Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7564 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התעסקות בבלמים דורשת הכשרה, מיומנות וכלים טובים. לא מיועד לחובבנים.

 

אנא ממך, גש למוסך באם רצונך הוא להחליף נוזל בלמים.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפי מה שידוע לי שמן בלמים לא מחליפים.

מדובר במערכת סגורה, וכאשר חסר שמן ז"א יש בעיה, בלמים גמורים.

 

אורן

עם הזמן שמן בלמים מאבד מתכונותיו ומקבל לחות ויורד כושרו לתת לחץ לכן כל X ק"מ מחליפים נוזל בלמים כמו שמחליפים מים ירוקים ושמן גיר. שמן בלמים לא מוסיפים-אם צריך להוסיף זה סימן שיש נזילה וזה מצב רע מאד שדורש תיקון באופן מיידי

 

 

לבחור שרוצה להחליף שמן בלמים!

עליך ללכת למוסך כי זה מסובך וצריך לדעת לעשות את הפעולה הנ"ל, במקרה של עשייתי לבד אתה מסכן את חייך וחיינו.

לא יקחו לך הרבה כסף

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

יש אפשרות לבצע שאיבה לנוזל בלמים הישר מהמיכל, במוסכים מבצעים זאת באמצעות "יונק", בבית אפשר עם צינור ע"פ חוק השאיבה, כמו ששואבים דלק.

לא מכניס אוויר למערכת, ואין צורך לבצע ניקוז.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
יש אפשרות לבצע שאיבה לנוזל בלמים הישר מהמיכל, במוסכים מבצעים זאת באמצעות "יונק", בבית אפשר עם צינור ע"פ חוק השאיבה, כמו ששואבים דלק.

לא מכניס אוויר למערכת, ואין צורך לבצע ניקוז.

בקש במוסך להוציא נוזל גם מהצינורות בלמים

והכנס את כל נוזל בלמים חדש

זה בכלל לא סיפור לבצע ניקוז אויר מהמערכת

הוצאת נוזל רק מהמיכל הינה עבודה של עצלנים ולא מיקצועי כלל.

 

ירון מאיר

פורסם
קליאו 93?

 

לא יותר פשוט להמתין להחלפת הבלמים הבאה ואז במוסך לבקש שיבצעו את הפעולה?

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם
יש אפשרות לבצע שאיבה לנוזל בלמים הישר מהמיכל, במוסכים מבצעים זאת באמצעות "יונק", בבית אפשר עם צינור ע"פ חוק השאיבה, כמו ששואבים דלק.

לא מכניס אוויר למערכת, ואין צורך לבצע ניקוז.

זה לא מועיל לכלום...

 

ישנם מכשירים מיוחדים בהם מנקזים אויר ויש 2 שיטות:

1. יניקה.

2. דחיסה.

 

הסבר לשיטה 1:

בשיטה זו מתחברים לכל פתח ניקוז (אותו בורג שפותחים ע"מ לנקז אויר בקאליפר או במשאבת אופן האחורית של התוף) עם צינור ובאמצעות משאבה מכאנית או חשמלית שואבים את הנוזל בלמים. במצב כזה לא נכנס אויר למערכת.

 

הסבר לשיטה 2:

מוציאים את הפקק שסוגר את מיכל נוזל הבלמים ומחברים במקומו פקק אחר עם מתאם למשאבה חשמלית או מכאנית. לפני שעושים זאת כמובן שיש לוודא שמפלס הנוזל נמצא על המקסימום.

מפעילים את המשאבה על לחץ של 15-20 PSI כשהמומלץ הוא באיזור ה 20, לא יותר, ואז עוברים גלגל גלגל ופותחים את פתח ניקוז האויר עד שיוצא הנוזל החדש.

כמובן שבשביל שיצא הנוזל החדש יש צורך לשאוב את הנוזל הישן מהמיכל הראשי שיושב על המשאבה המרכזית ולמלוא בנוזל חדש טרם הסגירה עם הפקק והמתאם למשאבה החשמלית.

 

אני בניתי אתמול מכשיר שעובד על העיקרון של שיטה מספר אחת שעלותו מסתכמת בפחות מ 40 שקלים. רעננתי ושדרגתי אתמול את נוזל הבלמים ברכב שלי מ DOT3 ל DOT4 בהצלחה מרובה וללא עזרת אדם נוסף !

 

היתרונות:

1.אין צורך באדם נוסף לנקז את האויר.

2. לא נכנס אויר למערכת

3. רענון כל הנוזל במערכת בקלי-קלות

4. לא פוגע במשאבה המרכזית.

 

חיפוש באינטרנט לצירופים הנ"ל יניב הרבה תוצאות מעניינות:

Pressure brake bleeding

Vacum brake bleeding

One-person brake bleeding

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

איציק אני בטוח שלא חשבת ששורה כזו תעבור מבלי שנבקש ממך לספר מה בנית ואיך?

אני כבר כמעט שבועיים בתהליך לבניה של מכשיר החלפת נוזל בלמים בשיטה השניה דווקא [דיחסה ולא יניקה] אשמח אם תספר מה המהות של המכשיר עליו אתה מדבר, איך בנית אותו ואיך מפעילים אותו

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

גם אני חשבתי על בניה של מכשיר דוחס - וזה לא קשה באופן היסטרי אם יש לך את המצרכים הדרושים (שזה אומר: רצוי מאוד משאבה חשמלית לניפוח, צינור מתאים, מכסה ושעון לחץ על המשאבה).

משאבה חשמלית לניפוח יכולה להיות פשוטה מאוד כמו הקומפרסורים הקטנים הללו שמתחברים למצית...

 

בנוגע למכשיר שיונק - בכוונה לא פירטתי בשביל לא לתת יותר מידי רעיונות למי שלא מתמצא בעניין להתעסק בזה.

 

אני אשלח לך ה"פ עם הסבר.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
מהיכן אתה בארץ

 

אני אוכל לעזור לך

 

ירון מאיר

אני מהמרכז, רמת גן ליתר דיוק.

לא יותר פשוט להמתין להחלפת הבלמים הבאה ואז במוסך לבקש שיבצעו את הפעולה?

אורן

את הבלמים אני מחליף לבד, כמו הרבה פעולות אחרות והאוטו שלי כמעט ולא רואה מוסך, ולא רק כי אני לא סומך על איזה חאפר מתלמד שלא פתח בורג בחיים שיגע לי באוטו...

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

בד"כ לא צריך מכשירים.

 

 

סופגים עם טישו את הנוזל במיכל. שמים נוזל חדש. פותחים את פיטמות הניקוז בתחילת הטיפול, ונותנים לגרוויטציה לעשות את שלה. עד סוף הטיפול כבר כל הנוזל בצינורות הוחלף. בלי להתאמץ, בלי להכניס אוויר למע', ובלי להרוס את משאבת הבלם המרכזית על ידי פמפום שמגיע אל מעבר לתחומים הרגילים שלה.

 

כל-כך פשוט.

 

וכמו תמיד: לעבוד אך ורק בלווית ספר טיפולים צמוד וכלים נכונים.

 

ולאלו שמפקירים את רכבם במוסך ומאפשרים לו לעבוד על הבלמים או על מע' בטיחותיות אחרות ברכב: אני במקומכם הייתי חושב עשר פעמים לפני שהייתי נותן למוסך לעשות על הרכב שלי עבודה שהיא יותר מורכבת מהחלפת שמן מנוע, או מסנן אוויר. זה לא תמיד נגמר בטוב.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
בד"כ לא צריך מכשירים.

 

 

סופגים עם טישו את הנוזל במיכל. שמים נוזל חדש. פותחים את פיטמות הניקוז בתחילת הטיפול, ונותנים לגרוויטציה לעשות את שלה. עד סוף הטיפול כבר כל הנוזל בצינורות הוחלף. בלי להתאמץ, בלי להכניס אוויר למע', ובלי להרוס את משאבת הבלם המרכזית על ידי פמפום שמגיע אל מעבר לתחומים הרגילים שלה.

 

כל-כך פשוט.

 

וכמו תמיד: לעבוד אך ורק בלווית ספר טיפולים צמוד וכלים נכונים.

 

.

אני מקפיץ את השרשור הזה כי לפי מה שחנן אומר זה ממש נשמע פשוט,אבל מקריאה בהיינס,חייבים עזרה מאדם נוסף שגם ילחץ על הדוושה בזמן הניקוז.

האם יש בזה אמת? או שאפשר לבצע זאת פשוט כמו שחנן אמר.ד"א לא מצאתי את כמות נוזל הבלמים שצריכה להכנס למערכת(205).

תודה

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם
האם יש בזה אמת?
לא, זה סתם חרטא. (אתה רואה, בני? כבר התחלתי לעשות את העבודה בשבילך :lol: אני צריך עוד קצת אימון והתמצאות במגוון "ברכות" ואתה תוכל לפרוש) .

 

זו עוד שיטה. בשביל שיטת הפמפומים אתה אכן צריך עוד אדם. בשיטה הזו, לא.

×
×
  • תוכן חדש...