Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט גרנדה פנדה החדשה בארץ.


פוסטים מומלצים

פורסם

רק בתור 0 ק"מ הוא יכול לרדת משמעותית. 

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 23 שעות, סולל הדרך כתב:

אני לא מתווכח על זה שהיא שונה

אני מתווכח על זה שבארץ אין לה סיכוי מהסיבות שמניתי

גם הפנדה המקורית היתה להיט מטורף בעולם ואין אחד שיותר אוהב בארץ את הפנדה המקורית ממנה... אבל בארץ היא לא הצליחה

מתנצל על קוצר הראות, הרי גם ה 500 שאחת מהן נמצאת אצלך בסימלון ואולי גם בחניה, לא עוקב, לא נמכרה כאן בכלל ואולי גם מאותן  "הסיבות שמנית ". במיוחד לא יכול שלא לחבב את הבטחון הנחרץ הזה שבקביעה "אין לה סיכוי..". 

פורסם
לפני שעתיים, yulianx כתב:

בנתיים נמכרה c3 ידנית אחת. אבל לא בטוח שיש מלאי בכלל, הידנית רק בהזמנה.

הן עוד לא התחילו במסירות

פורסם

2026-06-25201946.thumb.png.3e05583aea76f303219812c1ca344b5d.png

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

זה מחירים לא הגיונים לכזה רכב.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני שעה, EliC25 כתב:

הן עוד לא התחילו במסירות

החודש עלו על הכביש 4 C3 ידניות, כולן בעלות פרטית. 

 

 

פורסם
לפני 50 דקות, Buki כתב:

החודש עלו על הכביש 4 C3 ידניות, כולן בעלות פרטית. 

השבוע

זה ממש טרי

אז כנראה לא סיימו

יתכן עניי ים של שינוע, הכנה למסירה וכו'

פורסם (נערך)
בתאריך 24.6.2026 בשעה 22:03, Derish כתב:

בדומה לפז'ו 208 / אופל קורסה, אני מניח שזה כמעט אותו רכב גרוע שמרגיש קצת יותר נעים בפנים ומיועד ל'צעירים'. עדיין לא נהגתי ב-C3/פנדה אבל בצמד השני כן ושניהם הכניסו אותי לדיכאון. 

  

לפני 21 שעות, yulianx כתב:

מה הכניס אותך לדיכאון?

 

את הקורסה שכרתי בצרפת לפני מספר שנים, זמן קצר לאחר הצגתה במקביל ל-208. היא הרגישה משעממת ומיושנת כבר אז, אפילו בהשוואה לדגם היוצא שהיה ותיק למדי בכל קנה מידה. אני מנסה להיזכר במשהו שבלט בה לטוב או לרע ולא מצליח... זה פשוט סוג המכוניות שאוכלות מבפנים כל חובב רכב, כמו ג'וב של מישהו שאוהב תעופה והולך לעבוד בבואינג אבל אז מוצא עצמו מתכנן ידית אחיזה למושב הדיילת במשך חמש השנים הבאות. 

 

הרושם שנותר מה-208 טרי יותר (לפני כחודשיים באנגליה) והותיר שאלות רבות, ביניהן:

  • מדוע במכונית 'מיני' שאיכשהו ארוכה יותר מהיונדאי מטריקס מיניוואן שלי בקושי יש מקום לרגלי הנוסעים מאחור, שלא לדבר על שתי מכונות הכביסה או חמש המזוודות הגדולות שאני יכול להכניס במטריקס בנוסף אליהם? עם נהג בגובה 165 ס"מ לא הצלחתי לדחוס תיק גב מאחורי המושב הקדמי, אז מי בדיוק אמור לשבת שם?
  • מדוע הגלגלים בגרסת GT Line הגיעו בגימור diamond cut, עם ג'אנט שבולט מעבר לצמיג ונכנס לעימות חזיתי כואב עם כל מדרכה? 
  • איך עם כל העבודה שנעשתה על האינטריור המגניב של ה-208, אדם בגובה 165 ס"מ עדיין לא יכול למצוא תנוחת נהיגה שבה ההגה לא מסתיר חצי מלוח השעונים? וזה פידבק ששמעתי גם מנהגים בגובה 190 ס"מ, כלומר כל מי שמחוץ לטווח ה'ממוצע' של 175-180 יפספס כך או כך חלק מהתצוגה.
  • למה הדוושות כ"כ צמודות שחייבים ללחוץ על הקלאץ' לפני הברקס, אחרת פוגעים עם הנעל במדרך? וזו נעל במידה 41 mind you, לא של איזה שחקן NBA. 
  • מי אמר להם שהגה בגודל של קארט זה רעיון טוב לאורך זמן? הרי אחרי עשרים דקות הזרועות כבר מתעייפות ואין איפה להניח אותן, כי ההגה מחייב תנוחה מוזרה עם ידיים מתוחות קדימה ומרפקים צמודים לחזה. 
  • אם כבר התקינו כפתור גישה מהירה לבקרת האקלים, מדוע לא ניתן היה להוסיף עוד כמה כפתורי בקרה פיזיים במקום שתצטרך לעשות את זה כל פעם מהמסך?
  • למה הרדיו נותן התראה קולית בכל פעם שמעבירים תחנה, עם צליל זהה להתראת מערכת? ומדוע קשה כ"כ לבטל אותה?

 

 זה מה שאני זוכר בשלוף, היו עוד כמה תופינים מתחום הארגונומיקה וה-UX שהספקתי לגלות בחמשת הימים שבילינו יחד. פשוט אוטו של מזוכיסטים שמוכנים לסבול אי נוחות יומיומית כדי להתנייד על משהו שנראה טוב כלפי חוץ. אני מקווה מאד שבפנדה וב-C3 זה לא המצב. אולי הם אפילו למדו משהו מה-C3 פיקאסו שהייתה רכב מעולה בהיבט הארגונומי. 

 

עריכה אחרונה על ידי Derish
  • מבאס 1
פורסם

הגה שמסתיר את לוח המחוונים הפריע גם לי. היום לקורסה יש כבר לוח מחוונים דיגיטלי ועברה מתיחת פנים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 6 שעות, Derish כתב:

למה הדוושות כ"כ צמודות שחייבים ללחוץ על הקלאץ' לפני הברקס, אחרת פוגעים עם הנעל במדרך? 

מעניין אם רלוונטי גם לגרסת LHD?

 

נהגתי פעם בפיאסטה RHD וגם היה שם משהו, וזה בוודאות היה בגלל אילוצי מיקום בגרסה ההגה הימני ועם הגה שמאלי לא הייתה בעיה כזאת. 

 

 

פורסם
לפני 12 שעות, ALÞћÃ כתב:

ב-70-80 אש"ח היה ממוטט את השוק, אבל זו סמלת, הם לא באמת אוהבים או רוצים למכור רכבים.

לדעתי 40 נראה יותר מושך, וגם דלק או חשמל לפי הדגם, ע"ח היבואן, לעשר שנים ואחריות מלאה לחמש עשרה כאלה אז בכלל יהיה מדובר בפצצת מכירות. אבל וכפי שציינת, בכלל לא מעניין אותם למכור מכוניות, במיוחד כשבמקום למלא ניירת מעצבנת או לתקתק במקלדת, אפשר לשחק דוק.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 15 שעות, EliC25 כתב:

 

אם כי הקהל של פיאט יותר נוטה לקנות ידני והדגמים הידניים הצליחו בעשור הקודם (טיפו, 500, פנדה ובוודאי כל דורות הפונטו)

 

אולי הוא נוטה (נטה בעבר?) יתר לקנות ידני כי ברוב הדגמים של פיאט לא היה גיר אוטומטי אמיתי אלא רובוטי חד מצמדי לא הכי מוצלח...

 

 

לפני 20 דקות, רועי5 כתב:

לדעתי 40 נראה יותר מושך

 

תראה למשל איך השתנה מחיר הפנדה הישנה כשנשאר מלאי מהדור היוצא. לא אומר שזה רלוונטי לדגם החדש שרק הגיע אבל בכל זאת...

 

ציטוט

גם לי הייתה פנדה, הרכב החדש הראשון שלי ב2011. 80 אלף שקל

 

IMG_20260626_090626.thumb.jpg.ab5966b6e08aeebb2f6d7b6d9f2c45d1.jpg

 

 

פורסם (נערך)

לפני שלוש עשרה שנה מחיר פנדה בסיסית עמד לפני מבצעים והנחות ( לפי צ'אט ) על 64 אלף שקלים. נדמה לי שאין צורך להרחיב.

עריכה אחרונה על ידי רועי5
  • אהבתי 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...