Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7647 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

בשעה טובה ומוצלחת, ביצעתי החלפה של גומיות שסתומים במנוע - הונדה סיויק מודל 1991 מנוע 1600. היתה בעיה של אובדן ושריפת שמן שהתבטא ביציאה של עשן רב מהאגזוז. נכון לעכשיו, יומיים לאחר הטיפול, עושה רושם שיש שינוי גדול מאוד לטובה - בינתיים לא נראה כלל יציאת עשן מהאגזוז, צריך לעקוב בהמשך את כמות אובדן השמן....

 

השאלה שלי היא לגבי סוג השמן שבו כדאי להשתמש בעתיד. עד כה השתמשתי בשמן 20/50 שהומלץ לי כאן בפורום שהוא עדיף יותר למנועים ששורפים שמן. בהנחה שבעית אובדן השמן נפתרה בצורה משמעותית, מהו השמן המומלץ ביותר למנוע?

 

תודה.

מעונין לקנות סיויק או קורולה שנים 1996-1999:idea:

פורסם

אם השמן המומלץ הוא 10W40 חזור אליו וחזור לאחד באיכות כמה שיותר גבוהה עם עדיפות לסינטטי מלא!

אבל יכולה להיות תופעה של נזילות מכל מיני מקומות במנוע בגלל הסינטטי המלא תהיה מודע לזה!

 

תנסה ואם יש תופעות שליליות תיידע אותנו ובהתאם לבעיה ה"מומחים" פה יתאימו לך שמן!

פורסם
אם השמן המומלץ הוא 10W40 חזור אליו וחזור לאחד באיכות כמה שיותר גבוהה עם עדיפות לסינטטי מלא!

אבל יכולה להיות תופעה של נזילות מכל מיני מקומות במנוע בגלל הסינטטי המלא תהיה מודע לזה!

 

תנסה ואם יש תופעות שליליות תיידע אותנו ובהתאם לבעיה ה"מומחים" פה יתאימו לך שמן!

10/40? זה השמן לפי המלצת יצרן?

מעונין לקנות סיויק או קורולה שנים 1996-1999:idea:

×
×
  • תוכן חדש...