Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8449 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קראתי קצת את ההודעות בפורום והבנתי שאתם לא מתלהבים מפיוניר.

הרמקולים שלהם כל כך גרועים??

היום הייתי בסוכנות של ההונדה והזה שעבד שם הציע לי קומפוננט של פיוניר ב 1300 ש"ח

(קדמי ואחורי)

 

מה אתם אומרים?

😈Seat Leon Cupra 280😈

פורסם
קראתי קצת את ההודעות בפורום והבנתי שאתם לא מתלהבים מפיוניר.

הרמקולים שלהם כל כך גרועים??

היום הייתי בסוכנות של ההונדה והזה שעבד שם הציע לי קומפוננט של פיוניר ב 1300 ש"ח

(קדמי ואחורי)

 

מה אתם אומרים?

 

כל אחד וטעמו. אני מציע לך ללכת ולשמוע את הקומפוננטים, אם הם מוצאים חן בענייך אז שיהיה במזל טוב אם לא אז תמשיך לשמוע חברות אחרות . . .

לפיוניר יש מוצרים ממוצעים (במיוחד אלה שנמכרים בארץ), אמינות מצויינת ואחריות טובה מאוד (דווקא לא לרמקולים אבל למגברים ו-HU) . . .

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

פיוניר היא חברה בינונית.

 

פיוניר כמו כל חברה שאודיו הוא לא העיסוק היחיד שלה, לא משקיעה בתחום הזה הרבה.

 

קח לדוג' כל חברה שמתמחה רק באודיו, חברה כזאת תשקיע את כל מאמציה וכל כספה בפיתוח התחום ובייצור דגמים טובים יותר. לפיוניר (ואחרות) אין אינטרס להשקיע הרבה בתחום כי יש לה עוד 1000 מוצרים אחרים.

 

אז מטבע הדברים שחברות כמו פיוניר אף פעם לא יצטיינו..

 

מה שכן פיוניר נמצאת למעלה בכל הקשור להד יוניטים, היא משפרת ומתמקדת בתחום הזה באודיו..

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

אוקיי...הבנתי...תודה על התגובה.

איזה חברות מתמחות רק באודיו?

אתה יכול להמליץ על קומפוננטים איכותיים עד 5000 ש"ח?

(זה כל התקציב שלי אני רוצה משהו טוב ולא סתם....המגבר יצתרך לחכות...:\)

 

ועוד דבר, אתה יודע מה הגודל של הרמקולים מאחורה ומקדימה אצל הונדה סיויק שנת 2003

ES?

😈Seat Leon Cupra 280😈

פורסם

אם אני לא טועה הגודל הוא 6.5 או 6 אינץ'

החברות המומלצות הן מורל, MBQ תלוי מה אתה אוהב ואיך, ומה אתה שומע.

בסכום הזה אתה יכול גם להוסיף מגבר די טוב.

2pac

west side

פורסם
אוקיי...הבנתי...תודה על התגובה.

איזה חברות מתמחות רק באודיו?

אתה יכול להמליץ על קומפוננטים איכותיים עד 5000 ש"ח?

(זה כל התקציב שלי אני רוצה משהו טוב ולא סתם....המגבר יצתרך לחכות...:\)

 

ועוד דבר, אתה יודע מה הגודל של הרמקולים מאחורה ומקדימה אצל הונדה סיויק שנת 2003

ES?

 

קומפ' ב5K?!

 

אתה בטוח שזה לא 500 ש"ח? אולי איפשהו נלחץ לך 0 אחד בטעות :?::wink:

 

בחמש אלף שקל יש כבר הרבה מאד מוצרים... מוצרים שלצערי אין לי ניסיון איתם, מעולם לא חקרתי את התחום הזה כי הוא פשוט לא ענין אותי (מאיפה לי 5 אלף לזרוק רק על קומפ'??)..

 

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

WOW....

 

אין מה להגיד אחי סחטיין!

 

במידה ואתה לא פיקציה פוקו ואייל ישמחו לעזור לך בתחום הזה, כי לי אין כל כך ממה ואני בכלל לא מכיר קומפ' שמתקרבים לאיזור הזה...

 

יש לך גם מגבר שדוחף/מתאים?

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

לא....

אני לא מצליח להחליט מה אני רוצה.

חשבתי בכיוון של רוקפורד, אבל אני לא מתמצא בדגמים השונים...

😈Seat Leon Cupra 280😈

פורסם
פיוניר היא חברה בינונית.

 

פיוניר כמו כל חברה שאודיו הוא לא העיסוק היחיד שלה, לא משקיעה בתחום הזה הרבה.

 

קח לדוג' כל חברה שמתמחה רק באודיו, חברה כזאת תשקיע את כל מאמציה וכל כספה בפיתוח התחום ובייצור דגמים טובים יותר. לפיוניר (ואחרות) אין אינטרס להשקיע הרבה בתחום כי יש לה עוד 1000 מוצרים אחרים.

 

אז מטבע הדברים שחברות כמו פיוניר אף פעם לא יצטיינו..

 

מה שכן פיוניר נמצאת למעלה בכל הקשור להד יוניטים, היא משפרת ומתמקדת בתחום הזה באודיו..

 

 

ראלימן

 

תגיד לי , אתה יודע מה תקציב הפיתוח של פיוניר בתחום הסטריאו לרכב ?

 

מה שכתבת כאן זה שטות מוחלטת , האם ראית מכשירים של פיוניר כדוגמת ה P9 ואפילו הסדרות העליונות שלהם ב Hu? הם מייצרים בתחום את הציוד בין הטובים בעולם ורבים מהמתחרים בחו"ל משתמשים בציוד שמע ועיבוד צליל שלהם.

 

סדרות הרמקולים שהציעו לו הם בסיסיות והם מציעות תמורה מעולה למחיר שלהם לטעמי , נכון , לא מדובר על ציוד איכותי במיוחד אבל באותו המחיר אני לא מאמין שלמתחרים יש הרבה מה להציע.

 

קח לדוגמה את הסאב של פיוניר , אני ממש לא מת עליו , אבל בעלות שלו , מה יש שייתחרה בו ?

Leon Cupra 2009

פורסם
פיוניר היא חברה בינונית.

 

פיוניר כמו כל חברה שאודיו הוא לא העיסוק היחיד שלה, לא משקיעה בתחום הזה הרבה.

 

קח לדוג' כל חברה שמתמחה רק באודיו, חברה כזאת תשקיע את כל מאמציה וכל כספה בפיתוח התחום ובייצור דגמים טובים יותר. לפיוניר (ואחרות) אין אינטרס להשקיע הרבה בתחום כי יש לה עוד 1000 מוצרים אחרים.

 

אז מטבע הדברים שחברות כמו פיוניר אף פעם לא יצטיינו..

 

מה שכן פיוניר נמצאת למעלה בכל הקשור להד יוניטים, היא משפרת ומתמקדת בתחום הזה באודיו..

 

 

ראלימן

 

תגיד לי , אתה יודע מה תקציב הפיתוח של פיוניר בתחום הסטריאו לרכב ?

 

מה שכתבת כאן זה שטות מוחלטת , האם ראית מכשירים של פיוניר כדוגמת ה P9 ואפילו הסדרות העליונות שלהם ב Hu? הם מייצרים בתחום את הציוד בין הטובים בעולם ורבים מהמתחרים בחו"ל משתמשים בציוד שמע ועיבוד צליל שלהם.

 

סדרות הרמקולים שהציעו לו הם בסיסיות והם מציעות תמורה מעולה למחיר שלהם לטעמי , נכון , לא מדובר על ציוד איכותי במיוחד אבל באותו המחיר אני לא מאמין שלמתחרים יש הרבה מה להציע.

 

קח לדוגמה את הסאב של פיוניר , אני ממש לא מת עליו , אבל בעלות שלו , מה יש שייתחרה בו ?

 

אוקיי לוקח חזרה...

 

תודה על המידע!

 

אבל לא יותר הגיוני שחברה שמשקיע את כל מאמציה בפיתוח אודיו תהיה יותר מוצלחת מחברה שבשבילה זה עוד נישה מיני רבות?

 

:shock:

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
ההגיון הולך לכאן ולכאן כי מצד שני פיוניר זו חברה כזו גדולה שיש לה את הכסף למחקר ופיתוח שלחברות אחרות אין.

 

 

אוקיי מסכים עםן ההיגיון הזה :wink:

 

 

מה אתה אומר בחור שרוצה קומפ' ב-5K - פיקציה או לא פיקציה?

 

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
ההגיון הולך לכאן ולכאן כי מצד שני פיוניר זו חברה כזו גדולה שיש לה את הכסף למחקר ופיתוח שלחברות אחרות אין.

 

 

אוקיי מסכים עםן ההיגיון הזה :wink:

 

 

מה אתה אומר בחור שרוצה קומפ' ב-5K - פיקציה או לא פיקציה?

 

 

 

ראלימן

 

לא יודע אם פיקציה או לא, בכל אופן שיתחיל להסתובב בחנויות שישמע את הליינים הגבוהים של מורל, MB QUART, FOCAL, DLS וכו'

תכלס אין הרבה מה לייעץ בקניית רמקולים, צריך ללכת ולשמוע.

×
×
  • תוכן חדש...