.......התחלנו להיזכר בנקודות של הרכב.....ואמרתי שיט.... עשינו חישוב קצר...

ולפי זה סיימון ניצח ובאמת זה ככה היה.....הוא כולו היה שמח......ואני כמובן הייתי שמח בשבילו.

ובשביל כול אילו מהפורום שהגיעו למקום ראשון !. לעניין יצגנו יפה את הפורום.

 

אני חייב לציין.....גבריאל.....מיקי...... אסף....אתם סוסים...השפלתם אותי בהורדות ידיים..:-P

סתם סתם אל תתלהבו...

 

מקום ראשון 1 וופר...... - אלון המשכיל. אגב רעיון מעולה עם המשדר.. FM אני יבנה אותו !.

מקום ראשון 2 וופרים.... - הצוות L7 גבריאל מיקי...הבעל הVTI.

מקום ראשון 4 וופרים.... - אבי הערס מוביל הזה. :wink:

מקום ראשון 8 וופרים.... - סיימון השועל. בפוקס של החיים מקום ראשון.

מקום שני 8 וופרים.... - אני כן כן.....

עשינו תמונות בסוף........היה אחלה..... פעם הבאה.....עם המזל שלי האוטו לא ידלק לתחרות בכלל.

 

אז לתמונות :: (מי שלא מכיר......שיכיר...הסאבים הצנועים שלי בתמונה הראשונה 1600W של פירוק)

 

תמיר

147.JPG

 

155.JPG

156.JPG

159.JPG

160.JPG

161.JPG

162.JPG

163.JPG

164.JPG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמיר,

במדידה ראשונה היה לך 139.8 אך השופט לא הספיק לקלוט אותה.הוא הודיע על תוצאה 137+.צעקנו לו על הטעות ולכן הוא עשה מדידה שניה ושם הבאת 139.3.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר ראשון, עם איזה מכשיר בדקת את הנקודה הכי חזקה ברכב והגעת למסקנה שנקודת המרכז היא אכן הנקודה הכי חלשה בכל הרכבים ?

דבר שני, מותר להתעניין למה בדיוק היה אסור לך להתניע ?

 

1. זו עובדה. אם אתה מתווכח איתה אתה מוזמן למדוד ולהווכח שזה נכון.

2. זה הקטע הכי רשלני של מארגני התחרות. אסור היה להתניע מפני שעל פי ספר החוקים, אם המדידה נערכת במקום סגור המנוע חייב להיו כבוי. במקרה שלי זה פגע מאוד בתוצאה והסברתי כבר למה... העננין הרשלני פה הוא שהייתה שם ב.מ.וו אדומה משנות ה 80 אני מעריך, שהעלה שם סל"ד ל 4000, וכמות העשן שיצאה לו מהאגזוז פשוט חנקה את כל המשתתפים...

SPL - 143.6DB

"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוני זה לא קשור לציוד או לא ציוד זה קשור לזה שהיית עם רכב מונע וזה תכלס הביא לך את התואה הכי גבוה,לא שאני מזלזל בה חס וחלילה תוצאה מרשימה מאוד במיוחד בתנאי המדידה ובכל זאת סאב אחד של 15 לעומת כולם אבל אתה מבין את הכוונה שלי....זה נתן לקהל שלא כל כך מבין עניין תחושב שהמקצוענים הוציאו תוצאה גבוהה בהרבה מהחובבנית שבתכלס התנאים לא היו שווים,לזה הייתה הכוונה שלי.

ותכלס אם כבר מחשיבים מקצוען למקוצען אז חייב לתת לו להשאיר רכב מונע כי כל השינוי שלו הוא במערכת חשמל אבל מצד שני הם מגדילים את הפער בגלל שמי שגם ככה עם מערכת חשמל מקורית צריך להשאר עם מנוע מכובה...

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

simonltd, תרשה לי לתקן אותך.

לא - זאת לא עובדה - אנשים בפורום שכחו מזמן מהזה עובדה.....

אפשר לקרוא לעובדה - רק אחרי שמקבלים -תוצאות- חד משמעיות, מכל הרכבים שנמדדו.

אתה לא מדדת את כל הרכבים, אז אל תטען "עובדות" שנשמעות לך הגיוניות.

 

אם מדובר בכללים וחוקים אינני מבין למה מדובר ברשלנות.

ואם כולם עבדו לפי הכללים אז איך יכול להיות שחלק היו עם רכב מותנע .. עדיין לא הבנתי.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר ראשון בוריס אני לא חושב שאתה צודק, לפי דעתי לגרוזינים היה חלק נכבד. (ציניות).

 

זה לא רלוונטי בכלל אם זה נכון לא נכון או אולי נכון. מה זאת התגובה הגיזענית הזאתי, למי איכפת שכולם היו רוסים ?

יש חוק שאומר שאסור שיהיו יותר מידי רוסים במקום אחד?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6848 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...